Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eronnut haluaa niin nopeasti uuden parisuhteen?

Vierailija
05.03.2018 |

Jos parisuhde oli kovin ongelmainen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekee mieli munaa.

Vierailija
2/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä erosin hullusta kumppanista ja olen vielä 12 vuoden jälkeen yksin. Joko saa kohta pariutua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa nopeasti uuden elättäjän.

Vierailija
4/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa saa muualtakin kuin parisuhteesta.

Olen vain huomannut että kiire on löytää uusi vaikka viimeiset 5 vuotta on kirottu kuinka ahdistavaa on suhteessa, ja ei vapautta, ja on mustasukkaisuutta, ja miehiin on kyllästytty, ovat semmosia ja tämmösiä ja tattadadaa eron jälkeen heti tinderissä, suomi24, baarissa joka viikonloppu miestä etsimässä.

MIKSI?

Vierailija
5/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tekee mieli munaa.

Tämä ilmiö on yleinen niissä piireissä joissa kammotaan periaatteesta kaikkia yhden yön juttuja ja panosuhteita. Lopputuloksena siitä on kuitenkin lopulta se että jatkuvasti vaan tungettaan uuteen parisuhteeseen kun edellinen on ohi.

Vierailija
6/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käsitellä eroa, vaan ottaa uuden suhteen unohtaakseen. Totuus vaan on kuitenkin se, että ongelmat on lakaistu maton alle.

Vierailija
7/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä oman päänsä sisältöä.

Vierailija
8/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kuitenkin niin tottunut olemaan parisuhteessa ja "tavasta" luopuminen tuntuu vaikealta. Itsellenikin oli eron jälkeen todella vaikeaa totutella olemaan ilman kumppania ja niin, ettei ole riippuvainen kenestäkään. Mutta kun pahimmasta tuskasta ja vieroitusoireista pääsi yli, pää selkeni ja näki, että yksin on aivan hyvä olla.

Vierailija
9/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että kun vihdoin oikeasti eroaa, olisi kiva olla vapaa ja itsellinen, mennä miten huvittaa.

Ei ole tarve hakea huomiota baarista, ei ole tarve löytää jotain ukkoa pitääkseni hauskaa, kerrankin on aikaa itselle ja ystäville.

Vierailija
10/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munaa saa muualtakin kuin parisuhteesta.

Olen vain huomannut että kiire on löytää uusi vaikka viimeiset 5 vuotta on kirottu kuinka ahdistavaa on suhteessa, ja ei vapautta, ja on mustasukkaisuutta, ja miehiin on kyllästytty, ovat semmosia ja tämmösiä ja tattadadaa eron jälkeen heti tinderissä, suomi24, baarissa joka viikonloppu miestä etsimässä.

MIKSI?

No eiväthän he sinkkuna enää pysty valittamaan.

Vierailija
11/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jahkaillut kauan eronsa kanssa ja on tullut kiire lisääntyä, koska hedelmällisyys on iän vuoksi laskussa?

Vierailija
12/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he haluavat mennä eteenpäin.

Vierailija
13/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on etenkin miehissä paljon niitä, jotka petaavat uuden suhteen ennen eroa. Olen tavannut tällaisia lennossa vaihtoa yrittäviä nettideiteillä. Mutta minulle todellinen turn off miehessä.

Yhden miehen ajatusmaailmaan yritin oikein perehtyäkin. Halusi uuden suhteen, mutta tuolla saattaen vaihdettava -tyylillä. Hänestä jäi vaikutelma, että sinkkuna oleminen olisi ollut hänelle aivan ennen kuulumaton tilanne. Ei myöskään tajunnut sitä, etten ollut valmis tutustumaan häneen varattuna. 

Vierailija
14/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tekee mieli munaa.

Tämä ilmiö on yleinen niissä piireissä joissa kammotaan periaatteesta kaikkia yhden yön juttuja ja panosuhteita. Lopputuloksena siitä on kuitenkin lopulta se että jatkuvasti vaan tungettaan uuteen parisuhteeseen kun edellinen on ohi.

Minä olin nuorempana tuollainen. Koin olevani jotenkin kunnollinen nainen koska harrastin seksiä vain vakavassa parisuhteessa. Todellisuudessa se oli sitä että yritin vääntää jokaisesta baaritapaamisestakin vakavan parisuhteen jotta sain edetä sänkyyn asti puhtaalla omatunnolla.

Vierailija
15/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esimerkiksi:

Minä olin ahdistavassa ja rajoittavassa parisuhteeessa. Mietin eroa useita vuosia ennen kuin loputan toteutin sen. Eron jälkeen en tarvinnut suruaikaa, koska olin työstänyt eroa jo sen useamman vuoden.

Pariuduin melkein heti eroni jälkeen uudestaan. Oli tarkoitus treffailla vaan kevyesti, mutta sattumalta kolmas treffaamani mies olikin sellainen, että molemmille oli heti silloin samana iltana selvää, että tätä katsotaan pidemmälle. Nyt on katsottu vuosia jo tätäkin parisuhdetta. Ei ole ahdistavaa eika rajoitettua vaan enimmäkseen tosi kivaa.

Vierailija
16/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin miehenä halusin edellisen tapailun jälkeen nopeasti uuden tapailun koska jäin koukkuun siihen läheisyyteen ja mua alkoi ahdistaa se jatkuva yksinolo pakkien jälkeen. Jonkinlaista läheisriippuvuutta siis.

Vierailija
17/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suhde voi olla täysin taputeltu jo ennen päättymistään. Ulkopuolistenko takia pitäis olla aikaa x ainoasta elämästään peukaloita pyöritellen, jos ei huvita.

Mitä sulkia hattuun niistä sinkkuvuosista saa?

Miksi se edes kiinnostaa muita.

Ennenvanhaan oli leskeytymisen jälkeen moraalisesti tärkeää olla mustissa ja yksin aikaa x. Luuletteko että kaikki olisivat niin halunneet elää. Muitten takia piti, että olet kunnollinen.

Ne ajat on takana, ja joku suhde-ero, hohhoijaa.

Vierailija
18/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mitään sulkia sinkkuvuosista, tarkoitin kun koko miessukupuoli on manattu alimpaan helvettiin, ja kaikki oli miehen kanssa huonosti, seksi ei kiinnosta enää kenenkään kanssa...tätä ruikutusta vuosia ja sitten heti kuitenkin on etsittävä sitä miestä, sitä en ymmärrä.

Vierailija
19/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on etenkin miehissä paljon niitä, jotka petaavat uuden suhteen ennen eroa. Olen tavannut tällaisia lennossa vaihtoa yrittäviä nettideiteillä. Mutta minulle todellinen turn off miehessä.

Yhden miehen ajatusmaailmaan yritin oikein perehtyäkin. Halusi uuden suhteen, mutta tuolla saattaen vaihdettava -tyylillä. Hänestä jäi vaikutelma, että sinkkuna oleminen olisi ollut hänelle aivan ennen kuulumaton tilanne. Ei myöskään tajunnut sitä, etten ollut valmis tutustumaan häneen varattuna. 

Eskarit, eka- ja tokaluokkalaiset ovat saattaen vaihdettavia. Kerro tämä seuraavalle sankarille, joka moista odottaa.

Vierailija
20/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että haluaa olla onnellinen. Tapasi oikeasti kivan miehen ja halusi katsoa sen kortin. Kylläpä on outoa kirjoittaa näin 3. persoonassa:D Ei todellakaan aina ole kyse laastarisuhteesta. Mitä jos tajuaa että se ex-puoliso oli täysin vääränlainen mies ja tapasi sattumoisin henkilön jonka kanssa on luontevaa ja hauskaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi