Huomasin eilen että mun miehellä on vieläkin koneella tallennettuna ex-vaimonsa ennen kuolemaa av:lle tekemä ketju
Jotenkin tuli halju olo tuosta, olen mustasukkainenkin :-/ Vaikka tavallaan ymmärrän (yritän) mutta kuitenkin vaimon kuolemasta tulee tämän vuoden lopussa jo viisi (!) vuotta. Eikö se ole vieläkään päässyt yli, kaipaako yhä eksää? Suuttuuko mies, jos poistan ketjun? Ei ole helppoa elää uutena puolisona tilanteessa jossa tietää ettei oltais yhdessä ellei eka vaimo ois kuollut nuorena aivoverenvuotoon ja sitä vaimoa (miehen kolmen ekan lapsen äitiä) pidetään suunnilleen pyhimyksenä kodissa. ;-(
Kommentit (35)
No et todellakaan mene poistamaan ketjua! Aika harmiton muisto tuo minun mielestäni on. Että neuvoni on nyt lähinnä: deal with it.
Voi kamala, mä muistan tän! Niitä ketjuja jotka av:lta todellakin jääny mieleen. Onko siitä muka jo viis vuotta? Oli hirveää seurattavaa se ketju :(
Ei se välttämättä ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota, voi olla että ei edes huomaa, jos sen siitä poistat. Mullakin on monen vuoden takaisia sivuja tallennettuna, joilla ei ole mitään merkitystä enää. Ei vaan oo tullu mieleen poistaa.
Mitä se ketju sua niinku haittaa? Typerää olla mustasukkainen kuolleelle. Itsekin haluaisin varmasti säilyttää rakkaan puolison kuolemansa päivänä kirjoittaman ketjun. Vaikutat AP aika lapselliselle.
Leskien kannattaisi seurustella vain aikuisten kanssa. Tottakai lähtökohdat parisuhteessa ovat aivan erilaiset kuin normaalisti, eikä rakkaus kuollutta puolisoa kohtaan koskaan kuole.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, mä muistan tän! Niitä ketjuja jotka av:lta todellakin jääny mieleen. Onko siitä muka jo viis vuotta? Oli hirveää seurattavaa se ketju :(
Mistä sinä tiedät mistä ketjusta on kysymys? Tuskin se hänen kuolemaansa on liittynyt vaan hän on voinut vaikka kysellä mitä tehdä kun sohva haisee perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mistä ketjusta on kysymys? Tuskin se hänen kuolemaansa on liittynyt vaan hän on voinut vaikka kysellä mitä tehdä kun sohva haisee perseelle.
Ap kirjoitti että miehen eksä kuoli aivoverenvuotoon nuorena ja kirjoitti ketjun tänne saman päivän aikana. Linkitetystä ketjusta selviää että ex-vaimo poti oireita jo aamusta saakka, sittemmin ambulanssi haki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ketju sua niinku haittaa? Typerää olla mustasukkainen kuolleelle. Itsekin haluaisin varmasti säilyttää rakkaan puolison kuolemansa päivänä kirjoittaman ketjun. Vaikutat AP aika lapselliselle.
Siis voihan se ketju olla vaikka 10 vuotta vanha, tuskin hän sitä nyt kuolinpäivänään on aloittanut.
Jäin silloin miettimään miten ap:n kolme pientä lasta selviävät, ja mies joka jää leskeksi yhtäkkiä kolem alle 5-vuotiaan kanssa. Hienoa jos hän on jatkanaut eteenpäin, mutta jos tämän ketjun ap todella on uusi puoliso, vaikuttaa valinta hieman kehnolta .. Anteeksi ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voihan se ketju olla vaikka 10 vuotta vanha, tuskin hän sitä nyt kuolinpäivänään on aloittanut.
Niin no joo tietysti periaatteessa voi. Eka vastaukseen vaan jo linkitettiin yks ketju eikä ap ole tullut ainakaan korjaamaan ettei kyseessä olisi se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti että miehen eksä kuoli aivoverenvuotoon nuorena ja kirjoitti ketjun tänne saman päivän aikana. Linkitetystä ketjusta selviää että ex-vaimo poti oireita jo aamusta saakka, sittemmin ambulanssi haki.
Mä tavasin ap:n alotuksen uudestaan enkä löytänyt kohtaa missä kertoo että ketju olisi kirjotettu kuolinpäivänä tai että ketju olisi toi jonka joku mamma tänne linkitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no joo tietysti periaatteessa voi. Eka vastaukseen vaan jo linkitettiin yks ketju eikä ap ole tullut ainakaan korjaamaan ettei kyseessä olisi se.
Sanokaa vaan mua kyyniseksi p*skiaiseksi mutta epäilen että ap on ton linkitetynkin ketjun aloittaja.
Anna olla. Ei sinun tarvitse kuolleen kanssa kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ketjun nainen oli naimisissa, ei eksä...
Ei kai menehtyneestä puolisosta puhuta ex-puolisona? Minusta exät on elossa olevia. Kuollut ex-vaimo viittaa että tapahtui avioero ennen tämän kuolemaa, eikä niin että avioliitto päättyi kuolemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tavasin ap:n alotuksen uudestaan enkä löytänyt kohtaa missä kertoo että ketju olisi kirjotettu kuolinpäivänä tai että ketju olisi toi jonka joku mamma tänne linkitti.
Joo totta, sanamuoto olin "ennen kuolemaa". Pahoitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa vaan mua kyyniseksi p*skiaiseksi mutta epäilen että ap on ton linkitetynkin ketjun aloittaja.
Muuten en tämän ketjun aitoudesta osaa sanoa mutta mä linkitin tuon ketjun koska se oli eka joka mulle tuli aloituksesta heti mieleen, ja en todellakaan ole sen ketjun aloittaja. Sori jos viitoin väärille teille.
Nimim.käynyt av:lla viimeiset 10 vuotta joka päivä...
Ei yleensä leskimiesten tarvitse kahvia keitellä kyllä kylään kutsujia kyllä on.
Tämäkö?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3898098/ketju/apua_mika_mulla_on_pitais…