Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa iki-selluliitin pois reisistä ja pepusta??

Vierailija
19.04.2006 |

Kesä tulee ja selluliitti hyllyy reisissä ja persiissä. YÖÖÖK! Mulla on ollut sellua enemmän tai vähemmän murrosikäisestä asti. Olen harrastanut elämässäni liikuntaa eli pyöräillyt säännöllisesti töihin edestakaisin n. 20 km päivässä, käynyt jumpassa ym. ja juonut paljon vettä mutta sellu senkun pysyy. Silloin kun harrastanut liikuntaa säännöllisesti selluliitti on vähentynyt hieman muttei koskaan hävinnyt kokonaan.

Nyt olen hoitovapaalla ja liikunta on jäänyt vähemmälle kävelylenkkejä lukuunottamatta ja selluliitti on lisääntynyt huomattavasti. En siis ole mitenkään ylipainoinen, 166cm/60 kg, mutta alakroppa on eriparia yläkropan kanssa :-(

Miten olette päässeet eroon sellusta? Pitäisikö vaihtaa ruokavaliota? Syön aika paljon pastaa ja perunaa ym sekä suklaatakin vähän liikaa. Auttaisikohan niiden pois jättäminen?

Auttakaa, te siloiset selluliitittomat ihmiset!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois vehnä, ja sokeri. Ei tartte kuntoilla. Takaan että selluliitti häviää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:25"]

Selluliitti lähtee vaimoa vaihtamalla. T:MIES

PS.Onneksi olen tapaillut aina vain tasokkaita hyväkroppaisia naisia enkä mitään juustoperseitä.

[/quote]

Hyvä kroppa ei takaa sitä etteikö naama olisi kuin petolinnun perse. Mielummin vaikka sitten sellupeppu kuin haaskanaama kuten monilla ns. hyväkroppaisilla on. Ja pliis, älä viitsi esiintyä miehenä kun oikeasti olet katkera nainen :)

Vierailija
4/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin karsia prosessoituja ruokia ruokavaliosta ja lisäksi salitreeniä isoilla painoilla.

Vierailija
5/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivaharjaus + voiteiden käyttö + liikunta

luulin pitkään, että kuivaharjaus on humpuukkia, mutta perhana, ei se ollutkaan!

Vierailija
6/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille ei oikein voi kai mitää, muuta kuin yrittää pienentää rasvaprosenttiaan (?)

Vierailija
7/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suklaa selvästi lisäsi selluliittia. Kolmen kuukauden suklaanhimo näkyy vielä parin vuoden jälkeenkin. :((

Vierailija
8/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteerisetöljyt hierottuna perusöljyn kanssa tehoavat parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän