Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä järki siinä on, että laihduttajille usein suositellaan napostelua pitkin päivää?

Vierailija
05.03.2018 |

Ei se riitä, että vaihdetaan käytetyt ruoka-aineet vähärasvaisempiin, vaan kyllä sitä ruuan määrää pitäisi nimenomaan vähentää - ja sehän se on A ja O koko jutussa.

Silloin kun minä laihdutan, niin voin syödä mitä tahansa, mutta syön vaan vähemmän ja vähennän välipalojen määrää. 3 ateriaa päivässä on minulle täysin bueno.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä, että vaihdetaan käytetyt ruoka-aineet vähärasvaisempiin, vaan kyllä sitä ruuan määrää pitäisi nimenomaan vähentää - ja sehän se on A ja O koko jutussa.

Silloin kun minä laihdutan, niin voin syödä mitä tahansa, mutta syön vaan vähemmän ja vähennän välipalojen määrää. 3 ateriaa päivässä on minulle täysin bueno.

Viisaat ovat nyt keksineet (=repineet lähinnä hanuristaa) että laihduttaa voi vain muuttamalla elintapojaan. Eli sä et varsinaisesti laihduta vaan syöt viisaammin, niin sä laihdut ja pidät sitten painosi kurissa myös myöhemmin jtakamalla samaa. Tulokset puhuu puolestaan. Eli näin laihduttamalla hlöllä menee pari kk kauemmin päästä takaisin vanhaan painoonsa laihdutettuaan.

Vierailija
22/26 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ikäni napostelija ja hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki siinä on, että elämätavat on sellaiset että pitää laihdutaa. Silloin kun laihdutan viitaa siihen, että olet jojoilija?

En minäkään esim ulkonäön perusteella ymmärrä laidutus villitystä. Minusta mies on mies kun löytyy massaa ja nainen on nainen kun löytyy massaa.

Vierailija
24/26 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syö aamiaisen, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan on tasaisen kylläinen olo pitkin päivää. Silloin ei verensokeri laske liian alas eikä tule sorruttua hetkkuihin ja tyhjiin kaloreihin.

Väittäisin, että ihme on, jos ei tavallisella kotiruoalla ja tarpeeksi vihanneksia syömällä ala laihtua. Ruoan ei tarvitse olla rasvatonta, kunhan ei joka päivä syö läskisoosia ja kyllästä kaikkia ruokia kermalla ja voilla.

Tämä. Laihduin näin 45 kiloa. Pienensin annoskokoja ja lisäsin kasviksia. Näiden väliin join vettä ja varmistin ohessa näläntunteen poissaolon myös sokerittomalla mehukeitolla.  Iltaisin kävelin puolesta tunnista tuntiin. Ei ikinä nälkää ja painon sain pois. Kaikki arvot oikein hyvät ja olo ihan taivaallinen. Mutta kaikki eivät ole samasta puusta, täytyy vain löytää se oma ja sopiva juttu/elämäntaparemppa.

JA paino pysynyt hyvin laihdutuksen jälkeisissä lukemissa, +-kilo. Makeannälkäkin jo huomattavasti helpottanut, ja ahmiminen muisto vain. Voihan yök sitä ahdistavan täyttä ja ylenkylläistä ähkyoloa! Kuinka sitä on voinutkaan noin pahoinpidellä itseään? :o

Vierailija
25/26 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verensokeri ja aineenvaihdunta.

Aineenvahdunnan kannalta ei ole mitään eroa syötkö saman määrän vaikka kahdessa tai viidessä osassa päivän mittaan.

Vierailija
26/26 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tämänki asian suhteen sitä mieltä, että kukin tekee niin kuin itselle parhaiten sopii. Jos syö vähemmän kuin kuluttaa niin laihtuu lopulta varmasti, syö sitten joka toinen tunti tai vaikka 23 tunnin välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi