Minkälaista laiskuutta olette kokeneet
Kerro joku tilanne laiskuudesta. Minua nauratti kun tulin kaverille käymään ja hän katsoi sarjaa ja kysyin tappoiko tuo mies tuon naisen isän tässä sarjassa. Niin kaveri sanoi, en tiedä kun laitoin vahingossa kolmannen kauden kun piti laittaa kakkonen. Makasi sohvalla ja katsoi toista jaksoa kolmannesta kun ei viitsinyt nousta uudelleen ylös ja vaihtaa sitä kakkoskauteen :D
Kommentit (16)
Odotin 20 minuuttia bussia, jotta voisin mennä kaksi pysäkin väliä.
MEILLÄ PÄIN EI OLLA MITÄÄN LAISKOJA!!!!!!!!
En jaksa kirjoittaa loppuun mut olis
Vierailija kirjoitti:
MEILLÄ PÄIN EI OLLA MITÄÄN LAISKOJA!!!!!!!!
Salee ootte...
Laiskuuden huippu on kun näkee unta mutta ei jaksa katsoa.
Laiskuuden huippu on kun katsoo ohjelmia, eikä järjestä omaa ohjelmaa, elä omaa elämää. Sen ajan mitä katsoit sarjaa, olisit voinut tehdä jotain uniikkia, mutta tyydyit valmiiseen ja toistettuun.
Kyllä se on käytännöllistä laiskuutta. On aivan oikein olla tekemättä sellaista, mikä ei hyödytä. Miksi siivota tänään, kun huomenna joku muu kuin minä on sen taas sotkenut? Perempi pitää pieni oma reviiri järjestyksessä ja kaikki muu saa jäädä. Parempi käyttää sekin aika joka jää liikkumiseen. Jotkut ovat niin laiskoja, että vain lihovat ja ovat heikossa kunnosssa, mutta minä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on käytännöllistä laiskuutta. On aivan oikein olla tekemättä sellaista, mikä ei hyödytä. Miksi siivota tänään, kun huomenna joku muu kuin minä on sen taas sotkenut? Perempi pitää pieni oma reviiri järjestyksessä ja kaikki muu saa jäädä. Parempi käyttää sekin aika joka jää liikkumiseen. Jotkut ovat niin laiskoja, että vain lihovat ja ovat heikossa kunnosssa, mutta minä en ole.
Olet nykypäivän tyypillistä minä minä-tyyppiä. Onko rasvaprosenttisi jo yli 40?
Paljon pitäs tehdä mutta ei vaan jaksa. Laiskuutta ei arvosteta tarpeeksi.
Mitä ihmeen vikaa on laiskuudessa? En muista, että olisin toimekkuutta oikein koskaan arvostanut.
En ole koskaan ollut laiska, enkä tule olemaan. Inhoan laiskamatoja!
Kerran huhuilin naisen kettiöstä olohuoneeseen. Pyysin antamaan kaukosäätimen kun se oli toisella puollella pöytää enkä yltänyt siihen sohvalta. Siitä otin opiksi ja nykyään otan kaukosäätimen ennen sohvalle asettumista.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut laiska, enkä tule olemaan. Inhoan laiskamatoja!
Lääkkeet!
Ite jaksaisin kyllä vaihtaa kakkoseen