Lennolla tapahtui outoja
Eli tultiin sukulaisista amerikasta. Saimme perheelle ”oman” rivin eli 4 vierekkäistä istuinta, meitä 3. Eli 1 istuin jäi vapaaksi. No pari tuntia nousun jälkeen joku poika tuli kyselemään että onko tämä 4. Paikka vapaa, halusi ilmeisesti siihen istumaan. Mieheni vastasi tähän että menisi omalle paikalleen (halusimme ylimääräisen paikan koska siinä pystyi pitämään tavaroita yms). No tämä poika sanoi että ei hänellä ole paikkaa!? Hetken väittelyn jälkeen lentoemo tuli sanomaan että poika pitää päästää tähän istumaan. Miten hänellä ei ollut paikkaa?? Oli siis ihan teini-ikäinen, että ei todellakaan ole istunut kenenkään sylissä sitä ennen. Miten tuollainen oli koneessa ylipäätään ja miksi lentoemäntä päästi siihen meidän paikalle??
Kommentit (64)
Olette ap&co kyllä uskomattoman törkeitä ihmisiä kun jäitte vielä väittelemään pojan kanssa paikasta joka ei ollut teidän! Taas esimerkki siitä miten saa suomalaisia hävetä joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettette luoneet myrtyneitä katseita teinipoikaan päin viimeisten lentotuntien ajan ja "muka lapsillenne" selititte kovaan ääneen, että no onpa tosiaan outoa, että noin vaan pääsee istumaan tuohon meijän riviin, vaikkei oo ees sen paikka....
Mä luulen että ovat käyttäytyneet juuri noin.
" et saa SiljaHästägi nyt sitä mehua kun meidät kassit vietiin pois" ja " voi kun pissattas mutta eihän täältä nyt mahdu" . Voihan ja huoh. Matka pilalla eikä mies tee mitään 😂
[Were they assholes as finish style or some kind of chickens]
Because im hungry as bird.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten ihmeessä se paikka oli mielestäsi teidän, kun teitä oli kolme ja paikkoja 4?
No joo, ei se ollutkaan. Mutta poitti olikin se että miksi tämä poika tuli siihen kesken lennon. Tällä ei siis ollut siihen paikkaan oikeuttavaa lippua
Jos potkittiin pois paremmasta luokasta?
Ihme että aloituksesta ei olla tehty vielä lopetusta. Lentoemäntä oli mahtava coocos aasialainen isotissi. Ja poika oli natzi banaani apinoiden armolla. Tahdoisin tietää miten apinat lentää🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten ihmeessä se paikka oli mielestäsi teidän, kun teitä oli kolme ja paikkoja 4?
No joo, ei se ollutkaan. Mutta poitti olikin se että miksi tämä poika tuli siihen kesken lennon. Tällä ei siis ollut siihen paikkaan oikeuttavaa lippua
Paremmasta luokasta ei potkita pois kesken lennon, todellakaan. Tieto.
olin kerran hartwall areenalla loppuunmyydyssä konsertissa, kun vieressä istuva umpihumalainen mies keksi teatterkiikarini, joita sitten kiskoi kaulastani, niin että vahvasta nyöristä jäi jälki. Menin sanomaan työntekijälle, joka ohjasi minut uudelle entistä paremmalle paikalle.
Eli kaikkialla missä on paljon ihmisiä, pitää olla mahdollisuus varajärjestelyihin.
Kerran lennolla neuvottiin siirtymään, kun viereinen oli joutunut lomalla kolariin eikä voinut istua suoraan. Joskus lentojen ylibuukkaustilanteissa jopa kuulutetaan, msopisiko jonkun mennä toisella lennolla. Silloin voi vielä saada rahallisen korvauksen.
Joustavuutta on hyvä elämässä oppia.
Mulle jäi vähän epäselväksi, mitä outoja juttuja siellä lennolla nyt sitten lopulta tapahtui?
Paikkojen uudelleenjärjestelyä tapahtuu varmaan joka lennolla, joten se ei voi olla se outo juttu.
Outoa on kyllä ap:n asenne tyhjästä paikasta, jonka olivat omineet kassien säilytysvarastoksi mutta tätä ap tuskin tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
This is the black version of second page!
Suomalaisessa palstassa tuetaan suomenkieltä eikä kansainvälisiä näkemyksiä korvista. Kirjoittaminen on hankalaa... tarina jatkui. Olipa kerran dumbo. Hyvä aloitus ei voi muuta saatana sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jos häiriköi siellä?
EIkö lentoemon tulisi SAATTAA poika siihen teidän viereiselle paikalle ja ilmoittaa että hän tulee siihen istumaan, jos se on vapaana heidän rekisterissä? Minustakin olisi outoa jos joku putkahtaisi jostain siihen omatoimisesti istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jos häiriköi siellä?
Tässä tapauksessa teini olisi saateltu paikalle, mikäli olisi muualla häiriköinyt.
Esim. bisneksestä ei todellakaan poisteta, vaan vakavalla häiriköinnillä on sitten muut seuraukset.
Varoitus, niputtaminen, poliisit vastassa kohteessa ja joillain yhtiöillä jopa mustalla listalle päätyminen.
Pätee tietysti myös karjaluokkaan
Finnairin lennoilla ainakin säädetään niin paljon kaikkea ihmeellistä, ja hukataan jopa asiakkaiden ennakkotilauksia. Siksi en enää lennä Finnairilla.
Eli tuon teorian mukaan jos minä näen koneessa jonkun hyvän paikan jossa kukaan muu ei istu, niin voin mennä siihen että mä tulin nyt sitten tähän!?? :)
Vierailija kirjoitti:
EIkö lentoemon tulisi SAATTAA poika siihen teidän viereiselle paikalle ja ilmoittaa että hän tulee siihen istumaan, jos se on vapaana heidän rekisterissä? Minustakin olisi outoa jos joku putkahtaisi jostain siihen omatoimisesti istumaan.
Lentoyhtiö omistaa sen vapaan paikan, joten sen käyttöä ei tarvitse yhdellekään av-mammalle perustella.
Vierailija kirjoitti:
Eli tuon teorian mukaan jos minä näen koneessa jonkun hyvän paikan jossa kukaan muu ei istu, niin voin mennä siihen että mä tulin nyt sitten tähän!?? :)
Ei , vaan matkustat lippuusi merkityllä paikalla.
Matkustamohenkilökunta päättää kaikesta muusta
Joskushan lennolla jopa kuolee joku sydänkohtaukseen tms. Jos ko. henkilö on vieruskaverisi eikä lennolla ole yhtään paikkaa vapaana, istut sitten kuolleen vieressä loppulennon.