IS: Timo, 37, kilahtaa tv:ssä täysin kesken häävalssin – jättää morsiamen tylysti tanssilattialle: ”Ei tästä tule hevonv***uakaan”
Eroottisena tanssijana toimivan Susannan ja putkiasentajana työskentelevän Timon häät sujuvat Unelmahäät-ohjelmassa leppoisissa merkeissä, kunnes tulee valssin vuoro.
Aamun parhaat naurut sain videosta :D
Onko teille käynyt samoin?
Kommentit (570)
Jotenki toi vaimon reaktio tohon kiukuttelevaan mieheen kertoo, että ei oo eka kerta. Muuten kai ois jotenki yllättynyt tai kysyis, että mikä sulla on. Nyt vaan tottuneesti vaikeni ja sivuutti kiukkukohtauksen.
Ei siinä, hyvä jos tollanen kelpaa jollekkin. Kaikille jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki toi vaimon reaktio tohon kiukuttelevaan mieheen kertoo, että ei oo eka kerta. Muuten kai ois jotenki yllättynyt tai kysyis, että mikä sulla on. Nyt vaan tottuneesti vaikeni ja sivuutti kiukkukohtauksen.
Ei siinä, hyvä jos tollanen kelpaa jollekkin. Kaikille jotakin.
Ei vaikuttanu vieraatkaan kovin yllättyneiltä
Näen jakson nyt ensimmäistä kertaa. Antaisin noille häälahjaksi ison peilin.
Se alun "eroottinen tanssi" oli kyllä erotiikasta kaukana, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei koskaan liikkunut julkisesti h..rien kanssa.
Maria Magdalena sai pestä hänen jalkansa..siinä kaikki.
Nainen joka tekee..hu..orin joutuu hel..vettiinLienee sinulla olla syytä tutustua hieman paremmin Raamattuun ja Jeesukseen.
Minut on täyttänyt pyhä henki..
Syntiset palavat helvetin tulessa..h..uora ei kuulu kirkkoon
Mihin tarvitset Jeesusta jos olet itse synnitön? Ja miksi hoet tuota h-sanaa?
Kuka muuten sai ensimmäisenä nähdä ylösnousseen Kristuksen? Magdalan Maria.
Ja keitä Jeesus ankarin sanoin nuhteli, seuraansa hakeutuvia julkisyntisiä vai "pyhiä" fariseuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on kompromisseja ja pakottamalla ei saada hyvää aikaiseksi. Lisäksi en vielä ymmärrä sitä, että tämä pari oli jo vihitty maistraatissa, piti vielä pelleillä ja leikkiä kirkkohäitä. Tuskin kumpikaan halusi virallistamista Jumalan silmien alla. Ei oikein näyttänyt uskovaiselta pariskunnalta
Minä tiedän tämän , koska olen itse syvässä uskossa.
Käytän valkoisia paitapuseroita ja mustaa liiviä, sekä suoria housuja (legginssit ovat p..laisen keksintö)
Koruna pieni kultainen risti.
En meikkaa ja hiukseni leikautan lyhyiksi kerran kuussa.Jos jotakin halveksin, niin tuollaista omahyväisyyttä ja ulkokultaisuutta.
Onneksi Jumala näkee sydämeen saakka.
Siis totuuden.Silti kaikki nämä ihmiset halveksivat tätä hääparia, myös sinä.
Minä sentään uskallan kertoa että H..uora ei kuulu kirkkoon
Oma halveksuntasi ja tuomitsemisesi sokaisee sinut niin että luulet kaikkien ajattelevan samoin. Oletko ihan varma minkä hengen vallassa kirjoittelet?
Olipas erikoinen hääjuhla. Perusporilaista meininkii ;D
Hadfag kirjoitti:
Peukutin vahingossa, musta tästä pariskunnasta oikein huokuu vasemmistolaisuus. Miten stripparina työskentelevä nainen voisi olla tippaakaan konservatiivinen? Äly hoi, älä jätä!
Äly hoi itsellesi. Ihan varmasti oikeistolaisia ja konservatiiveja arvomaailmaltaan. Se konservatiivisuus näkyy siinä, että nainen haluaa olla itse objekti, haluaa itse pukeutua burkhaan, haluaa itse nyrkin ja hellan väliin, haluaa itse seistä pukumiesten keskellä puolialasti kylmistä kankeana (vrt Jennifer Lawrence), haluaa itse esitellä alastonta vartaloaan, haluaa itse myydä itseänsä. Koskaan ei kyse ole olosuhteiden pakosta, ihmiskaupasta tai muusta tällaisesta vain vaan omasta tahdosta. Tällaiselle naiselle objektina oleminen on luontevaa, sille voi rakentua näennäisesti hyvinkin vahvan oloinen tyyppi, muttqa tyypillisesti tällainen nainen haluaa ns. perinteisen miehisen miehen tai sitten ns jännä-miehen, ei tasa-arvoa, joka hänen mielestään on lällyä.
Tuolla verrattiin USA;n wt-jengiin, ja kieltämättä näistä sellainen fiba tuli moottoripyöräkerhoineen ja (entisine) päihdeongelmineen. Ja moni saattaa hämääntyä tämän porukan kanssa: ulkonäkö on osittain saatettu pölliä vaihtoehtoporukoilta, mutta perusarvot silti ovat konservatiivisen republikaanin. Ei kaikki konservatiivit pukeudu pukuun tai teryleenihameeseen tukka nutturalla. Kaikkein vanhoillisimmat ja oikeistolaisimmat rock-tyypit esim. löytyvät natsiskineistä, jotka kaikkein eniten poikkeavat pukumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka tekee..hu..orin joutuu hel..vettiinLienee sinulla olla syytä tutustua hieman paremmin Raamattuun ja Jeesukseen.
Syntiset palavat helvetin tulessa..h..uora ei kuulu kirkkoon
Jeesus oli myös huorien ystävä, luepa pyhä kirjasi tarkemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntiset palavat helvetin tulessa..h..uora ei kuulu kirkkoonJeesus oli myös huorien ystävä, luepa pyhä kirjasi tarkemmin...
En tiedä onko tuo itseään pyhänä pitävä mies vai nainen mutta vaikuttaa siltä että tuo pakkomielteisyys jankuttaa naisen syntisyydestä ja h-maisuudesta kielii ongelmista oman seksuaalisuuden ja himon kanssa. Kokee kiellettyä halua ko naista kohtaan ja siksi reagoi noin voimakkaasti.
Minäkin purskahdin nauruun nähdessäni kyseisellä videolla olevan parin häävalssista.
Siis hyvässä tarkoituksessa ja mielessä. Häitä voi viettää monellakin tavalla. Kukin omalla tavallaan.
Herneitä ei tarvitse aina vetää nenäänsä ja suuttua joka asiasta.
Monen asian voi ottaa ja katsoa niitä monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hadfag kirjoitti:
Peukutin vahingossa, musta tästä pariskunnasta oikein huokuu vasemmistolaisuus. Miten stripparina työskentelevä nainen voisi olla tippaakaan konservatiivinen? Äly hoi, älä jätä!
Äly hoi itsellesi. Ihan varmasti oikeistolaisia ja konservatiiveja arvomaailmaltaan. Se konservatiivisuus näkyy siinä, että nainen haluaa olla itse objekti, haluaa itse pukeutua burkhaan, haluaa itse nyrkin ja hellan väliin, haluaa itse seistä pukumiesten keskellä puolialasti kylmistä kankeana (vrt Jennifer Lawrence), haluaa itse esitellä alastonta vartaloaan, haluaa itse myydä itseänsä. Koskaan ei kyse ole olosuhteiden pakosta, ihmiskaupasta tai muusta tällaisesta vain vaan omasta tahdosta. Tällaiselle naiselle objektina oleminen on luontevaa, sille voi rakentua näennäisesti hyvinkin vahvan oloinen tyyppi, muttqa tyypillisesti tällainen nainen haluaa ns. perinteisen miehisen miehen tai sitten ns jännä-miehen, ei tasa-arvoa, joka hänen mielestään on lällyä.
Tuolla verrattiin USA;n wt-jengiin, ja kieltämättä näistä sellainen fiba tuli moottoripyöräkerhoineen ja (entisine) päihdeongelmineen. Ja moni saattaa hämääntyä tämän porukan kanssa: ulkonäkö on osittain saatettu pölliä vaihtoehtoporukoilta, mutta perusarvot silti ovat konservatiivisen republikaanin. Ei kaikki konservatiivit pukeudu pukuun tai teryleenihameeseen tukka nutturalla. Kaikkein vanhoillisimmat ja oikeistolaisimmat rock-tyypit esim. löytyvät natsiskineistä, jotka kaikkein eniten poikkeavat pukumiehistä.
Joo minullekin tuli mieleen että konservatiivisen ajattelutapaan liittyy yleensä naisten jaottelu hyviin ja huonoihin. Toiset ovat kotirouvia ja toiset niitä sexypimuja joiden kanssa pidetään hauskaa vaimon selän takana. Molemmat palvelevat miesten etua ja todennäköisesti he pitävät myös samoista, perinteisistä miehistä.
Olenko outo, jos suhtauduin asiaan huumorilla? kirjoitti:
Minäkin purskahdin nauruun nähdessäni kyseisellä videolla olevan parin häävalssista.
Siis hyvässä tarkoituksessa ja mielessä. Häitä voi viettää monellakin tavalla. Kukin omalla tavallaan.
Herneitä ei tarvitse aina vetää nenäänsä ja suuttua joka asiasta.
Monen asian voi ottaa ja katsoa niitä monella tavalla.
Sama täällä.
Vierailija]Susanna on hyvin säilynyt nelikymppiseksi ja uskaltaa näyttää siltä miltä tahtoo.[/quote]
Minunkin mielestä tuo Susanna on kaunis, mutta tuo jätkä oli karsee. Käsittämättömän typerä käytös.
Muutenkin reilu oloinen nainen oli tuo Susanna , miksi on ottanut tollasen jätkän riesakseen? Nyt joutuu selitteleen sen puolesta lehdessä kun ukko ei edes tajua pahoitella käytöstään oma-aloitteisesti itte.
Kaveri näytti siltä että koki olevansa ansassa.
Naisella oli iso ja hytkyvä perse, ei ollut kaunista katottavaa ja kaikki ne tatuoinnit, älkää ottako niitä!
Ko. ohjelmaa en ole nähnyt, mutta kuvista olin huomaavinani, että miehellä on tekosilmä? Tai toispuolinen kasvohalvaus?
Onko joku samaa mieltä?
563: en ole samaa mieltä. Joillakuilla on luonnostaan tuollaiset/tuollainen silmät/silmä että luomi vähän kuin roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
563: en ole samaa mieltä. Joillakuilla on luonnostaan tuollaiset/tuollainen silmät/silmä että luomi vähän kuin roikkuu.
Minullakin on tuollainen silmäluomien "epäsymmetria". Ei se haittaa mutta jos olisin rahoissani saattaisin käydä pienessä kauneusleikkauksessa. Vanhemmiten se tosin saattaa tulla eteen jos silmäluomi rupeaa painamaan silmää.
Keski-ikäisten naisten kirkuvan punaiset hiukset on jotain, jota ei vaan voi käsittää. Ei kyllä nuorenna yhtään, kun naamavärkki kuitenkin pysyy ennallaan. Aira Samulinistako sitä mallia haetaan?
Ei tuo mikään mies ole, murkkuikäinen poika tekee niinkuin murkut yleensäkin. Siinä iässä kaikki on noloa "en tanssi ku en osaa ni ei tu v*ttuakaan en kehtaa noloo!!" AvioMies my ass...