Lue keskustelun säännöt.
Onks täällä ketään Clinique-tuotteiden käyttäjää? ov
19.04.2006 |
Ajattelin ostaa kevääksi ja kesäksi sen uv-säteiltä suojaavan päivävoiteen, jonka suojakerroin on 25. Mutta en tiedä, ottaisinko normaalille-kuivalle iholle vai normaalille-rasvoittuvalle iholle tarkoitetun.
Onko jollain kokemusta näistä voiteista? Kuinka rasvaista tuo normaali-kuivan ihon voide on? Entä onko kuivattavaa tuo normaalin-rasvaisen ihon voide?
Mulla on t-alueella näppyjä, joten sen vuoksi meinasin päätyä tuohon normaaliin-rasvaiseen. Mutta toisaalta ihoni tarvitsee kovasti kosteutta..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla