Minä kerron teille ne miesten realistiset kriteerit!
Mutta en ekassa viestissä. Haluaisin kuulla muiden arvioita tuon jättipitkän ketjun perusteella.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kerran nettideittisivuustolla mitä tietoja tarvitsee profiilissa olla jotta saa paljon yhteydenottoja. Paino 46 kg ja "ei lapsia" riitti.
Ok, eli paha alipaino on miehille riittävä realistinen kriteeri.
46 kg on vaikkapa 156 cm pitkälle naiselle varsin oiva paino.
Tuo on alipaino.
156 cm pitkän naisen normaalipaino on 47-60 kg.
Kuten sanoin, varsin oiva paino. BMI > 18 on naiselle aivan passeli.
Bmi ei kerro yhtään mitään jos yhtään treenaa esim salilla tai tekee raskasta ruumiillista työtä :D
Se kertoo painon ja pituuden välisen suhteen. Naiset nyt ei salilla montaakaan kiloa lihasta saa, vaikka kuinka treenaisivat. Ja koska vähemmistö naisista edes käy salilla ja useimmat niistäkin vähistä välttelevät raskasta treeniä, on tuo pelkkää selittelyä. Raskaasta ruumiillisesta työstä nyt puhumattakaan. Miehille nuo mainitut aktiviteetit sen sijaan tuovat muskeleita, minkä takia painoindeksitaulukko ei oikein samoilla raja-arvoilla miehille ja naisille toimi.
.
Jaa itse olen nainen ja lihasmassaa se 40% eli kyllä sitä treenillä saa:D tunnen myös monia muita naisia joilla on paljon lihasta. Tatkoittanet taas näitä 16-20 v jotka tulevat vaan näyttäytymään salille ja ottamaan selfieitä, joo heillä ei kyllä ole lihasta totta!:D
Sepä se kun ei nämä jätkät täällä valista naisia miesten ajatusmaailmasta vaan naisten ajatusmaailmasta. Minä, mies joka en ole koskaan elämässäni seurustellut edes, kertonut nyt sinulle nainen mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se kun ei nämä jätkät täällä valista naisia miesten ajatusmaailmasta vaan naisten ajatusmaailmasta. Minä, mies joka en ole koskaan elämässäni seurustellut edes, kertonut nyt sinulle nainen mitä sinä haluat.
Kuule, olen sitä yrittänyt itsekin tehdä. Tuloksena on yleensä joko viestien totaalinen huomiotta jättäminen (katoaa muun keskustelun sekaan) tai mulkkuttelu. En voi käsittää miten tämä kaveri kestaa kaiken paskan mitä saa niskaansa täällä. Naisten lynkkaamiseksi tuleminen sattuu, ja pahasti. Ei auta, että ollaan anonyymilla foorumilla. Yksittäiset sekopäät ei liikuta, mutta kun kaikki naiset hyökkää joukolla, niin tekee mieli painua maanrakoon.
Anyway, työt rästissä. Palaan ehkä viikonluppuna asiaan.
63&65/64
Siitä ei ole montakaan viikkoa kun naiseton mies kertoi täällä ASIALLISESTI ja piilovittuilematta naisille tilanteestaan ja ongelmistaan ja siitä seurasi pitkä ja asiallinen ketju. Jos aina tulee kuraa niskaan oikea osoite etsiä syyllistä on peili.
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei ole montakaan viikkoa kun naiseton mies kertoi täällä ASIALLISESTI ja piilovittuilematta naisille tilanteestaan ja ongelmistaan ja siitä seurasi pitkä ja asiallinen ketju. Jos aina tulee kuraa niskaan oikea osoite etsiä syyllistä on peili.
Voisitteko näyttää yhdenkin kohdan, missä kohtaa tämä kaveri on puhunut naisista epäasiallisesti tai edes piilovittuillut? Ihan viilipyttynä naputtaa noita viestejään. Huonot sosiaaliset taidot ja väärät mielipiteet ovat hänen syntinsä, missä sympatia?
Kyllä see 16 v. on sakkolihaa ksellaiselle johon ikäeroa on liia paljon. Paljon vanhemman kanssa kyseessä on valtasuhde, koska kehitystaso on eri.