Miten miehesi ilmaisee haluavansa seksiä?
Meillä mieheni kuvittelee olevansa hauska ja ilmoittaa haluavansa "mennä hiihtämään makuuhuoneeseen" tai ehdottaa "visiittiä toimistoon". Hohhhoijaa.
Kommentit (47)
Ensin hieroo ittesä kovaks, sitten alkaa riisua mun alushousujani ja työntyy sisään. Ei mitään esileikkiä tai edes yritä kiihottaa mua sormettamalla tai mitään. Lähinnä vain tyhjentää pussinsa ja se on siinä. Itse en saa mitää nautintoa ja tyydytystä.
"Mitäs tänään?" Välillä vastaan ihan vaan kiusallani, että pitäisi siivota tai pestä pyykkiä, kun ei saa ikinä suoraan sanottua, että haluaa seksiä. Itse kysyn ihan suoraan että panettaako, eipähän tuu ainakaan väärinkäsityksiä.
Jos ollaan sängyssä, niin vetää mun takamusta syliään kohden ja alkaa hieroa reisiä. Nukutaan yleensä lusikassa.
Jos taas jossain muualla, niin alkaa suukottelemaan ja hyväilemään ja pikkuhiljaa riisumaan vaatteita.
Ottaa kainaloon. Alkaa hetken kuluttua suudella. Välillä lopettaa ja silittelee esim. poskea ja katselee silmiin hymyillen. Sitten alkaa suudella uudestaan ja selvästi kiihkeämmin, puristelee ja hieroo pyllyä ja tissejä. Vetää mua myös niskasta ”lähemmäs”. Tässä vaiheessa tiedän hyvin, mihin homma on johtamassa ja olen ihan täysillä mukana.
Kyllä, mulla on ihana mies. <3
viestiin nro. 45 jatkoa: saattaa myös usein sanoa jotain tuhmaa, kuten ”hitto sä oot seksikäs” ”hemmetti nainen mä haluan sua”.
Mieheni ilmoittaa ”nyt ois kikkeli pystyssä” ja menee makuuhuoneeseen. Itse lähden kauppaan tai lenkille, kun palaan kotiin mieheni katsoo tietokoneella aikuisviihdettä.
Olen niin monta kertaa saanut aloitteen jälkeen kylmää olkapäätä, että kynnys aloitteen tekemiseen on ihan helvetin korkea. On töitä ja lapsia ja väsyttää ja sitä ja tätä.
Sitten kun se oikea hetki tulee, olen niin väsynyt ettei mistään tule enää mitään.