IS: Timo, 37, kilahtaa tv:ssä täysin kesken häävalssin – jättää morsiamen tylysti tanssilattialle: ”Ei tästä tule hevonv***uakaan”
Eroottisena tanssijana toimivan Susannan ja putkiasentajana työskentelevän Timon häät sujuvat Unelmahäät-ohjelmassa leppoisissa merkeissä, kunnes tulee valssin vuoro.
Aamun parhaat naurut sain videosta :D
Onko teille käynyt samoin?
Kommentit (570)
Katsoin nyt vasta jakson, kommentit olin lukenut jo aiemmin.
Minusta sulhanen oli todellakin ujo (se mainittiinkin ohjelmassa) ja herkkä.
Aito molemminpuolinen välittäminen näkyi heistä.
Ihan kamalia kommentteja osa ollut täällä.
Todella noloa morsiammelle. Kaunis nainen ja moukka mies. Morsian olisi ansainnut parempaa. Onneksi kaaso pelasti tilannetta fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa morsiammelle. Kaunis nainen ja moukka mies. Morsian olisi ansainnut parempaa. Onneksi kaaso pelasti tilannetta fiksusti.
Ei tainnut olla kaaso
Morsian näyttää lähinnä halvalta katuh**lta ja mies on keskenkasvuinen tomppeli. Hieno pari. Tuossa morsiamessa on seksikkyyttä yhtä paljon kuin pölypunkissa.
Akselin ja elinan häävalssi olisi ollut hyvä:
"kauan katsoin sinua syvälle silmiin, kauan katsoin ,katsoin ja ajattelin....
EITÄSTÄTULEHEVONVTTUAKAA!!!!
Nyt puhuu Susanna
"Mua ei itseasiassa kiinnosta, mitä muut kirjoittavat, koska eiväthän he meitä tunne. Kävin eilen hieman lueskelemassa millaista keskustelua meidän häät on somessa herättäneet. Antaa heidän olla omaa mieltään, me eletään omaa elämäämme. Ne ovat heidän mielipiteitään ja jos ihmiset saavat siitä jaksosta jotain viihdettä, niin siitä vain, hän naurahtaa."
Susanna on asenne kohdillaan
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä paha mieli tuon morsiammen puolesta :(
Mulla tuli paha mieli myös sulhasen puolesta. Hänestä näki jotenkin, että pasmat oli ihan sekaisin ja hän meni ihan lukkoon kun tajusi, että ei osaa yhtään tanssia. Kyllä hänen ilmeestään näki, että itku ei ole kaukana kun tajusi mitä oli mennyt tekemään...kaaso tanssii hänen puolestaan häävalssia!
Me miehen kanssa ihmettelimme, onko tuolla sulhasella jokin adhd tms, kun mumisee ja silmät pyörii joka suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Akselin ja elinan häävalssi olisi ollut hyvä:
"kauan katsoin sinua syvälle silmiin, kauan katsoin ,katsoin ja ajattelin....
EITÄSTÄTULEHEVONVTTUAKAA!!!!
No nyt on teet näppäimistöllä! :D Miten voin lähteä töihin, kun tämä putkahtelee pitkin päivää mieleen ja saan kikatuskohtauksia.. ei hemmetti...
Oliko tuo sulhanen ottanut rauhoittavia, kun muminasta ei saanut erkkikään selvää ja silmät lupottivat?
Toisaaalta ei ihmekään, kun vaimo haukkuu ja arvostelee
( mä en jää kattoo ton idiootin touhuja! kun toinen koettaa tehdä hääopasteita rouvan ohjeiden mukaan)
Minulle tulee mieleen, että Timo on diagnoosia vaille jäänyt adhd, ehkä lievää aspergeriakin....
Tuollaisia on suomi pullollaan ja nämä ihmiset yrittävät epätoivoisesti pärjätä niillä eväillä mitkä on annettu. Ja eväät ovat ovat usein huonot, tarkkikselle työntämistä ja tyhmäksi haukkumista.
Siinä vaiheessa kun saa, jos saa, diagnoosin ihmistä on enää lähes mahdoton auttaa.
Susanna on selvästi voimakastahtoinen ihminen ja häästressikin pukkasi päälle, lisäksi pitää muistaa että ohjelmaa on leikelty dramaatiikan aikaan saamiseksi . Pariskunta on varmasti hyvinkin onnellinen yhdessä!
Katsoin just äsken ohjelman. Olenko mä ainoa, jolle tuli sulhosta sellainen fiilis, että se ei ehkä pelaa ihan täydellä pakalla? Vaikutti jotenkin todella yksinkertaiselta ihmiseltä. Ei sillä, että se morsiankaan olisi älyä säteillyt, mutta...
Tuntuu, ettei tähän tasaisen tylsiä pareja edes oteta! Kuka muistaa Ponin ja Aasin, joilla oli pehmolelut häävieraina? Tai toisen miehen lasta kantaneen punapään omituisessa kirppikseltä ostetussa hääpuvussa?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, ettei tähän tasaisen tylsiä pareja edes oteta! Kuka muistaa Ponin ja Aasin, joilla oli pehmolelut häävieraina? Tai toisen miehen lasta kantaneen punapään omituisessa kirppikseltä ostetussa hääpuvussa?
Kukapa ei muistaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just äsken ohjelman. Olenko mä ainoa, jolle tuli sulhosta sellainen fiilis, että se ei ehkä pelaa ihan täydellä pakalla? Vaikutti jotenkin todella yksinkertaiselta ihmiseltä. Ei sillä, että se morsiankaan olisi älyä säteillyt, mutta...
Et.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen, että Timo on diagnoosia vaille jäänyt adhd, ehkä lievää aspergeriakin....
Tuollaisia on suomi pullollaan ja nämä ihmiset yrittävät epätoivoisesti pärjätä niillä eväillä mitkä on annettu. Ja eväät ovat ovat usein huonot, tarkkikselle työntämistä ja tyhmäksi haukkumista.
Siinä vaiheessa kun saa, jos saa, diagnoosin ihmistä on enää lähes mahdoton auttaa.
Susanna on selvästi voimakastahtoinen ihminen ja häästressikin pukkasi päälle, lisäksi pitää muistaa että ohjelmaa on leikelty dramaatiikan aikaan saamiseksi . Pariskunta on varmasti hyvinkin onnellinen yhdessä!
Timo oli sanonut, että viina ei sovi hänelle. Olisiko niin, että mies tulee agressiiviseksi juotuaan..Joillekkin käy niin
Pariskunnan ensimmäinen askel eroon.
Miksi ottivat häävalssin ohjelmaan? Voihan sen jättää poiskin! Tai kutsuneet kaikki tanssimaan hääparin kanssa, siinähän olisi ihmismassan mukana notkuneet. Nyt Timo häpäisi itsensä täysin, vaimosta puhumattakaan. Ja vaimo saa tottua olemaan adhdmiehensä sotkujen siivooja.
Jos minut olisi jätetty noin, olisin ojentanut sormuksen takaisin "kiitti, tämä olikin tässä".
Timo on keskiverto suomalainen mies isolla ämmällä.
Olikohan morsiamella tukka kipeä häiden jälkeisenä aamuna?