Äo yli 120 mitä teet työksesi?
Kommentit (242)
Testattu asperger-tutkimuksissa, äo 130. Hajonnasta en tiedä, minulle kerrottiin vain tulos kun kysyin.
Tällä hetkellä mt-syistä eläkkeellä. Omalle alalle ei enää voi työllistyä Suomessa (korkeakoulun tutkimusala joka lopetettiin) ja perhesyistä en voi lähteä ulkomaille. Pienimuotoinen yritystoiminta tai jotkut kirjoitustyöt olisi paras vaihtoehto, ongelmana se että assista johtuen en pysty markkinointiin yms.
Saapa nähdä mitä tästä tulee.
Äo 127. Sairaanhoitaja ja hoitotyön opettaja amkissa
Opiskelen oikiksessa, pääsin ekalla suoraan lukiosta sisään vaikka luin vain noin tunnin per päivä, joten tuntui luontevalta aloittaa. En koe itseäni erityisen älykkääksi, vaan itse asiassa minulla sytyttää aika hitaasti, mutta minulla on hyvä muisti ja hahmotuskyky.
138
Työtön.
En tiedä mitä haluaisin tehdä, kaikki vaihtoehdot tuntuvat niin epäkiinnostavilta.
Enpä nyt 120äo:n omaavaa henkilöä kyllä älykkääksi kutsuisi, heh. Alle 140äo:n omaava henkilö on melkoisen yksinkertainen yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Eläke. Asperger.
26 ylänuolta. Onpa monta samassa tilanteessa olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Puheterapeutti. Pisteitä sain aikanaan 136.
Mitä pisteitä?
Vierailija kirjoitti:
Tänne vastailee tyytyväisenä jotkut nettitestejä tehneet. Niistä saa kuka vaan vastaukseksi 120-140. Mensan nettitestikin kuulemma antaa tuloksen yläkanttiin.
Älkää ylpeilkö niillä, nolaatte vain itsenne.
tämä :D naurattaa kun tänne kirjoittelee nämä nettitestin tehneet ja kaikki luulee olevansa älykkäitä ja taas toisaalta ei pelkällä korkealla älykkyysosamäärällä tee mitään ,tälle annetaan liian paljon yliarvostusta esim tyyliin joku voi olla nero jossain osa alueessa mutta toisaalta se ei osaa edes sitoa kenkänsä nauhojaan
Työeläkkeellä. Työelämämeni IT-hommissa.
Intin testissä 7, neljä ammattia täysin eri aloilta ja työkokemusta yhteensä yli 25v.
Ikää alle 50v.
Vierailija kirjoitti:
Tänne vastailee tyytyväisenä jotkut nettitestejä tehneet. Niistä saa kuka vaan vastaukseksi 120-140. Mensan nettitestikin kuulemma antaa tuloksen yläkanttiin.
Älkää ylpeilkö niillä, nolaatte vain itsenne.
Ei anna yläkanttiin, vaan osuu aika kohdalleen. Jotkut saa virallisesta testistä vähän huonommat pisteet, jotkut vähän paremmat. Ihan muutaman pisteen heitto vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja tuskin enää työllistyn. Enimmäkseen olen ohjelmoinut työkseni.
Koodarithan työllistyvät kaikista parhaiten tällä hetkellä Suomessa, joten mikset työllistyisi?
Mensan virallinen testitulos 125 ja työtön. Hoitotyötä tehnyt aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja tuskin enää työllistyn. Enimmäkseen olen ohjelmoinut työkseni.
Koodarithan työllistyvät kaikista parhaiten tällä hetkellä Suomessa, joten mikset työllistyisi?
Eivät todellakaan työllisty parhaiten. Paljon on koodateiksi opiskelleita työttöminä, varsinkin jos ei ole jotain tiettyjä spesifejä osaamisalueita.
T. Työttömän koodarin sisko
128 ja huuhaahumanisti 😁
Ihan hyvin olen työllistynyt projekteihin ja teen myös opetustyötä.
T. Se työttömän koodarin sisko
Alkutuotannossa. Hoidan eläimiä.
Tutkija, työssä onneksi aika paljon luonnossa tehtävää maastotyötä.