Annoin miehelleni luvan käydä vieraissa
Annoin miehelleni luvan yhdenillan juttuihin, minulla vastaavaa lupaa ei ole, koska mies ei sitä halua. En halua kieltää häntä vain periaatteen vuoksi itse, koska en hyödy siitä mitään ja haluan elää omien elämänarvojeni mukaisesti. Aihe on valtava tabu enkä voi edes ystävilleni puhua. Kysyttävää?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Nostetaanpas tämä vielä, jäi hieman epäselväksi mitä mies saa tehdä ja mitä ei.
Eli annoit luvan vain "yhden illan" kestäville panoille? Mitäs jos mies löytääkin ihanan naisen, jota haluaa useampana iltana? Tai hän jopa ihastuu johonkin mukavaan naiseen? Kuinka usein mies saa mennä? Kortsu on käytössä, se on selvä, mutta saako mies nuolla? Miten mies etsii suhteensa? Saako pariskunta tulla teidän kotiin panolle vai meneekö mies aina naisen luokse? Saako hän jäädä koko yöksi vai pitääkö tulla kotiin panon jälkeen? Minkälaisen tilannekatsauksen haluat mieheltä ja miten hän vahtii, että sinä et tee mitään sopimatonta? :)
no, en voi miestäni pitää vankilassa. jos hän löytää ihanan naisen niin sitten löytää, sellainen on osa elämää eikä niille voi mitään. ei se avoin suhde sitä asiaa muuta suuntaan tai toiseen, kyllä ihmiset ihastuvat ihan monogamisissakin suhteissa ja pettävät. me keskustelisimme asiasta ja miettisimme, että miten edetään. en ole antanut mitään aikarajaa, että kuin usein saa käydä, koska mies on käynyt ehkä 2 kertaa vuodessa tähän asti.
saa mies nuolla, klamydia jne lähtee ihan antibiooteilla. en pidä riskiä kovinkaan isona muutenkaan enkä ole koskaan mitään saanut. kyllä sinkutkin harrastaa suuseksiä, joten en ymmärrä, miksi siitä vauhkotaan juuri tällaissa tapauksissa.
mies yleensä omilla harrastereissuillaan toteuttaa tätä, en halua hänen seksuaalisuuttaan kahlita. hän ei minua vahdi, joten saan olla rauhassa. en kaipaa mitään tilannekatsauksia, joten juttuja saattaa olla enempikin. mutta koska suhde voi hyvin, mies kohtelee edelleen minua kuin prinsessaa - saan säännöllisesti yllätyksiä, romanttisia iltoja, seksiä, mies tekee kotitöitä, hoitaa itsenäisesti paljon asioita, saan hyvää seksiä - niin selkeästi en ole jäänyt mitään paitsi tämän järjestelyn myötä. päinvastoin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen sopimus teillä tosiaan, en muista aiemmin kuulleeni tuollaisesta yksipuolisesta avoimesta suhteesta. Merkillistä on nimenomaan miehen suhtautuminen, sinun pitää olla yksiavioinen, mutta hän haluaa monta irtosuhdetta. Ehkä tuossa on jotain samaa kuin polygyniassa, sillä erolla että miehen muut suhteet eivät ole rakkaussuhteita.
Vaikka tehdäänhän tuota ilman sopimuksiakin toki ja paljonkin, eli monet pettävät puolisoaan salaa ja kumppani haluaa seksisuhteen vain oman kanssa ja pysyy uskollisena. Parempihan se on tuo sopimus, vaikkakin äärimmäisen harvinaista käsittääkseni.
Minä en suostuisi, virkistäisi se muakin panna välillä toista joten jos avoimeen mentäisi, haluan naisena samat oikeudet.
olet ymmärtänyt koko kuvion väärin. mies ei ole koskaan pyytänyt eikä ehdottanut avointa suhdetta eikä ole koskaan halunnut mitään lukuisia irtosuhteita. ehdotus on tullut vain ja ainoastaan minulta. olemme joutuneet tekemään kompromissin, koska en ole itse monogaminen omilta arvoiltani ja mieheni on. en kaipaa muita miehiä, minulla on ollut tarpeeksi seksiä ennen miestänikin ja toistaiseksi hän on sängyssä se paras ollut. itse en koe oman moraalin mukaisesti taas kieltää häntä vain periaatteen vuoksi, vaikkei asia minua edes haittaisi.
En hyväksyisi avointa suhdetta vain toisella.
Epäreilua🙄
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos joku miehesi panoista tulee raskaaksi? Onko se ok?
Entäs jos mies antaa vaimolleen luvan olla vieraan miehen kanssa ja vaimo tulee raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostetaanpas tämä vielä, jäi hieman epäselväksi mitä mies saa tehdä ja mitä ei.
Eli annoit luvan vain "yhden illan" kestäville panoille? Mitäs jos mies löytääkin ihanan naisen, jota haluaa useampana iltana? Tai hän jopa ihastuu johonkin mukavaan naiseen? Kuinka usein mies saa mennä? Kortsu on käytössä, se on selvä, mutta saako mies nuolla? Miten mies etsii suhteensa? Saako pariskunta tulla teidän kotiin panolle vai meneekö mies aina naisen luokse? Saako hän jäädä koko yöksi vai pitääkö tulla kotiin panon jälkeen? Minkälaisen tilannekatsauksen haluat mieheltä ja miten hän vahtii, että sinä et tee mitään sopimatonta? :)
no, en voi miestäni pitää vankilassa. jos hän löytää ihanan naisen niin sitten löytää, sellainen on osa elämää eikä niille voi mitään. ei se avoin suhde sitä asiaa muuta suuntaan tai toiseen, kyllä ihmiset ihastuvat ihan monogamisissakin suhteissa ja pettävät. me keskustelisimme asiasta ja miettisimme, että miten edetään. en ole antanut mitään aikarajaa, että kuin usein saa käydä, koska mies on käynyt ehkä 2 kertaa vuodessa tähän asti.
saa mies nuolla, klamydia jne lähtee ihan antibiooteilla. en pidä riskiä kovinkaan isona muutenkaan enkä ole koskaan mitään saanut. kyllä sinkutkin harrastaa suuseksiä, joten en ymmärrä, miksi siitä vauhkotaan juuri tällaissa tapauksissa.
mies yleensä omilla harrastereissuillaan toteuttaa tätä, en halua hänen seksuaalisuuttaan kahlita. hän ei minua vahdi, joten saan olla rauhassa. en kaipaa mitään tilannekatsauksia, joten juttuja saattaa olla enempikin. mutta koska suhde voi hyvin, mies kohtelee edelleen minua kuin prinsessaa - saan säännöllisesti yllätyksiä, romanttisia iltoja, seksiä, mies tekee kotitöitä, hoitaa itsenäisesti paljon asioita, saan hyvää seksiä - niin selkeästi en ole jäänyt mitään paitsi tämän järjestelyn myötä. päinvastoin.
ap
Miksi selittelet? Taitaa asia sinua kiusata aika paljonkin, mutta yrität selitellä sen muuksi niin täällä kuin oman pääsi sisälläkin. Mutta onnea matkaan, katso kuitenkin, että et kaadu omiin selityksiisi ja miehen höpinöihin. Meitä on moneen junaan...
Sama juttu, eli jos mieheni tuollaista ehdottaisi, niin olisin varmasti jo samana iltana katsastamassa tarjontaa. En suostuisi jäämään vain miehen jämille, vaan antaisin itsekin parhaat päältä.