Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi ilmaisee haluavansa seksiä?

Vierailija
04.03.2018 |

Meillä mieheni kuvittelee olevansa hauska ja ilmoittaa haluavansa "mennä hiihtämään makuuhuoneeseen" tai ehdottaa "visiittiä toimistoon". Hohhhoijaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo, että pitäiskö panna...joo, on romanttista...

Vierailija
22/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomasti: maataan vierekkäin sängyssä ja hän alkaa hivellä mua kädellään yltympäriinsä, vatsalta aloittaen.

Jos on muita tapoja joilla saman mielihalun ilmaisee, en ole niistä tietoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pohditaan nyt lakimuutosta, joka muuttaisi raiskaukseksi seksin johon ei ole annettu nimenomaista suostumusta. Se tekee suurimman osan näistä raiskauksiksi.

"Vaimo ilmoittaa menevansa ylos.

Tarkoittaa, etta mun pitaa menna panee sita"

Raiskaus.

"Harvemmin se mitään sanoo vaan näyttää sen jotenkin fyysisesti. Joskus ehkä on sanonut, että voitaisiin mennä pitkälleen ja silloin se yleensä siihen johtaa.

Ei minua haittaisi vaikka sanoisi suoraan, että panettaa, mutta hyvin tämä toimii näinkin."

Raiskaus.

Vierailija
24/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä ei ole kumpikaan romanttinen. Miehen edellinen aloite oli "pitäiskösh meidän mennä nusshimahan"? (ei juovuksissa, insidevitsi), ja omani "tuu helpottaan mun oloo". Aina toimii, molemmin päin.

Vierailija
25/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talouteen hankitaan huomenna tämän ketjun innoittamana panogongi. Mistä suosittelette ostamaan?

Vierailija
26/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan edelleen ne iäikuiset panohanskat käteen.

Vierailija
27/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pelkäsi torjuntaa niin, ettei harrastanut mitään fyysistä lähestymistä (mistä minä olisin tykännyt), vaan sanallinen ilmoitus: nyt pitäisi.

Ja suuttui, jos en halunnut. Ikäänkuin olisin vihaiselle antanut mielummin.

Ja lopulta ilmoitti, että se on minun velvollisuuteni.

Ymmärsin liian myöhään, miksi oli mennyt kanssani naimisiin

Vierailija
28/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuivanylkyttää.

Vierailija
29/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tämän tänne aiemminkin, että miehelläni oli nuorempana tapana ottaa silmälasit päästä tooooodella hitaasti ja vihjailemasti ja siitä tiesi että no ni, seksiä. Luojan kiitos on luopunut tuosta.

Vierailija
30/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa pohditaan nyt lakimuutosta, joka muuttaisi raiskaukseksi seksin johon ei ole annettu nimenomaista suostumusta. Se tekee suurimman osan näistä raiskauksiksi."

Jos tälläinen tulisikin, en jaksa uskoa, koska ei toimi käytännössä, niin tuskinpa sitä tarvitsisi parisuhteessa jokaista seksikertaa varten hankkia allekirjoitusta :D

Periaatteessa ihan kaunis ajatus... tosin ei olisi seksi kovin sponttaania enää.

Vierailija
31/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein mitenkään. Minä olen se joka aina hienovaraisesti alan kosketella tai kerron meneväni sänkyyn vink vink.

En minäkään oikein osaa.

Voisin tuollaista panogongia harkita. Asutaan kerrostalossa niin saako niitä hiljaisemmalla äänellä?

Vierailija
32/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lasten vanukkaat.

Vierailija
33/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa pohditaan nyt lakimuutosta, joka muuttaisi raiskaukseksi seksin johon ei ole annettu nimenomaista suostumusta. Se tekee suurimman osan näistä raiskauksiksi."

Jos tälläinen tulisikin, en jaksa uskoa, koska ei toimi käytännössä, niin tuskinpa sitä tarvitsisi parisuhteessa jokaista seksikertaa varten hankkia allekirjoitusta :D

Periaatteessa ihan kaunis ajatus... tosin ei olisi seksi kovin sponttaania enää.

Raiskaus. annettu lupa ei ole voimassa kuin sen kerran, ei ikuisesti.

Vierailija
34/47 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan jalka-/varvashierontaa ja jos mun mies kysyy illalla et haluanko vähän jalkahierontaa ja kun haluun niin saan sitä ehken jotain max. 10 minuuttia kun ukkon sormet on jo hiplaamassa jossain ihan muussa, kuin varpaissa.  Illalla kun olen jo melkein unessa ja selkä mieheen päin, niin saattaa myös joskus alkaa kanki kovana tökkiä mua hiljaa ja varovasti haaroväliin ja jos huomaa mun pikkuisenkin reagoivan, niin olettaa sen merkitsevän halukkuuttani ja sormet sujahtaa pikkarin puntista miehen alkaessa sormipelinsä. Joskus tönin sitä pois, mut useimmin olen jo sen tökkimisestä kostunut ja valmis.

Vierailija
35/47 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkii kalulla takapuoleen, kuivanylkyttää tai alkaa hiplaamaan omaa kaluaan ja sanoo että olis suihinotto-olo.

Tykkäisin jos mieluummin hyväilisi mua itsensä sijasta, suukottelisi tissejä/kaulaa, paijaisi pillua pikkareiden päältä, mitä vaan muuta. Olen pyytänyt mutta ei ole mennyt perille joten tällä mennään.

Vierailija
36/47 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksataan?: Oon 20 ja en tiiä kun vanhemmat ei vaan suostu kertoo😣😣😣

Vierailija
37/47 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pannaanko?"

"Pannaan."

Näin meillä. :)

Vierailija
38/47 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanattomasti: maataan vierekkäin sängyssä ja hän alkaa hivellä mua kädellään yltympäriinsä, vatsalta aloittaen.

Jos on muita tapoja joilla saman mielihalun ilmaisee, en ole niistä tietoinen.

Meillä myös. Olisipa jotain roveampaa joskus!

Vierailija
39/47 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'( en muista

Vierailija
40/47 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies haluaa valitettavasti seksiä vain sängyssä kun ollaan menty nukkumispuuhiin, mutta onneksi sentään usein ja paljon. Siellä aloitteet on niitä tavallisia, koskettelua ja suukottelua, eli en valita. Itse vaan toivoisin hiukan vaihtelua, seksiä päivällä, muissa paikoissa, yllättäen. Minun aloitteistani muissa paikoissa ei juuri lämpeä, joten sänkyseksillä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi