Äo yli 120 mitä teet työksesi?
Kommentit (242)
Viera kirjoitti:
Psykologian laitoksella testattu 180
Sattumalta itsekin psykologi
Testasitko itse? Sattumalta tarkastit tuloksetkin?
Vierailija kirjoitti:
Tänne vastailee tyytyväisenä jotkut nettitestejä tehneet. Niistä saa kuka vaan vastaukseksi 120-140. Mensan nettitestikin kuulemma antaa tuloksen yläkanttiin.
Älkää ylpeilkö niillä, nolaatte vain itsenne.
Tai "vuosia sitten" testin tehneet keskihajonnalla 24. Ap tarkoittaa kuitenkin ilmeisesti hajontaa 15, muutenhan tuo 120 on lähinnä keskivertotulos.
Esim. nykyinen tulos 131 vastaa "vuosia sitten" 148.
Olisi hyvä mainita myös testauksen keskihajonta.
Insinööri, mutta teen asiantuntijatasoisia avustavia tehtäviä tutkimuspuolella. Perusduunariksi voisi myös sanoa, sillä minulta puuttuu uraputkihenkisyys. Haluan nauttia elämästäni työn ulkopuolella. Riittää, että saan sellaista palkkaa, jolla pystyn juuri ja juuri elättämään itseni lapsiani.
Olen työtön ja tuskin enää työllistyn. Enimmäkseen olen ohjelmoinut työkseni.
Rahoitusalalla riskienhallintahommissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä pitänytkään mainita ammattia?
Pakkaan vaneria. Eipähän pääse kukaan rikastumaan mun älyllä, hähähä.
Yksityisyrittäjä. Töitä pyrin tekemään mahdollisimman vähän, maksimissaan 4 tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä pitänytkään mainita ammattia?
Piti tietysti, mutta jos ilmoittaa tarkan äo:n lukemana, olisi hyvä kertoa mitä keskihajontaa käytettiin mittaustilanteessa.
EneriK kirjoitti:
Varaan myyjille asiakastapaamisia. ÄO 139 Mensa, tai 156 Eurooppalainen älykkyystesti (mikä vastaa Mensan 140).
Oho mulla 150 eurooppalainen älykkyystesti, mut pidin humpuukina. Mensan harjoitus 131 nopeesti tehtynä (kilpailu miehen kanssa, joka sai pisteen enemmän).
Vierailija kirjoitti:
EneriK kirjoitti:
Varaan myyjille asiakastapaamisia. ÄO 139 Mensa, tai 156 Eurooppalainen älykkyystesti (mikä vastaa Mensan 140).
Oho mulla 150 eurooppalainen älykkyystesti, mut pidin humpuukina. Mensan harjoitus 131 nopeesti tehtynä (kilpailu miehen kanssa, joka sai pisteen enemmän).
Niin ja sosiaalityöntekijä ammattina.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan vaneria. Eipähän pääse kukaan rikastumaan mun älyllä, hähähä.
Arvostan ajattelutapaasi! Jos ei ole mitään hyvää mielessä mihin älyään käyttää niin parempi noin kuin olla vaikka se tehostaja joka laittaa sadoittain väkeä pellolle.
Muutamaan kertaan on työnhakuprosessin yhteydessä psykologi testannut. Takana pitkä ura IT-alalla ja sittemin erä- ja kalastusoppaana. Tulokset 152-155 (24 keskihajonta).
Mensan vanhempi testi..jäi kahta pistettä vajaaksi rajasta. Kapiainen.
Elinikäisten mielenterveysongelmien takia syrjäytynyt.
Psykologian laitoksella testattu 180
Sattumalta itsekin psykologi