IS: Timo, 37, kilahtaa tv:ssä täysin kesken häävalssin – jättää morsiamen tylysti tanssilattialle: ”Ei tästä tule hevonv***uakaan”
Eroottisena tanssijana toimivan Susannan ja putkiasentajana työskentelevän Timon häät sujuvat Unelmahäät-ohjelmassa leppoisissa merkeissä, kunnes tulee valssin vuoro.
Aamun parhaat naurut sain videosta :D
Onko teille käynyt samoin?
Kommentit (570)
Mikäs tää "Bonnie & Clyde" teema oli, en oikein ymmärtänyt??
Oma miehesi käy stripparilla kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on oikeus ihaniin häihin.
Pariskunnalla on varmasti mukavaa yhdessä.
Jännitys ja TV_kamerat ovat varmasti lisänneet paineitaLopuksi kaikki on hyvin
Koskas sellanen ihme on nähty, kuin "ihanat häät".
Ihanat häät on sama kuin sanoisi "ihana jalan amputaatio".
Todellisia valioyksilöitä!
Tämä jakso kannattaisi varmaan lähettää kilpailemaan johonkin tv-sarjakilpaan. Voitto napsahtaisi ilman muuta. Ja ei kun maine suomalaisista junteista vaan kasvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mää kirjoitti:
Näkeekö tätä netissä? Mulla ei oo telkkaria.
Olisko Ylen ohjelma, niin illalla Areenassa.
Ei ole ylen, vaan tv5 http://tv5.fi, en tiedä mistä näkee. Samaa pohdin minä..
White trash..
..Ok, osaan onneksi guuglata.
Aika mielenkiintoinen palsta, koska kukaan ei välitä mistään.
Tule mieleen Anneli Auerin Perhekerho.
Onhan onhan näillä koiralauma? Ihan pakko olla.
Kommenteista päätellen täällä on paljon entisiä koulukiusaajia.
Ettekö te näe miehen hätää? Hän haluaisi tehdä parhaansa, mutta tietää ettei osaa. Myöntää sen itsekin: ” te voitte tanssia. Te osaatte”.
Miestä vit&uttaa, ettei hän käynnyt harjoittelemassa.
Tekee jutun mukaan paljon töitä ja on jäsenenä moottoripyöräkerhossa. Toivottavasti työnteon paljous ei tarkoita sitä, että on pakko tehdä töitä kerholle, koska on velkaa tms.
Mää kirjoitti:
Näkeekö tätä netissä? Mulla ei oo telkkaria.
Löytyyhän sitä googlaamalla: ”Suomen ihanimmat häät”.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen täällä on paljon entisiä koulukiusaajia.
Ettekö te näe miehen hätää? Hän haluaisi tehdä parhaansa, mutta tietää ettei osaa. Myöntää sen itsekin: ” te voitte tanssia. Te osaatte”.
Miestä vit&uttaa, ettei hän käynnyt harjoittelemassa.
Tekee jutun mukaan paljon töitä ja on jäsenenä moottoripyöräkerhossa. Toivottavasti työnteon paljous ei tarkoita sitä, että on pakko tehdä töitä kerholle, koska on velkaa tms.
Mä näen huonon itsetunnon. Ei uskalla heittäytyä. Jos ei heti osaa, jättää kesken. Toisaalta ei riitä selkärankaa opetella. Takana kenties rankka lapsuus ja oppimisongelmia kouluun liittyen joita ei hoidettu.
Tanssi olisi kannattanut jättää kokonaan välistä. Se ei todellakaan ole mikään pakko, vaikka hääjuhlat järjestäisikin.
Jos olisi omat häät nii siellä ei tanssisi kukaan...ottaisin koko ohjelmanumeron pois😁
yksnainen kirjoitti:
Jos olisi omat häät nii siellä ei tanssisi kukaan...ottaisin koko ohjelmanumeron pois😁
samoin
Harmittaa, kun tämä siirtyi pois Yleltä. Nyt ei ulkosuomalainen enää pysty tätä laatuohjelmaa katsomaa, kun tuolla kanavalla ei ole netti-tv:tä.
Kyllä täytyy sanoa, että jos en muuta saisi kuin tuon Timon, niin olisin ennemmin yksin. Mikä Spede.
Tanssiiko ma*nemiehet? Onko sekin joku kulttuurijuttu? Miksei morsian tanssinut itsekseen kun ammattilainen on?
Onko ihme, jos naiset ovat enemmän akateemisten miesten perään, tämmösten sijasta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa, että jos en muuta saisi kuin tuon Timon, niin olisin ennemmin yksin. Mikä Spede.
kommenttisi antaa ymmärtää että parisuhde on parempi elämäntapa kuin parisuhteettomuus. wt-ajattelua tämäkin.
kiukkupussilla lienee iso siitin.
Formaatti on epämiellyttävä. Naureskellaan pienille ihmisille joilla oma käsityskyky ei riitä huomaamaan koska joutuvat pilkan kohteeksi. Pitäisi olla joku suodin tuotantoyhtiöllä jos ihmiset itse eivät kykene itseään suojaamaan. Ensimmäinen jaksokin oli samanlainen: lapsellinen, kiukutteleva tyttö sai päivänsä prinsessana, miksi tuolla piti huvittaa koko kansaa? Ei tee mieli katsoa näitä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi tuo tollo ei tajua edes hävetä. Luuli varmaan käytöksensä olevan miehekästä ja oikein ylpeä on itsestään.
Häpeäähän tuo mies oikein urakalla. Näkee koko olemuksesta kun istuu pöydän ääressä. Miestä hävettää kun ei osannut tanssia ja häpeä pisti lopettamaan tanssin kun homma kuvataan koko kansan eteen, eikä halunnut nolata itseään tanssimalla huonosti. Lopulta istuu nolona ja häpeää kun pilasi morsiameltaan sen ainutkertaisen häävalssin omaa osaamattomuuttaan ja kaikki taas koko kansan edessä.
Vähän liian vakavasti otti mies koko tanssin. Itsevarmempi mies olisi jorannut ihan mitä vain sambaa ja olisi kompastellut homman nauraen finaaliin.
Saattoi luomi lihoa, seksitanssijalla, kun kotiin päästiin.
Höpö höpö, taidat olla itse niin wt-juntti että pidät hääohjelmatyyppejä "tavallisina":
Olen minäkin juntti, mutta en sentään wt-juntti, siinä on iso ero. Noissa ohjelmissa on kaikki wt-juntteja.