Äo yli 120 mitä teet työksesi?
Kommentit (242)
Arkkitehtinä olisi tarkoitus työskennellä kunhan valmistun piakkoin.
137/ psykologilla testattu.
Minua kiinnistaa myös missä testattu? Nettitestithän eivät ole edes viitteellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tehtaassa vuorotöissä linjalla. Ei aikoinaan kiinnostanu opiskelu.
Sama meininki täällä, mutta ilmeisesti tein silti jotain oikein, kun nykyään johdan pientä yritystä omistajan siunauksella.
Äo 131. Opiskelija olen näin kolmikymppisenä, työskenneltyäni vuosia mm. kaupan myyjänä, pakkaajana ja siivoajana.
ÄO 139, sairaanhoitaja. Ei mulla ole kunnianhimoa.
Varaan myyjille asiakastapaamisia. ÄO 139 Mensa, tai 156 Eurooppalainen älykkyystesti (mikä vastaa Mensan 140).
Peruskoulun enkunope. Vapaa ajalla vedän 2 kertaa viikossa lasten käsityökerhoa.
143, Mensan testissä testattu. Työskentelen erään konservatiivisen alan erikoislääkärinä.
Erikoislääkäri. Lukion psykologian tunnilla tehtiin Mensan tasoiset testit aikarajoineen kaikkineen. Mulla oli luokan toiseksi parhaat pisteet (harmi etten tarkkaa lukua muista). Parhaalla ystävällä oli parhaat. Hän sittemmin kävi Mensan testit ja liittyi Mensaan. Itse en ole koskaan aiemmin kokenut sille tarvetta, tuntunut että olisin muitten silmissä ylimielinen jos tuolla tavalla todistelisin älykkyyttäni. Jotenkin jäänyt kuitenkin kaivelemaan tuo kun en muista sitä testin lukemaa. Mutta epäilen että nyt parikymmentä vuotta myöhemmin ja kun matemaattisia asioita ei enää ole tullut harjoitettua, testin tulos olisi varmaan huonompi jos nyt menisi. Miten teillä mensalaisilla, minkä ikäisenä kävitte, mikä oli motivaattori mennä, ja onko tuosta ollut jotain hyötyä/haittaa?
Mensan testissä heittämällä sisään -lukemasta huolimatta en koskaan ole valmistunut miksikään. Perhetaustan vuoksi tuki tuommoiseen oli ihan nollissa, ja aikuisempana ollut jo sitten kiinni itsensä ja muidenkin elättämisessä.
Kiinteistösihteerinä teen töitä.
Mensan ihmiset muuten olivat vähän nyreissään, kun en sitten yhdistykseen halunnutkaan liittyä. Kongnitiivisen kyvykkyyden testaaminen tuli päälle parikymppisenä vaan mieleen, kun en toisellakaan haulla päässyt yliopistoon. Myöhemmin tajusin, ettei se sille alalle oikein olisi ollut mahdollistakaan samaan aikaan, kun painoi kahta hanttihommaa. Lukion opintolainat jo niskassa...
Sittemmin mulla on ollut opiskelupaikka kiinnostavalla alalla yliopistossa, mutta ei se työssäkäyntiin ja perheen huoltamiseen oikein yhdistynyt.
Tänne vastailee tyytyväisenä jotkut nettitestejä tehneet. Niistä saa kuka vaan vastaukseksi 120-140. Mensan nettitestikin kuulemma antaa tuloksen yläkanttiin.
Älkää ylpeilkö niillä, nolaatte vain itsenne.
Äo 137. Testattu psykologian laitoksen tutkimuksessa vuosia sitten. Olen terveyskeskuslääkäri ja yleislääketieteen erikoislääkäri.
Mensan testissä yli 160 (keskihajonta 24). ICT -alalla esimiestehtävissä.
Aluepäällikkö sosiaalialalla, n. 32 alaista + 25 henkilöä, jonka töitä koordinoinnpäivittäin. 126 muistaakseni ÄO.
Osastonsihteeri isossa sairaalassa.
Elelen samantyyppisesti kuin Kaarina Davis, pienessä vuokramökissäni luonnon keskellä. Teen välillä ompelijan töitä. Mahdollisimman vähän niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
ICT-asiantuntija. ÄO reilusti yli 170, tarkemmin en kerro koska meitä ei ole monta ja olisin tunnistettavissa.
Paitsi että nykyisin käytetään keskihajontaa 15, joten sinunkin kannattaisi muuntaa tuloksesi sen mukaiseksi. "Oikeasti" siis äo:si on matalampi.
Aineenope