Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan maksanut kaupassa tuolla klarna-kortilla?

Vierailija
26.03.2026 |

Ja kiitos ei moralisointia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 ei helv 

Vierailija
2/18 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kaikki klarnalla

Vierailija
4/18 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sen suurempi synti ole, kuin verkkokaupastakaan klarnalla osto.

30 päivää korotonta maksuaikaa.

Vierailija
5/18 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta valitsen usein maksutavaksi Klarnan. Ei tarvitse antaa korttitietoja ties minne. Kun maksutiedot tulee spostiin, maksan sen heti. Toimii hyvin.  

Vierailija
6/18 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta valitsen usein maksutavaksi Klarnan. Ei tarvitse antaa korttitietoja ties minne. Kun maksutiedot tulee spostiin, maksan sen heti. Toimii hyvin.  

Sama. Harmittaa nettikaupat jotka ei käytä Klarnaa. Korttia mulla ei ole vielä. 

Vierailija
7/18 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vahva tunnistautuminen nyt tuli klarnalla maksaessa entisten tunnistautumisten lisäksi?

Yritin tilata yhden tuotteen ja tulee joku homma, että pitää skannata selfie tai passi tai muu asiakirja. 

Outo homma. 

Vierailija
8/18 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrolainat on uusi keino nyhtää persaukisiltakin viimeiset rahat pois. Kannattaa katsoa vaikka Youtubesta dokumentteja Klarnan toiminnasta ja bisneksestä ympäri maailman.

Vierailija
9/18 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se selfie sitten lähetetään?  Klarnalle vai?

Vierailija
10/18 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on klarna tili verkkokauppa ostoja varten jonne siirrän käyttötililtä. 

Siis mitä hyötyä tuosta kortista on ja onko se pankkikorttiin rinnastettavissa oleva fyysinen kortti? 

Vierailija
11/18 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vahva tunnistautuminen nyt tuli klarnalla maksaessa entisten tunnistautumisten lisäksi?

Yritin tilata yhden tuotteen ja tulee joku homma, että pitää skannata selfie tai passi tai muu asiakirja. 

Outo homma. 

Onko tuollainen totta? Ettei ois huijaus?

Vierailija
12/18 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on klarna tili verkkokauppa ostoja varten jonne siirrän käyttötililtä. 

Siis mitä hyötyä tuosta kortista on ja onko se pankkikorttiin rinnastettavissa oleva fyysinen kortti? 

No se hyöty, että jos ei ole vaikka rahaa maksaa kaikkea kerralla, sen voi maksaa osissa Klarnassa. Kaupan suuntaan se on käytännössä Visa-kortti, mutta tosiaan käyttäjälleen debit kortti Klarnan maksuaika- ja osamaksuvaihtoehdoilla. 

Vierailija
13/18 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan usein ostoksia Klarnan 30pv laskulla, mutta ei tulis mieleenkään jotain korttia ottaa 😅 Niin järkyttävän epäluotettava firma, jos jotain ongelmia tulisi niin voi olla todella pahoissa ongelmissa. Näistähän on uutisoitu että ihmiset ovat jopa menettäneet luottotietojaan ja saaneet maksuhäiriömerkintöjä Klarnan mokailun takia. Tuolla laskulla uskaltaa maksaa koska mihinkään ongelmiin ei joudu, jos maksaa s.postiin tulleilla maksutiedoilla omassa verkkopankissa. Aikoinaan kun maksoin Klarnan sovelluksessa yhden ostoksen, maksu jäikin jotenkin jumiin ja tästä sitten selvittely aspan kanssa (jota ei nykyään kuulemma käytännössä ole, ulkoistivat tekoälylle.)

Vierailija
14/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo homma. 

Onko tuollainen totta? Ettei ois huijaus?

On siellä sellainen. Ennen pääsi pelkillä koodeilla läpi (koodit tuli puhelimeen ja s-postiin), nyt on ihmeellinen tunnistautuminen. 

En itsekään saanut mitään tolkkua, mitä piti tehdä. Oli myös QR-koodi, mutta ei se minulla ainakaan toiminut. En onnistunut käyttämään Klarna-maksua. 

Vierailija
15/18 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei toimi tämä Klarna enää. Olen maksanut Klarnan 30 pv mahdollisuudella ja se on ollut kätevä. Nyt vaaditaan tosiaan joku ihmeellinen henkilöllisyyden toteaminen (vielä kaikkien edellisten lisäksi). En saa sitä toimimaan. Siinä on QR-koodia ja jos jotakin, ei vaan toimi. Soitin aspaan, eivät osanneet sieltä neuvoa. Siellä oli ihan ihminen kyllä vastaamassa ja yritti auttaakin ystävällisesti,  mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Harmittaa, ettei voi tuota enää käyttää. Onko muilla ollut nyt tämän kanssa ongelmia ja miten olette päässeet etenemään?

Vierailija
16/18 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei toimi tämä Klarna enää. Olen maksanut Klarnan 30 pv mahdollisuudella ja se on ollut kätevä. Nyt vaaditaan tosiaan joku ihmeellinen henkilöllisyyden toteaminen (vielä kaikkien edellisten lisäksi). En saa sitä toimimaan. Siinä on QR-koodia ja jos jotakin, ei vaan toimi. Soitin aspaan, eivät osanneet sieltä neuvoa. Siellä oli ihan ihminen kyllä vastaamassa ja yritti auttaakin ystävällisesti,  mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Harmittaa, ettei voi tuota enää käyttää. Onko muilla ollut nyt tämän kanssa ongelmia ja miten olette päässeet etenemään?

Minä olin tekemässä verkkokauppaostosta jonka olisin maksanut heti verkkopankissa kokonaan pois, mutta Klarna vaati henkilötunnustani eikä antanut maksaa ilman sitä. En antanut tunnustani koska kukaan muukaan ei sitä ole tarvinnut kun verkkopankissa maksaa ostokset kerralla pois. Sen jälkeen estivät kokonaan Klarnan käytön kaikissa verkkokaupoissa. No eipä haittaa minua, säästyy rahat. Myyjäyrityksille se vaan tarkoittaa vähemmän myyntejä, rahaa, asiakkaita ym negatiivista. Asiakas kyllä löytää samat tuotteet muualtakin ja eri maksunvälittäjän kautta se on turvallisempaakin (suosin paytrailia, toimii kuin unelma). 

Vierailija
17/18 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Käyn töissä ja mulla on varaa maksaa ostokseni saman tien.

Vierailija
18/18 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Käyn töissä ja mulla on varaa maksaa ostokseni saman tien.

Eihän se sitä tarkoita, jos käyttää Klarnan palveluita, etteikö olisi rahaa maksaa heti. Olen itsekin maksanut hetimmiten Klarnalle sitten. 

Itse käytin Klarnaa siksi, että minun ei ole tarvinnut antaa pankkikorttitietojani kenellekään tavarantoimittajalle. Lisäksi homma on todella helppoa ollut, senkun näpäyttänyt vain Klarna-maksun kuvaketta. Nyt ei enää ole, kun ei pääse läpi. 

Otetaan esimerkiksi vaikkapa Temu-ostokset tms. ostospaikka, johon nyt ei kovin mielellään mene kortin numeroitaan latomaan esille. Tilaa tavarat ja Klarna hoitaa yhteydenpidon maksun osalta tavarantoimittajalle. 

Sitäpaitsi Klarnahan vaatii, että luottotiedot on oltava kunnossa. Ehkä sinulla ei ole ja siksi joudutkin maksamaan tilaamasi tuotteet heti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi