IS: Timo, 37, kilahtaa tv:ssä täysin kesken häävalssin – jättää morsiamen tylysti tanssilattialle: ”Ei tästä tule hevonv***uakaan”
Eroottisena tanssijana toimivan Susannan ja putkiasentajana työskentelevän Timon häät sujuvat Unelmahäät-ohjelmassa leppoisissa merkeissä, kunnes tulee valssin vuoro.
Aamun parhaat naurut sain videosta :D
Onko teille käynyt samoin?
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on kompromisseja ja pakottamalla ei saada hyvää aikaiseksi. Lisäksi en vielä ymmärrä sitä, että tämä pari oli jo vihitty maistraatissa, piti vielä pelleillä ja leikkiä kirkkohäitä. Tuskin kumpikaan halusi virallistamista Jumalan silmien alla. Ei oikein näyttänyt uskovaiselta pariskunnalta
Minä tiedän tämän , koska olen itse syvässä uskossa.
Käytän valkoisia paitapuseroita ja mustaa liiviä, sekä suoria housuja (legginssit ovat p..laisen keksintö)
Koruna pieni kultainen risti.
En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.
Mitä ihmisen ulkonäöllä ja uskolla on tekemistä toistensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin tanssi olis mennyt mukavasti kun olis tanssittu vaan joku hidas. Monikaan ei nykyään osaa lavatansseja
Ymmärrä kyllä tuota miestä, oli muutenki niin vaivaantunut kameroista ja joson ujo luonteeltaan niin aika paljon vaadittu jo osallistuminen ohjelmaan.
Niin mutta näyttikö tuo mies uskovaiselta?
Avioliitto on kompromisseja ja pakottamalla ei saada hyvää aikaiseksi. Lisäksi en vielä ymmärrä sitä, että tämä pari oli jo vihitty maistraatissa, piti vielä pelleillä ja leikkiä kirkkohäitä. Tuskin kumpikaan halusi virallistamista Jumalan silmien alla. Ei oikein näyttänyt uskovaiselta pariskunnalta
Käytän valkoisia paitapuseroita ja mustaa liiviä, sekä suoria housuja (legginssit ovat p..laisen keksintö)
Vierailija<strong> kirjoitti:
Jeesus ei koskaan liikkunut julkisesti h..rien kanssa.
Maria Magdalena sai pestä hänen jalkansa..siinä kaikki.
Nainen joka tekee..hu..orin joutuu hel..vettiin
Ei pidä paikkaansa. Jeesus ja huono nainen kaivolla -tarinassa ainakin. Jeesus armahti hänet.
WTF?! :D Oikeesti!! Noloa, siis TODELLA NOLOA.
Siinä se nyt on jänskämies. Mitä sitä kieltämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.Mitä ihmisen ulkonäöllä ja uskolla on tekemistä toistensa kanssa?
On kai hienoa olla vaatimattoman ja värittömän näköinen ja pitää pientä kultaista ristiä jotta muut varmasti ymmärtävät että siinäpä on uskovainen ihminen.
Itse toivoisin että asia näkyisi minussa siinä kuinka kohtelen muita ja suhtaudun mihin tahansa elämään, ei vaatteista ja hiuksista päätellen.
NÄYTTI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin tanssi olis mennyt mukavasti kun olis tanssittu vaan joku hidas. Monikaan ei nykyään osaa lavatansseja
Ymmärrä kyllä tuota miestä, oli muutenki niin vaivaantunut kameroista ja joson ujo luonteeltaan niin aika paljon vaadittu jo osallistuminen ohjelmaan.
Omituinen kommentti. Mitä haluat sanoa kertomalla ulkomuodostasi?
Nämä ovat kyllä oikeasti yksi yhteen USA:n white trashin kanssa.
Ulkoinen olemus: paljon, paljon ja vielä vähän lisää tatskoja, lävistyksiä, väriä hiuksissä, lisäkettä siellä sun täällä, tissit tiskiin, paljon paljasta ihoa naisilla, korkeita korkoja, feikkilaukkuja, farkkua ja kimalletta, narutoppia. Miehillä cargo-housuja, lippalakki, mohikaania.
SIsäinen olemus: vaikkei pariskunta kovin (poliittisesti) tai muutenkaan aktiiviselta tuntunut, niin veikkaisin että vihreiden, vasemmiston aatteet nyt menee ainakin yli hilseen. Eiköhän nämä ole sitä oikeistolaista, ajatuksiltaan (jos ei ulkonäöltään) konservatiivista sakkia. Jenkeissä wt jakaantuu rasisteihin ja ei-rasisteihin - nämä olivat kai ei-rasistisia, kun rajat ylittyivät - veikkaisin silti, että (puoli)romanimiehelle valkoisen eukon naiminen ei ole niin hyvä juttu. Jenkeissä nuo seka-avioliitot tapahtuvat mustien, valkoisten + latinojen kesken.
Elintavat: jenkeissä wt elää tuilla ja tekee pimeästi hommia jos tekee, on vähän koulutettu. Useilla on rikostaustaa ja tuomioita. Päihdeongelmat yleisiä, eikä kyse ole (vihervasemmiston harrastamasta) kevyestä pössyttelystä, vaan mennään suoraan koviin paska-aineisiin, metaan ja heroiiniin. Suomalaisella pariskunnalla sentään mies oli putkimies (eli tienaa erittäin hyvin, jos vähänkään ammattinsa osaa, eikä muuten tumpuloi), nainen oli eroottinen elämämtaiteilija, joutuukohan itse maksamaan, että pääsee esiintymään? Tai kyllä miehet niin pöljiä on, että maksavat.
Mut kyllä wt on pop, koska se ravistelee aina luutuneita mielipiteitä - ja ennen kaikkea saa heikkoitsetuntoisen alemman keskiluokan hihittelemään ja halveksimaan ja paljastamaan näin oman kipupisteensä. Vaikka he kuinka kumartaisivat rikkaita kohti ja pyllistäisivät wt:lle, niin aina sen wt:n haju vain on omalla tontilla. Eikä ne rikkaat huomaa eroa wt:n ja alemman keskiluokan välillä - taitavat olla yhtä ja samaa. Heh.
Peukutin vahingossa, musta tästä pariskunnasta oikein huokuu vasemmistolaisuus. Miten stripparina työskentelevä nainen voisi olla tippaakaan konservatiivinen? Äly hoi, älä jätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ikävää, että jakson lopussa sulhanen toteaa lähtevänsä vit***n omista häistään. Onneksi perui aikeensa.
Tuohan se häiden päämärä entisaikaan oli että kai tuo sulho oli edes vähän kärryillä siitä mitä hääyönä voisi tapahtua, jos hommat menee hyvin... nykyisin vain asiat tehdään toisessa järjestyksessä...
saivartelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ikävää, että jakson lopussa sulhanen toteaa lähtevänsä vit***n omista häistään. Onneksi perui aikeensa.
Tuohan se häiden päämärä entisaikaan oli että kai tuo sulho oli edes vähän kärryillä siitä mitä hääyönä voisi tapahtua, jos hommat menee hyvin... nykyisin vain asiat tehdään toisessa järjestyksessä...
:D
oliko samaan miehen kommetti hääyönä:
"ei tästä tule hevo---vi--ttuakaan, mä meen pois joku muu voi hoitaa homman, ei tää toimi kun ei ole harjoitellu, mä meen ryyppäämään Jasan ja Timon kanssa pubiiin"
NÄYTTI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit (vaatimattomuuttasi?) mainita sädekehän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<strong> kirjoitti:
Jeesus ei koskaan liikkunut julkisesti h..rien kanssa.
Maria Magdalena sai pestä hänen jalkansa..siinä kaikki.
Nainen joka tekee..hu..orin joutuu hel..vettiinEi pidä paikkaansa. Jeesus ja huono nainen kaivolla -tarinassa ainakin. Jeesus armahti hänet.
Unelma häät morsianta ei ilmeisesti armahda
Vierailija kirjoitti:
NÄYTTI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.Omituinen kommentti. Mitä haluat sanoa kertomalla ulkomuodostasi?
Uskovainen pukeutuu vaatimattomasti ja ei muokkaa herran antamaa ulkonäköään tatuoinnein ja meikein
Jumal antakoon ja herran siunausta
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakin halveksin, niin tuollaista omahyväisyyttä ja ulkokultaisuutta.
Onneksi Jumala näkee sydämeen saakka.
Siis totuuden.
WT= white trash = valkoinen roskaväki
Moni mies kuitenkin tekee niin ja se av-mammat tietää.