Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lyhyt nainen olla seksikäs?

Vierailija
05.03.2018 |

Toki semmoinen söötti tai söpö, mutta vaikeaa on olla näyttävä, seksikäs ja elegantti jos pituutta alle 170 cm.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites Shakira, 157cm.

Tai joku Kylie Minogue, joka taitaa olla tuskin 150-senttinen? Tosi vastenmielinen varmaan useimpien miesten mielestä, vai?

Vierailija
22/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ono Eva Longoria seksikäs?

Onko Madonna seksikäs?

Oletko elänyt 80-luvulla? Jos olet, oliko Samantha Fox seksikäs.

Kaikki sellaisia 155 cm pitkiä.

Voiko Madonna todella olla jonkun mielestä seksikäs?! 

Sinustako ei muka nuorenakaan sitä ollut? No mielipiteitä on monia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt nainen on yhtä seksikäs miesten mielestä kuin lyhyt mies naisten mielestä. Tasa-arvo pätee tässä asiassa aika hyvin.

Vierailija
24/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ono Eva Longoria seksikäs?

Onko Madonna seksikäs?

Oletko elänyt 80-luvulla? Jos olet, oliko Samantha Fox seksikäs.

Kaikki sellaisia 155 cm pitkiä.

Voiko Madonna todella olla jonkun mielestä seksikäs?! 

Tiedä onko enää, mutta -90 puolet miehistä kuolasi keikkavideoita ja tytöt matki ja ihaili.

Vierailija
25/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pikkumyy näköjään eksynyt ketjuun.. ei kaikkea tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti.

Mikäs hongankolistajaa vituttaa?

Vierailija
26/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan noita Kim ja Kourtney Kardashianiakin seksikkäiksi hehkutettu. Pätkiä molemmat. (159 ja 152)

Vierailija
27/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt nainen on yhtä seksikäs miesten mielestä kuin lyhyt mies naisten mielestä. Tasa-arvo pätee tässä asiassa aika hyvin.

No ei todellakaan päde. Pitkät miehet miellyttävät naisia juuri kontrastin vuoksi, joten lyhyet naiset taas miellyttävät miehiä.

Vierailija
28/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe oli muistaakseni myös n. 160-sentinen.

Vierailija
29/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pikkumyy näköjään eksynyt ketjuun.. ei kaikkea tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti.

Räksynräksyn.. Kannattaa muistaa ettei se 180cm amatsoonikaan automaattisesti ole seksikäs. Kaikki heistäkään kun ei näytä Melania Trumpilta.

Vierailija
30/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin niin, että 160cm nainen saisi 95% miehistä ja 160 cm mies 5% naisista.

Vierailija
31/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 160 on hoitoa (siis lääketieteellistä😄) vaativa kääpiö ja yli 170 on kolhomaisen ruma. 161-169cm siitä välillä on omat naisystävän löytyneet. Sopivasti liikuntaa ettei persaus leviä ja iloinen suhtautuminen seksiin (nieleminen plussaa). Suuttujille huomautan että tämä on minun mielipiteeni ja minun elämäni eikä siihen ole tonnikeijuilla tai hujopeilla nokan koputtamista.

Pituus tuolla välillä ja painoindeksi 19-21(ehdoton max) niin ei voi pahasti mennä vikaan!!!

Vierailija
32/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan päde. Pitkät miehet miellyttävät naisia juuri kontrastin vuoksi, joten lyhyet naiset taas miellyttävät miehiä.

Vai olisko kuitenkin enemmän henkilökohtasista mieltymyksistä kysymys kun sukupuolesta? MInä melkein veikkaisin niin.

Vierailija
33/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki tuo ei aina pidä paikkaansa - tuolla logiikalla hyvin pitkät naiset kuolaisivat säännöllisesti todella lyhyiden miesten perään.

Vierailija
34/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 160 on hoitoa (siis lääketieteellistä😄) vaativa kääpiö ja yli 170 on kolhomaisen ruma. 161-169cm siitä välillä on omat naisystävän löytyneet. Sopivasti liikuntaa ettei persaus leviä ja iloinen suhtautuminen seksiin (nieleminen plussaa). Suuttujille huomautan että tämä on minun mielipiteeni ja minun elämäni eikä siihen ole tonnikeijuilla tai hujopeilla nokan koputtamista.

Pituus tuolla välillä ja painoindeksi 19-21(ehdoton max) niin ei voi pahasti mennä vikaan!!!

Hyvä, että muistit mainita lääkettiteellisen hoidon tarpeen olevan vain oma mielipiteesi. Kustantanet sen verovaroista mielelläsi?

Vierailija
35/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisko kuitenkin enemmän henkilökohtasista mieltymyksistä kysymys kun sukupuolesta? MInä melkein veikkaisin niin.

No tietysti, mutta alkuperäiselle helvetin typerälle kommentille piti kirjoittaa mahdollisimman yksinkertaistettu vastaus.

Vierailija
36/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa todella miellyttävältä ihmiseltä "mielipiteinesi", jotka on pakko kirjoittaa halventavasti jostain syystä.

Aika hyvin muuten sulta jos näet eron 159 ja 160 senttiä pitkän ihmisen välillä.

Vierailija
37/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset on hassun näköisiä. Kyllähän tv:ssä ja lehdissä voi olla seksikäs, pituus ei näy, mutta kun on kasvotusten jonkun alle 165cm aikuisen kanssa niin kyllä se vaan hassua on. Ei jotenkaa voi ottaa vakavasti. Mielipiteitä on monia...

Vierailija
38/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suuttujat"? Joo me palstan naiskommentoijat itkemmekin nyt katkerasti sitä, ettei meillä mahdollisesti ole mahdollisuutta kaltaiseesi aarteeseen... 

Vierailija
39/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon (M) yli 180 ja tykkään just 150-160 lyhyistä naisista:)

Vierailija
40/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki tuo ei aina pidä paikkaansa - tuolla logiikalla hyvin pitkät naiset kuolaisivat säännöllisesti todella lyhyiden miesten perään.

Et nyt ota tuossa "logiikan tulkinnassasi" huomioon stereotyyppisiä fyysisiin sukupuoliin liitettyjä ihanteita, eli että miehillä voimakkuus ja naisilla sirous -> miesten pituus ja naisten lyhyys tässä valossa hyväksyttäviä/toivottavia ominaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme