Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puristi takapuoltani treffien päätteeksi

Vierailija
05.03.2018 |

Kaikki meni hyvin. Juteltiin, suudeltiin, meillä oli sellaista herkkää kemiaa. Suudelmat oli sellaisia aika houkuttelevia, mutta halusin vielä pidättyä seksistä. Sitten mies lähtiessään suuteli, puristi hellästi takapuolwstani ja hymyili. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Ollaan tavattu neljä kertaa. Oliko toi teistä epäkohteliasta?

Kommentit (269)

Vierailija
121/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan sitten outo, mutta mua ei haitannut yhtään, kun eräs ihana mies nipisti takapuolesta (näissä jutuissa nyt vaan on väliä sillä, kuka niin tekee). Ei tuo ap:n tapailukumppani mitenkään vaikuttanut kourivan, jos hellästi koski. En ymmärrä, jos suudellessa sellaisesta loukkaantuu. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
122/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tietäisi mitä ajatella.

Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!

Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.

Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39

No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...

Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.

Tässä ei oltu vielä kumppanuustasolla.

Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!

Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.

Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39

No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...

Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.

Tarkoitus on, että vakka valitsee kantensa.

Vierailija
124/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepun puristelu on wt-meininkiä.

Vierailija
125/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä miehet jaksaa metoosta kitistä ja inistä kuin pahaiset kakarat.

Vierailija
126/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ketjun naisista haluavat, että suudellessa vähän pepusta puristellaan ja toiset eivät... Kyllä miehen osa on vaikea kun ei osaa naisten ajatuksia lukea, voi joutua somen hampaisiin tai peräti syytteeseen!

Taidan siirtyä tumputushommiin!

Vierailija
127/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se kauheeta kun ei voi enää käyttäytyä paskamaisesti muitten saamatta tietää, uusi kohde vaan kierrokseen!

Vierailija
128/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä naisia. Jos suutelen jonku kaa ni varmasti puristan pepusta sanokaa mitä sanotte. M34

Hirveästi saanut plussaa tämä kommentti. Mietin vain, että naisiltako? Tällaiset saman tien pyllyyn ja rintoihin kiinni käyvät, jotka eivät välitä siitä, onko se naisesta ok, ovat yhtä itsekkäitä myös sängyssä. Oma nautinto tärkeintä, seksikumppanin nautinnolla ei niin väliä. Tällaiset nimenomaan kannattaa rankata saman tien pois. 

Vierailija
129/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ketjun naisista haluavat, että suudellessa vähän pepusta puristellaan ja toiset eivät... Kyllä miehen osa on vaikea kun ei osaa naisten ajatuksia lukea, voi joutua somen hampaisiin tai peräti syytteeseen!

Taidan siirtyä tumputushommiin!

Siirry ihan rauhassa. Jokainen järjellä varustettu mies tutustuu kuhunkin uuteen tapaamaansa naiseen uutena persoonana, eikä oleta, että hän on "samanlainen kuin muut".

Vierailija
130/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli metoon tarkoitus oli siis tuoda julki neljänsien treffien pepun taputtelut?

Koko kampanja on jo menettänyt merkityksensä hysteerikkojen toimesta

Vierailija
131/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös ne.

Vierailija
132/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä naisia. Jos suutelen jonku kaa ni varmasti puristan pepusta sanokaa mitä sanotte. M34

Hirveästi saanut plussaa tämä kommentti. Mietin vain, että naisiltako? Tällaiset saman tien pyllyyn ja rintoihin kiinni käyvät, jotka eivät välitä siitä, onko se naisesta ok, ovat yhtä itsekkäitä myös sängyssä. Oma nautinto tärkeintä, seksikumppanin nautinnolla ei niin väliä. Tällaiset nimenomaan kannattaa rankata saman tien pois. 

Neljännet treffit imutteluineen = samantien?

Mitä horiset seksikumppanista? Pepun taputus on seksiä?

Vierailija
133/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kampanja on jo menettänyt merkityksensä hysteerikkojen toimesta

kitisevät miehet ne tuon metoon tähän mukaan veti, ei puristelua kaipaamattomat naiset.

ja sinä jatkat, ini ini ini.

Vierailija
134/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljät treffit.. Se on jotain alle 10 tuntia yhdessä vietettyä aikaa ja jo perseessä kiinni? Se ei ole okei.

Vierailija
135/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pussillaan, niin kyllä silloin saa jo hellästi pepulle taputtaa. Mitä pahaa siinä on? Ja nyt oli jo neljännet treffit ja varmasti kemiaa ilmassa.

Vierailija
136/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta neljänsillä treffeillä pussataan? Jestas, olen ilmeisesti liian kärsimätön, mutta en viitsisi vaivaantua treffailemaan henkilöä, jonka kanssa kemioiden yhteensopivuutta kokeiltaisiin vasta neljänsillä treffeillä.

Vierailija
137/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta neljänsillä treffeillä pussataan? Jestas, olen ilmeisesti liian kärsimätön, mutta en viitsisi vaivaantua treffailemaan henkilöä, jonka kanssa kemioiden yhteensopivuutta kokeiltaisiin vasta neljänsillä treffeillä.

Katsos kun joillain ihmisillä ei ole halua suudella ennen kuin on tunteita toista kohtaan. Jotta olisi tunteita niin toista pitää tuntea. Kaikki eivät pussaile ketä sattuu saati nai tuntemattomien kanssa.

Vierailija
138/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljät treffit.. Se on jotain alle 10 tuntia yhdessä vietettyä aikaa ja jo perseessä kiinni? Se ei ole okei.

Monienko treffien ja monenko tunnin jälkeen se sitten on ok?

Tarvitaanko tähän myös kirjallinen suostumus, vai riittääkö " hei tässä nyt kun imutellaan ja vaihdellaan hammaskariesta niin voinko  taputtaa sinua kevyesti pepulle?".

Vierailija
139/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei oltu vielä kumppanuustasolla.

Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.

Perse on se paikka, joka sen sulle osoittaa?

Vierailija
140/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Toisilla treffeillä pussataan ja kolmansille sänkyyn.