Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äo yli 120 mitä teet työksesi?

Vierailija
03.03.2018 |

?

Kommentit (242)

Vierailija
81/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

128 Piirivartija

Vierailija
82/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla. 

Kyllästynyt, olen omat hommani jo optimoinut sopivasti ja luppoaikaa jää ihan liikaa. 

Olen aina ollut laiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija.

Vierailija
84/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo 128 ja yrittäjä.

Vierailija
85/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien alojen asiantuntija.

Vierailija
86/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO 157. Minulla ei ole ammattia, enkä koskaan ole tehnyt palkallista työtä.

Vierailija
87/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja tuskin enää työllistyn. Enimmäkseen olen ohjelmoinut työkseni.

Koodarithan työllistyvät kaikista parhaiten tällä hetkellä Suomessa, joten mikset työllistyisi?

Eivät todellakaan työllisty parhaiten. Paljon on koodateiksi opiskelleita työttöminä, varsinkin jos ei ole jotain tiettyjä spesifejä osaamisalueita.

T. Työttömän koodarin sisko

Jaa-a. Minulla on 6 koodarikaveria ja kaikki ovat töissä. Yksi hommasi tutkinnon vasta yli kolmekymppisenä, eikä ollut koskaan ollut töissä sitä ennen. Eli syrjäytymistaustasta huolimatta pääsi suoraan koulusta töihin. Veljesi voisi kokeilla vaihtaa paikkakuntaa.

Vierailija
88/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO 138, psykologin toimesta testattu. Kotona pienten lasten kanssa vuosia, ei työpaikkaa johon palata. Ennen lapsia tein hanttihommia, varastotyötä, myyjän hommia ja puhelinaspaa. Sairastuin masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön opiskeluaikana ja kesken jäi. En uskalla lähteä uudestaan opiskelemaan, koska pelkään näiden palaavan. Panokset on hieman kovemmat lasten takia. Toipuminen oli pitkä tie, enkä halua, että mt-ongelmani leimaavat lasteni lapsuutta.

Vierailija
89/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointijohtaja

t: ÄO 153 (ja ihan oikean Mensan testin perusteella, ei minkään netti-satunnaislukugeneraattorin)

Vierailija
90/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja tuskin enää työllistyn. Enimmäkseen olen ohjelmoinut työkseni.

Koodarithan työllistyvät kaikista parhaiten tällä hetkellä Suomessa, joten mikset työllistyisi?

Eivät todellakaan työllisty parhaiten. Paljon on koodateiksi opiskelleita työttöminä, varsinkin jos ei ole jotain tiettyjä spesifejä osaamisalueita.

T. Työttömän koodarin sisko

Jaa-a. Minulla on 6 koodarikaveria ja kaikki ovat töissä. Yksi hommasi tutkinnon vasta yli kolmekymppisenä, eikä ollut koskaan ollut töissä sitä ennen. Eli syrjäytymistaustasta huolimatta pääsi suoraan koulusta töihin. Veljesi voisi kokeilla vaihtaa paikkakuntaa.

Ei tätä kukaan epäilekään. Väite oli, että koodarin koulutus olisi Suomen parhaiten työllistävä, mikä ei pidä tilastojen valossa paikkaansa. Mitä teet tässä ketjussa jos tämä oli liian hankala ymmärtää?

Vierailija
91/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

122, kokki :D

Vierailija
92/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatoinen näköjään keskivertoa älykkäämpi tällä palstalla. En ehkä ihan kuitenkaan usko sori :D. Varsinkaan työttömät ja matalasti koulutetut eivät vakuuta. Tehty luultavasti joku nettitesti monta kertaa niin kauan, että on saatu miellyttävä tulos. Laiskoilla ja lahjattomilla ihmisillä on tapana ajatella, että ovat älykkäämpiä kuin muut. Yrittävät selittää huonon menestyksensä itselleen sillä, että ovat liian viisaita oravanpyörään ja kaikki työssä käyvät ihmiset ovat liian hölmljä tajutakseen sen kaiken päämäärättömyyden.

Ikävä romahduttaa pilvilinnat, mutta te itseänne muita älykkäämpinä pitävät alisuoriutujat olette vain yksinkertaisesti laiskoja ja tyhmiä. Teissä ei ole mitään muuta erikoista kuin se, että olette keskivertoa laiskempia, ettekä sen takia työllisty.

Vierailija
93/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinointijohtaja

t: ÄO 153 (ja ihan oikean Mensan testin perusteella, ei minkään netti-satunnaislukugeneraattorin)

Milloinkas olet tedtisi tehnyt? Eikös Mensan testi mittaa vain 135:n asti? Tyyliin "äo:si on 135 tai enemmän".

Vierailija
94/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

122, kokki :D

Mitä naurat? Kokin ammattihan on todella vaativa, jos on kunnianhimoa.

Vierailija
95/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokatoinen näköjään keskivertoa älykkäämpi tällä palstalla. En ehkä ihan kuitenkaan usko sori :D. Varsinkaan työttömät ja matalasti koulutetut eivät vakuuta. Tehty luultavasti joku nettitesti monta kertaa niin kauan, että on saatu miellyttävä tulos. Laiskoilla ja lahjattomilla ihmisillä on tapana ajatella, että ovat älykkäämpiä kuin muut. Yrittävät selittää huonon menestyksensä itselleen sillä, että ovat liian viisaita oravanpyörään ja kaikki työssä käyvät ihmiset ovat liian hölmljä tajutakseen sen kaiken päämäärättömyyden.

Ikävä romahduttaa pilvilinnat, mutta te itseänne muita älykkäämpinä pitävät alisuoriutujat olette vain yksinkertaisesti laiskoja ja tyhmiä. Teissä ei ole mitään muuta erikoista kuin se, että olette keskivertoa laiskempia, ettekä sen takia työllisty.

Ikävä romahduttaa sinun pilvilinnasi, mutta jos tätä palstaa katsoo päivittäin vaikkapa 20 000 ihmistä, niin kyllä joukkoon mahtuu nämä muutamat mensamissit, jotka tähän ketjuun ovat kirjoittaneet. Voit olla myös varma, että tähän vastaan jokainen 120+, koska on niin ihanaa kertoa älystään muille. Eli jos tähän tulee vaikka alle 100 yksilöllistä vastaajaa, niin av:llä poikkeuksellisen vähän älykkäitä.

Se on kyllä totta, että älykkyydestä huolimatta voi olla laiska. Mutta älykäs ja tyhmä ei voi olla yhtäaikaa.

Vierailija
96/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älykkäät täällä kovin kauaa roiku. Olen tyhmä, mutta niin ajattelen. Trololololoo..

Vierailija
97/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICT-asiantuntija. ÄO reilusti yli 170, tarkemmin en kerro koska meitä ei ole monta ja olisin tunnistettavissa.

Millä keskihajonnalla ja testillä?

Oma ÄO 151 keskihajonnalla 15 ja mitattuna psykologilla WAIS-testillä. Olen opiskelija luonnoniteteellisellä alalla.

Vierailija
98/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äo 148, business controller pk-vientiyrityksessä, koulutus tradenomi

Vierailija
99/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkinointijohtaja

Milloinkas olet tedtisi tehnyt? Eikös Mensan testi mittaa vain 135:n asti? Tyyliin "äo:si on 135 tai enemmän".

En tiedä miten nykyisin mittaa, mutta ainakin minun todistuksessani lukee kyllä ihan selvästi 153. Se on tosin 90-luvun alusta, voi hyvinkin olla että homma on muuttunut.

Vierailija
100/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkinointijohtaja

En tiedä miten nykyisin mittaa, mutta ainakin minun todistuksessani lukee kyllä ihan selvästi 153. Se on tosin 90-luvun alusta, voi hyvinkin olla että homma on muuttunut.

Joo, nykyisin yleisimmin käytössä olevalla keskihajonnalla noin 133.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän