Onko nykyisin teineillä rintatarkastuksia?
90-luvulla Lappeenrannassa muistan olleen käytäntönä kutsua yläasteikäiset tytöt kouluissa lääkärin terveystarkastukseen.
Paita piti riisua ja näyttää rinnat lääkärille.
Terkkarin luona olleelle lääkärille mentiin kaksi kerrallaan.
Ikuisesti muistan lääkärin kehuneen kanssani samaan aikaan tarkastuksessa olleen tytön rintoja kauniin kiinteiksi ja terhakoiksi.
Kommentit (42)
Oletteko olleet rintatarkastuksessa teininä?
Joo. Meillä meni kolme tyttöä kerrallaan terkkarin odotushuoneeseen jossa piti riisua ja sitten yksitellen lääkärin luokse.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kerrallaan?!
Yritettiinkö sillä peitellä tilanteen sekstistisyyttä. En tiedä.
-Ap
Ihanko totta? Ensimmäisen kerran kuulen/luen tällaista, ja mulla on sentään kokemuksia monenlaisista terveystarkastuksista jo yli 50 vuotta. Enkä ole milloinkaan kuullut tarkastettavana olevan enemmän kuin yksi kerralla, paitsi ehkä armeijassa.
No ei todellakaan ole. Ja jos olis ollu en olis todellakaan mennyt näyttämään teiniriippareitani sinne
Onko oikeesti lääkäreitä, jotka tsekkaa kaikkien kaupungissa olevien teinityttöjen rinnat?
Tässä varmaan puhutaan lääkärintarkastuksesta yläasteella jossa punnitaan jne. ja kyllähän siinä lääkäri katsoo murrosiän merkit myös. Näin oli ainakin joskus muinoin kun olin yläasteella.
Kuka on joutunut teininä näyttämään tissit koulussa lääkärille?
Nuoli ylös, jos kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä varmaan puhutaan lääkärintarkastuksesta yläasteella jossa punnitaan jne. ja kyllähän siinä lääkäri katsoo murrosiän merkit myös. Näin oli ainakin joskus muinoin kun olin yläasteella.
Kyllä ne tissit varmaan näkyy sen paidankin läpi.
Ryhtiä ja selkärankaa muistaakseni tarkastettiin kyllä, mutta ei siinäkään täysin yläosattomissa tarvinnut olla.
Vierailija kirjoitti:
Ryhtiä ja selkärankaa muistaakseni tarkastettiin kyllä, mutta ei siinäkään täysin yläosattomissa tarvinnut olla.
80-luvulla oltiin vaan pikkuhousuilla.
Voi kai tuo olla ihan normaali tarkistus kun pojillakin kivekset tarkastetaan 1-3 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tissit varmaan näkyy sen paidankin läpi.
Näinhän sitä luulisi. Mieslääkäri halusi varmaan varmistaa, ettei kukaan huijaa pumpulilla tai topatuilla liiveillä.
Ei ainakaan minulta oo tarkistettu koskaan. E-pillereiden reseptin uusinnan yhteydessä on aina muistuteltu itse tutkimaan epämääräisten pattien varalle.
Vierailija kirjoitti:
Voi kai tuo olla ihan normaali tarkistus kun pojillakin kivekset tarkastetaan 1-3 kertaa.
Kopeloidaanko nyytit koulussa lääkärin toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Pojilla on siis vaikeampaa, koska tyttöjen pimppiä ei tarkasteta.
Tissit tsekataan. Alapää saa olla naisella vaikka ummessa.
Se ei lääkäriä teinityttöjen kanssa näyttänyt kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopeloidaanko nyytit koulussa lääkärin toimesta?
Lääkäri kopeloi 5 luokalla, 8 luokalla ja vielä armeijan tarkastuksessa parikymppisenä.
Moneen kertaan täytyy tarkistaa onko kivekset laskeutuneet.
En tiedä tunteeko historia tapauksia, joissa jo laskeutuneet kivekset ovat vetäytyneet takaisin ylös...
Kaksi kerrallaan?!