Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Timo, 37, kilahtaa tv:ssä täysin kesken häävalssin – jättää morsiamen tylysti tanssilattialle: ”Ei tästä tule hevonv***uakaan”

Vierailija
05.03.2018 |

Eroottisena tanssijana toimivan Susannan ja putkiasentajana työskentelevän Timon häät sujuvat Unelmahäät-ohjelmassa leppoisissa merkeissä, kunnes tulee valssin vuoro.
Aamun parhaat naurut sain videosta :D
Onko teille käynyt samoin?

Kommentit (570)

Vierailija
461/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en puhu tästä tanssijasta, vaan keskustelusta aikuisista ja käytöstavoista.

On diagnosoimattomia n. nelikymppisiä ja yli, ihmisiä jotka eivät ole saaneet apua kun olisivat sitä tarvinneet. Heidän lapsuudessaan tukea saati tietoa ei ollut. Jotka itsekin yhä ihmettelevät, miten eivät suoriudu samalla tavalla kuin muut. He tekevät parhaansa, läpi elämänsä ovat sinnitelleet, jotkut tilanteet vaan voivat olla liian kuormittavia ja sillä saattaa olla hetkelliset seurauksensa. He ovat pahimmassa jamassa, kaikki ympärillä olevat ihmiset ja he itsekin vaativat paljon itseltään ja huomaavat heti kun käytös on normista poikkeavaa tai kuppi kuohahtaa kuormituksen hetkellä yli.

Kaikki eivät ole aikuisenakaan samalla viivalla. Downin syndrooma esim. on aikuisenakin down, se ymmärretään kun se näkyy ulospäin, mutta myös aivojen erilaiset käyttöjärjestelmät ovat pysyviä. Voit elää oikeinkin hyvää elämää, olla suosittu ja menestyvä, huippu alallasi mutta - ihan jokaisella tie ei ole hyvä ja ruusuinen. Elämä arvosteluyhteiskunnassa on kovaa. Käytöstavat ovat tärkeät eikä diagnoosien taakse voi loputtomiin mennä, oikeutta ei ole vahingoittaa toista ja toisen omaa, mutta, reilua ja tasa-arvoista ei ihmiselo ole, joku ponnistaa korkealta, joku kuopasta. Armoa ja rakkautta. Silloinkin, kun käytöstavat ovat hukassa ihan ns. normaalilla ihmisellä.

Lapsihaaveet syytä unohtaa kun potentiaalisen vanhemman kärsivällisyys on selkeästi tuota luokkaa ettei edes tv kameroiden läsnäolo estä "kilahtamista". Lapselle voi olla kohtalokasta vanhempi jolla "kuppi kuohahtaa kuormituksen hetkellä yli". Hermostollisia vikoja tai vaikeaa luonnetta aivan turha selittää temperamentilla.

Kun vauva on kuvioissa ja vastuulla, niin silloin ei laiteta hattua päähän ja ilmoiteta että lähdetään "ny vi*tuun täältä"

Moni mies kuitenkin tekee niin ja se av-mammat tietää.

Vierailija
462/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on kompromisseja ja pakottamalla ei saada hyvää aikaiseksi. Lisäksi en vielä ymmärrä sitä, että tämä pari oli jo vihitty maistraatissa, piti vielä pelleillä ja leikkiä kirkkohäitä. Tuskin kumpikaan halusi virallistamista Jumalan silmien alla. Ei oikein näyttänyt uskovaiselta pariskunnalta

Minä tiedän tämän , koska olen itse syvässä uskossa.

Käytän valkoisia paitapuseroita ja mustaa liiviä, sekä suoria housuja (legginssit ovat p..laisen keksintö)

Koruna pieni kultainen risti.

En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.

Mitä ihmisen ulkonäöllä ja uskolla on tekemistä toistensa kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin tanssi olis mennyt mukavasti kun olis tanssittu vaan joku hidas. Monikaan ei nykyään osaa lavatansseja

Ymmärrä kyllä tuota miestä, oli muutenki niin vaivaantunut kameroista ja joson ujo luonteeltaan niin aika paljon vaadittu jo osallistuminen ohjelmaan.

Niin mutta näyttikö tuo mies uskovaiselta?

Avioliitto on kompromisseja ja pakottamalla ei saada hyvää aikaiseksi. Lisäksi en vielä ymmärrä sitä, että tämä pari oli jo vihitty maistraatissa, piti vielä pelleillä ja leikkiä kirkkohäitä. Tuskin kumpikaan halusi virallistamista Jumalan silmien alla. Ei oikein näyttänyt uskovaiselta pariskunnalta

Käytän valkoisia paitapuseroita ja mustaa liiviä, sekä suoria housuja (legginssit ovat p..laisen keksintö)

Vierailija
464/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Jeesus ei koskaan liikkunut julkisesti h..rien kanssa.

Maria Magdalena sai pestä hänen jalkansa..siinä kaikki.

Nainen joka tekee..hu..orin joutuu hel..vettiin

Ei pidä paikkaansa. Jeesus ja huono nainen kaivolla -tarinassa ainakin. Jeesus armahti hänet.

Vierailija
465/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF?! :D Oikeesti!! Noloa, siis TODELLA NOLOA.  

Vierailija
466/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se nyt on jänskämies. Mitä sitä kieltämään.

Vierailija
467/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmisen ulkonäöllä ja uskolla on tekemistä toistensa kanssa?

On kai hienoa olla vaatimattoman ja värittömän näköinen ja pitää pientä kultaista ristiä jotta muut varmasti ymmärtävät että siinäpä on uskovainen ihminen.

Itse toivoisin että asia näkyisi minussa siinä kuinka kohtelen muita ja suhtaudun mihin tahansa elämään, ei vaatteista ja hiuksista päätellen.

Vierailija
468/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄYTTI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin tanssi olis mennyt mukavasti kun olis tanssittu vaan joku hidas. Monikaan ei nykyään osaa lavatansseja

Ymmärrä kyllä tuota miestä, oli muutenki niin vaivaantunut kameroista ja joson ujo luonteeltaan niin aika paljon vaadittu jo osallistuminen ohjelmaan.

Omituinen kommentti. Mitä haluat sanoa kertomalla ulkomuodostasi?

Vierailija
469/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat kyllä oikeasti yksi yhteen USA:n white trashin kanssa.

Ulkoinen olemus: paljon, paljon ja vielä vähän lisää tatskoja, lävistyksiä, väriä hiuksissä, lisäkettä siellä sun täällä, tissit tiskiin, paljon paljasta ihoa naisilla, korkeita korkoja, feikkilaukkuja, farkkua ja kimalletta, narutoppia. Miehillä cargo-housuja, lippalakki, mohikaania.

SIsäinen olemus: vaikkei pariskunta kovin (poliittisesti) tai muutenkaan aktiiviselta tuntunut, niin veikkaisin että vihreiden, vasemmiston aatteet nyt menee ainakin yli hilseen. Eiköhän nämä ole sitä oikeistolaista, ajatuksiltaan (jos ei ulkonäöltään) konservatiivista sakkia. Jenkeissä wt jakaantuu rasisteihin ja ei-rasisteihin - nämä olivat kai ei-rasistisia, kun rajat ylittyivät - veikkaisin silti,  että (puoli)romanimiehelle valkoisen eukon naiminen ei ole niin hyvä juttu. Jenkeissä nuo seka-avioliitot tapahtuvat  mustien, valkoisten + latinojen kesken. 

Elintavat:  jenkeissä wt elää tuilla ja tekee pimeästi hommia jos tekee, on vähän koulutettu. Useilla on rikostaustaa ja tuomioita. Päihdeongelmat yleisiä, eikä kyse ole (vihervasemmiston harrastamasta) kevyestä pössyttelystä, vaan mennään suoraan koviin paska-aineisiin, metaan ja heroiiniin. Suomalaisella pariskunnalla sentään mies oli putkimies (eli tienaa erittäin hyvin, jos vähänkään ammattinsa osaa, eikä muuten tumpuloi), nainen oli eroottinen elämämtaiteilija, joutuukohan itse maksamaan, että pääsee esiintymään? Tai kyllä miehet niin pöljiä on, että maksavat. 

Mut kyllä wt on pop, koska se ravistelee aina luutuneita mielipiteitä - ja ennen kaikkea saa heikkoitsetuntoisen alemman keskiluokan hihittelemään ja halveksimaan ja paljastamaan näin oman kipupisteensä. Vaikka he kuinka kumartaisivat rikkaita kohti ja pyllistäisivät wt:lle, niin aina sen wt:n haju vain on omalla tontilla. Eikä ne rikkaat huomaa eroa wt:n ja alemman keskiluokan välillä - taitavat olla yhtä ja samaa. Heh.

Vierailija
470/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutin vahingossa, musta tästä pariskunnasta oikein huokuu vasemmistolaisuus. Miten stripparina työskentelevä nainen voisi olla tippaakaan konservatiivinen? Äly hoi, älä jätä!

Vierailija
471/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ikävää, että jakson lopussa sulhanen toteaa lähtevänsä vit***n omista häistään. Onneksi perui aikeensa.

Tuohan se häiden päämärä entisaikaan oli että kai tuo sulho oli edes vähän kärryillä siitä mitä hääyönä voisi tapahtua, jos hommat menee hyvin... nykyisin vain asiat tehdään toisessa järjestyksessä...

Vierailija
472/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivartelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ikävää, että jakson lopussa sulhanen toteaa lähtevänsä vit***n omista häistään. Onneksi perui aikeensa.

Tuohan se häiden päämärä entisaikaan oli että kai tuo sulho oli edes vähän kärryillä siitä mitä hääyönä voisi tapahtua, jos hommat menee hyvin... nykyisin vain asiat tehdään toisessa järjestyksessä...

:D

Vierailija
473/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko samaan miehen kommetti hääyönä:

"ei tästä tule hevo---vi--ttuakaan, mä meen pois joku muu voi hoitaa homman, ei tää toimi kun ei ole harjoitellu, mä meen ryyppäämään Jasan ja Timon kanssa pubiiin"

Vierailija
474/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄYTTI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit (vaatimattomuuttasi?) mainita sädekehän..

Vierailija
475/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<strong> kirjoitti:

Jeesus ei koskaan liikkunut julkisesti h..rien kanssa.

Maria Magdalena sai pestä hänen jalkansa..siinä kaikki.

Nainen joka tekee..hu..orin joutuu hel..vettiin

Ei pidä paikkaansa. Jeesus ja huono nainen kaivolla -tarinassa ainakin. Jeesus armahti hänet.

Unelma häät morsianta ei ilmeisesti armahda

Vierailija
476/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÄYTTI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen kommentti. Mitä haluat sanoa kertomalla ulkomuodostasi?

Uskovainen pukeutuu vaatimattomasti ja ei muokkaa herran antamaa ulkonäköään tatuoinnein ja meikein

Vierailija
477/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumal antakoon ja herran siunausta

Vierailija
478/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotakin halveksin, niin tuollaista omahyväisyyttä ja ulkokultaisuutta.

Onneksi Jumala näkee sydämeen saakka.

Siis totuuden.

Vierailija
479/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT= white trash = valkoinen roskaväki

Vierailija
480/570 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha