No miehet vastakkaas sitten ku täällä teitä noin monta on!
Eli asia koskee miestäni ja hänen haluttomuuttaan seksiin.. On ollu haluton koko yhdessä olomme ajan. Se vaivas heti alkujaan mua, mut aattelin sitten, et kun on muuten kaikinpuolin hyvä mies, niin ei kai se seksi sit niin tärkeetä oo. Mut on kyl alkanu asia jurppiin aikatavalla vuosien myötä..
Mies on itse sanonu, ettei oo koskaan ollu seksuaalisesti aktiivinen ja saman asian takia edellinen jätti hänet. Oon myös löytäny yhen toisen tyttöystävän kirjottaman kirjeen jossa kiukuttelee tästä haluttomuudesta. Eli tätä on ilmennyt jo paljon ennen mua..
Tossa tuli nyt vähän pohjatietoa. Ja varsinaiseen kysymykseeni:
Voiko mies tosiaan olla ilman minkäänlaista " paineiden poistoa" useemman kuukauden?
Vai onkohan mun miehelläni jonkinlainen fetissi ja poistaa paineensa ilman mua?
ei oikeestas koskaan käy missään mut on paljon kyl tietokoneella, et
mahollisuus esim sitä kautta on..
Vaivaa mua todella paljon. Mitä mieltä ootte?
Kommentit (3)
Kyllä mua vaivaa enemmän tuo puute. Yleensä oon se joka alotteen tekee, mut on alkanu tympimään se. Tulee olo et tuo tekee sen vaan mielyttääkseen mua, ei halusta. Ja niinhän se varmaan onki..
Nyt oon päättäny olla sit odotus kannalla, et ollaan sillee sit kun mies haluaa.
Noh, nyt on aikaa kulunu 3.5 kk, eikä sitä päivää oo tullu.
Siks alko hiipii ajatus ja kysymys, et voiko toi tosiaan olla kokonaan ilman näin kauan..
Ja mua kyllä loukkais jos se sen hoitais ilman mua, kun kuitenki mullaki haluja olis!
Ja mitä tulee toho kirjeeseen.. Se on totta et tein typerästi, ei kuulu mun tapoihin normaalisti, en lue sen kännykkääkä enkä tutki tietokonetta, enkä milloinkaan oo lukenu mun lasten päiväkirjojaka. mut en tie mikä mulle nyt iski..
mutta kaipaisin oikein miehen kokemusta asiasta, että voiko näin olla
Vierailija:
Voi, been there, done that.
Voi, mutta enpä usko, että kyse on ainakaan mistään " fetissistä" . Jos seksi on kovin harvinaista, tulee aloitteen tekemiseen/aloitteeseen vastaamiseen helposti iso kynnys - saattaa olla helpompi tumputtaa kaikessa hiljaisuudessa sillon tällöin, mutta jos miehesi on muidenkin kanssa ollut samanmoinen, hän vaan luultavasti ei ole kiinnostunut koko asiasta.
Itsekin elin pitkään suhteessa, jossa seksi ei ollut nitenkään olennaista - huomasin vasta kolmekymppisenä, että ei siitä ihan turhaan hehkuteta. Eli jotkut eivät vaan ole kovin seksuaalisia ja ikävää on se, jos preferenssit ei tässä kohtaa.
Kumpikohan sua vaivaa enemmän: seksin puute vai epätetoisuus siitä, " purkaako mies paineensa" joteinkin muuten? BTW: aika tyhmää lukea toisen vanhoja kirjeitä.