Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAMALAT treffit kokemuksia?

Vierailija
04.03.2018 |

Millainen on sinun huonolla tavalla mieleenpainuvin treffailusi?

Osottautuiko tapaamasi/tapailemasi henkilö sekopääksi? Täyden kympin tolloksi? Vai millä muulla tavalla kaikki meni päin mäntyä? Mikä sai sinut ajattelemaan, että tämä oli nyt tässä?

Kerro se tänne! Haluan pöyristyä, nauraa ja kauhistella!

Minäpä aloitan;

Tapasin töiden kautta todella mukavan ja fiksultakin vaikuttaneen minua hieman vanhemman miehen, jonka kanssa tulimme hyvin juttuun. Olin jonkin verran kiinnostunut miehestä siinä vaiheessa, kun hän eräs ilta pyysi minua ajelulle hänen autollaan. Suostuin.

Kävimme autolla kaikissa mielenkiintoisissakin paikoista, mutta mies ei puhunut juuri mitään koko ajelun aikana, mikä oli outoa, koska töissä hän kyllä jutteli.

Kurvasimme erään näköalapaikan luokse satamaan, jossa oli muitakin. Nousimme autosta ja sanaakaan sanomatta mies hivuttautui taakseni ja kietoi kätensä ympärilleni. Ei tässä mitään, jonkun mielestä olisi saattanut olla söpöäkin, mutta sitten hän alkoi hivuttamaan käsiään alemmas ja hipelöi lantiotani. Totesin, että jatkettaisiinko matkaa. Matkalla hipelöiminen jatkui. Hän hiveli paljasta reittäni. Koitin siirtää jalkani pois, mutta hively muuttui puristeluksi. Tässä vaiheessa ajelimme keskellä pimeää korpea metsätiellä(Asun landella), kun hän kurvasi autonsa tien sivuun ja pysähtyi ja yritti suudella ja työntää kättänsä haaroihini. Kiusaantuneena vetäydyin kauemmas ja pyysin häntä viemään minut kotiin. Lähdimme kohti kylää, edelleen pilkkopimeällä katulamputtomalla tiellä. Yhtäkkiä hän ajoi eräälle hylätylle meren rannalle, pysähtyi ja työnsi kätensä paitani alle. Tässä kohtaa mittani täyttyi ja olin tosissani peloissani ja hyppäsin ulos autosta ja raivosin, että, jos hän ei nyt vie minua suorinta tietä kotiin niin lähden kävellen. Hän rauhoitteli minua ja maanitteli takaisin autoon ja lupasi viedä heti kotiin, minkä onneksi tekikin. Jumalauta, että kuumotteli istua siellä autossa loppumatka.

Jälkeenpäin olen miettinyt, että miksi ihmeessä edes suostuin enään hänen kyytiinsä enkä esimerkiksi soittanut jotakuta hakemaan minua sieltä. Ties mikä täysi sekopää olisi ollut. Jokatapauksessa jouduin vielä kuukauden verran työskentelään hännen kanssaan ja hän silloin tällöin häiriköi minua mm. Lähettelemällä alastonkuviaan, mutta lopetti, kun kohtelin häntä kuin ilmaa, lukuunottamatta pakollista työkanssakäymistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 treffit tinderin kautta ja yhen kerran jäin ilman sitä, se oli huonoin kokemus. M36

Vierailija
2/8 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi treffeille. treffit sovittiin. Mies oli vastassa ruusun kanssa, vei kauniiseen kahvilaan ja hemmotteli leivoksilla ja kahvilla <3 Keskusteltiin, juteltiin pidettiin kädestä ja luotiin pitkä silmäyksiä ja flirtttailtiin, oih.

Ilta päättyi kauneuteen. Tämä tapahtui pari vuotta sitten, mutta juuri muistin että kahvilan pöytäliina oli aivan vinossa, tarjoilija katsoi pahasti ja kassakin laskutti vahingossa väärin.

Nyt kun muistelen näitä, täytyy vaan sanoa että oli ihan KAMALAT treffit! :/

Vierailija
4/8 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla mitään noin pahoja onneksi! Pahimmillaan olen itse sekoillut ja nolannut itseni, tai deitillä on ollut huonot sosiaaliset taidot ja ollut tympeää seuraa.

Haluaisinkin tässä käyttää tilaisuuden hyväkseni ja pyytää eräiltä 30-35 -vuotiailta viimeisten kymmenen vuoden aikana Helsingissä nettideittailleilta herroilta anteeksi. En muista teistä läheskään kaikkia, mutta jos te muistatte minut, anteeksipyyntö on varmaan ihan aiheellinen. You know who you are.

Vierailija
5/8 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mulla mitään noin pahoja onneksi! Pahimmillaan olen itse sekoillut ja nolannut itseni, tai deitillä on ollut huonot sosiaaliset taidot ja ollut tympeää seuraa.

Haluaisinkin tässä käyttää tilaisuuden hyväkseni ja pyytää eräiltä 30-35 -vuotiailta viimeisten kymmenen vuoden aikana Helsingissä nettideittailleilta herroilta anteeksi. En muista teistä läheskään kaikkia, mutta jos te muistatte minut, anteeksipyyntö on varmaan ihan aiheellinen. You know who you are.

Siis mistä sut pitäisi muistaa/tunnistaa? Et kertonut viestissäsi muuta, kuin että olet deittaillut Helsingissä. Siellä on varmaan muutama muukin, joka on deittaillut...

Vierailija
6/8 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri minä? kirjoitti:

Mies pyysi treffeille. treffit sovittiin. Mies oli vastassa ruusun kanssa, vei kauniiseen kahvilaan ja hemmotteli leivoksilla ja kahvilla <3 Keskusteltiin, juteltiin pidettiin kädestä ja luotiin pitkä silmäyksiä ja flirtttailtiin, oih.

Ilta päättyi kauneuteen. Tämä tapahtui pari vuotta sitten, mutta juuri muistin että kahvilan pöytäliina oli aivan vinossa, tarjoilija katsoi pahasti ja kassakin laskutti vahingossa väärin.

Nyt kun muistelen näitä, täytyy vaan sanoa että oli ihan KAMALAT treffit! :/

Siis mikä tuossa oli kamalaa? No joo, nuo pitkät silmäykset ja kädestä pitäminen kuulostaa aika kornilta ja epämiellyttävältä omaan korvaani, mutta toisaalta miehen kanssa oli hyvä keskustelu ja nuo leivokset, en sanoisi että nuo nyt mitkään kauhutreffit olisi.

Vaikka joo, creepy tuijottelu ja lääppiminen on kyllä aika iso turn off.

Vierailija
7/8 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks poika käytti hyväkseen.

Vierailija
8/8 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin miehen kanssa treffeille. Kävimme ensin kahvilla (mies söi siellä). Jatkoimme toiseen paikkaan (mies söi sielläkin). Lopuksi kävelimme kaupungilla. Paskimmat treffit ikinä, mies vain söi.

Arvomaailmat ei menneet yhteen, hän asui edelleen kotonaan. Ehkä siellä ei saanut ruokaa?