Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä testataan Tinder

Vierailija
03.03.2018 |

Pari tuntia sitten aloitin. 100 tykkäystä annettu. Nolla matchia.

Jännitys on käsinkosketeltavaa.

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-moi

Moi

-mitä kuuluu

ihan jees, entä sulle

-jees jees

Tosi laadukasta :D

Että kun on kaks viestiä puolin ja toisin laitettu, siitä voi päätellä jo keskustelun laadun? Ton jälkeenhän se keskustelu vasta alkaa...

99 % naisista lyö pensselit santaan tuossa vaiheessa keskutelua. Jos ylipäätänsä vastaa pelkkään "moi" aloitukseen ollenkaan.

Juurihan sanoivat, että "moi" on se paras ja ytimekkäin aloitus, mitä sitä turhia sepustelemaan.

Ota noista nyt selvää. Aiemmin on tullut monestakin suunnasta kommenttia, ettei mihinkään "moi", "moikka", "mitä kuuluu"-aloituksiin naiset vastaa yhtään mitään. Ovat itse sanoneet vaativansa persoonallisia aloituksia. 

Miehen puolestaan pitää olla heti skarppina vastailemassa ihan onnessaan, kun nainen jaksaa heittää "moi".

Jännä juttu kun pitää tolla tavalla yleistää. Mä oon kyllä netistä lukenut, että monet naiset haluaisivat keskustelunaloituksen olevan jotain persoonallisempaa kuin "moi, mitä kuuluu?", mutta ei se mikään yleinen totuus ole. Mulle henk.koht. kyseinen aloitus on vallan hyvä (aloitan niin keskustelut itsekin) ja tuttavapiirissäni olevat tinderin käyttäjät ovat sanoneet samaa.

Vierailija
102/131 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin kerran pääkaupunkiseudun läpi yhdellä läpsyllä, 600 mätsiä. Hullu sovellus nuorille naisille.

Annoitko sydäntä kaikille? Ei täällä kyllä mun mielestä ole noin paljon hyviä miehiä joille edes antaisin sitä sydäntä... ja nytkin pyörii vain samat mätsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla napsaa melkein jokainen tykkäys.

Jätän tykkäämiset kun on 40 mätsiä, koska enempää ei voi hallita. Katson ne ja sitten jatkan.

Ei kai kukaan voi katsoa kaikkia satoja kerralla?

Olen katsonut satoja. Voisin katsoa vähemmänkin, jos löytyisi match ja keskustelukumppani. Onko tässä mitään muuta tehtävissä?

ap

Vierailija
104/131 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-moi

Moi

-mitä kuuluu

ihan jees, entä sulle

-jees jees

Tosi laadukasta :D

Että kun on kaks viestiä puolin ja toisin laitettu, siitä voi päätellä jo keskustelun laadun? Ton jälkeenhän se keskustelu vasta alkaa...

99 % naisista lyö pensselit santaan tuossa vaiheessa keskutelua. Jos ylipäätänsä vastaa pelkkään "moi" aloitukseen ollenkaan.

Juurihan sanoivat, että "moi" on se paras ja ytimekkäin aloitus, mitä sitä turhia sepustelemaan.

Älä kysy kalalta neuvoa miten kalastetaan.

Hyvä peukalosääntö on, että ikinä ei pidä laittaa samanlaista viestiä jonka joku toinen mies on voinut lähettää.

Vierailija
105/131 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas tervehdys. Vauhdikkaan viikonlopun (sisäpalloilua, teen juontia termospullosta ja katolla kiipeilyä) jälkeen päätin analysoida vallitsevan Tinder-tilanteeni ja vetää siitä johtopäätökset.

Päätin poistaa sovelluksen. Ainakin joksikin aikaa.

Se aiheutti minulle mielipahaa, paineita ja epäilyksiä arvostani ihmisenä. Nollan matchin viikko toi esiin epävarmuuden tunteen, jonka tunsin viimeksi ala-asteella, kun minut valittiin huutojaoissa viimeisenä liikuntatunnin pesäpallojoukkueeseen. Ei tämä ole sen arvoista. Minä halusin vain jutella, tavata ja ehkä löytää jonkun. Nyt täytyy löytää tähän uusi keino, sopivampi väylä tai sitten kärsivällisesti odotella uuden, komeamman pään kasvamista tuohon nykyisen viereen. Silloin kiinnostus sirkusfriikkien tinderissä olisi taattua.

Hyvää kevättä kuitenkin kaikille!

ap

Vierailija
106/131 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet munaa mahdollisuutensa tykkäämällä sadasta naisesta kerralla. Tämän takia naisilla on Tinderissä ähky ja ne oikeasti toisilleen sopivat jäävät massavyörytyksen alla löytymättä. Syyttäkää itseänne. 

Vierailija
107/131 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut ei-niin-komeat miehet tiedetään tuo tinderin aiheuttama itsetunnon lasku tosi hyvin.

Kuvat vaikuttaa kyllä tosi paljon.

Mulla oli ennen yllättävän onnistuneet kasvokuvat sosiaalisesta tilanteesta(ei selfie) mutta ne oli jo aika vanhoja ja näytin niissä paremmalta mitä nykyisin. Nyt kun mulla on täysin tuore selfie niin mätsien määrä ja laatu on tippunut huolestuttavan paljon.

Tämä on vähän tällainen lose-lose-tilanne, haluanko saada mätsejä ja treffejä hyvän määrän ja nainen sitten luultavasti pettyy treffeillä kun en näytä kuvaltani vai kestänkö sen että pääsen vain tosi harvoin treffeille ja sitten naisen ei ainakaan pitäisi pettyä koska näytän kuvaltani..

Vierailija
108/131 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko muuten ap varma että sun tinder ylipäätänsä toimi oikein?

Nolla mätsiä viikossa tuntuu tekniseltä vialta.

Katsoitko tinderissä siitä sivulta mihin sun mätsit ilmestyy siitä vasemmalta pienestä kuvakkeesta että näkyikö siinä ikinä mitään numeroa esim 1 tai +3 eli saitko naisilta yhtään tykkäyksiä?

Vierailija
109/131 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet munaa mahdollisuutensa tykkäämällä sadasta naisesta kerralla. Tämän takia naisilla on Tinderissä ähky ja ne oikeasti toisilleen sopivat jäävät massavyörytyksen alla löytymättä. Syyttäkää itseänne. 

Tämä voi olla totta, mutta koska en voi mitenkään vaikuttaa muiden miesten käyttäytymiseen olisi minun todella typerää esittää uniikkia tykkäämällä vain harvoista naisista ja ajaa itseni pahasti paitsioon. Enkä edes anna sydäntä kovin monelle.

ap

Vierailija
110/131 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko tinderissä siitä sivulta mihin sun mätsit ilmestyy siitä vasemmalta pienestä kuvakkeesta että näkyikö siinä ikinä mitään numeroa esim 1 tai +3 eli saitko naisilta yhtään tykkäyksiä?

Joo, tuon mukaan toimii. Oli siinä aina joku numero esillä. Ilmeisesti en ollut kohdannut selaillessani noita musta tykänneitä tai sitten kiinnostuksemme eivät vain kohdanneet.

ap

Vierailija
111/131 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuon mukaan toimii. Oli siinä aina joku numero esillä. Ilmeisesti en ollut kohdannut selaillessani noita musta tykänneitä tai sitten kiinnostuksemme eivät vain kohdanneet.

ap

Ok. Itse teen välillä niin että katson miltä se pienen kuvakkeen kuva näyttää ja sitten päättelen sen mukaan kuka nainen on antanut mulle tykkäyksen. Toimii.

Vierailija
112/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivosena latasin tinderin, parin päivän päästä näyttää 3+ tykännyt kun mietin sen goldin hommaamista? Osaako joku kertoa missä haarukassa se näyttää määrän, onko todellinen määrä 4 vai 40? Jos todella vaan kolme niin tinder poistoon ja baariin😪. Toista se taitaa olla naisilla.

Vierailija
113/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat vielä kertoa mitä he profiililta odottavat? Minkälaisia kuvia? Mitä tekstiosioon? Onko koulutus ja ammatti todella tärkeitä?

Yritin tehdä profiilista itseni näköisen, mutta se ei ilmeisesti toimi.

ap

Laita hyviä kuvia, joissa näytät itseltäsi. Ei pelleilykuvia, aurinkolaseja, päähineitä, kavereita. Kerro profiilissa oikea pituutesi, koska sitä kuitenkin kysytään. Älä kerro mitään, mitä et halua antaa tuntemattomien ihmisten käyttöön.

Komppaan tätä. Minulle kaikki baarikuvat ovat myös ehdoton ei. Siis sellaiset joissa istutaan tuoppi kädessä lähipubissa.

Itse pyyhkäisen vasemmalle myös kaikkia, joilla on joku mukahauska "sutkautus" kuvauksessa. Luokkaa "Ei kerrota muille, että tavattiin Tinderissä".

Vierailija
114/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Tinderin pitkästä aikaa ja tuntuu että jokainen mies on Lähi-Idästä ja nimeltään Abdul, Muhammad jne... Oonko vaan väärässä appissa vai piileskeleekö kantasuomalaiset miehet jossain muualla? Vai onko ulkomaalaiset miehet vaan tavallista aktiivisempia Tinderissa?

Asun Espoossa ja hakusäde on vain 30 km, joten luulisi että täällä muitakin on...

Vierailija
115/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa pojat se, että epätoivo haisee

mies50v

Vierailija
116/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin Tinderin pitkästä aikaa ja tuntuu että jokainen mies on Lähi-Idästä ja nimeltään Abdul, Muhammad jne... Oonko vaan väärässä appissa vai piileskeleekö kantasuomalaiset miehet jossain muualla? Vai onko ulkomaalaiset miehet vaan tavallista aktiivisempia Tinderissa?

Asun Espoossa ja hakusäde on vain 30 km, joten luulisi että täällä muitakin on...

Haluaisin ainakin uskoa että kaikki "suomijuntit" eivät ole masentuneita ja alkoholisoituneita. Haluan yksinkertaisesti tyypin jolla on samanlaiset arvot, kulttuurikokemukset jne. No hitto, ruotsalaisetkin kävis mutta niitäkään ei tunnu tuolta löytyvän.

Vierailija
117/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ainakin uskoa että kaikki "suomijuntit" eivät ole masentuneita ja alkoholisoituneita. Haluan yksinkertaisesti tyypin jolla on samanlaiset arvot, kulttuurikokemukset jne. No hitto, ruotsalaisetkin kävis mutta niitäkään ei tunnu tuolta löytyvän.

Ruotsalaisia haetaan lahden toiselta puolelta

mies50v

Vierailija
118/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakohan kokeilla tinderiä jos on jo 37 ja matkaa lähimpään isompaan kaupunkiin yli 100 km?. En siis niin rujo mies ole, että ei normi maailmastakin löytyisi vielä oikeaa. Ihan mielenkiinnosta olisi kokeilu kuitenkin jo mietityttäny.

Ulkomaailmassa on rujommankinhelpompi tutustua, kun voi tuoda heti persoonan näkyviin. Tinderissä rujoilla ei ole mitään toivoa.

Vierailija
119/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli yli sata matchia, vaikka olin tosi valikoiva. Nyt en jaksa alkaa perata niitä.

Vierailija
120/131 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, nostitte vanhan ketjuni. Hassua. Ja koska haluatte tietää: latasin Tinderin uudestaan ja nyt sain jopa pari matchia. En löytänyt elämäni rakkautta, hetken huumaa tai kiihkeää kuukautta. Sain kuitenkin kokemuksia ja tajusin, että ehkä en olekaan täysin pariutumiskelvoton. Silti olen edelleen sitä mieltä, että mainostaulu ison maantien varrelta on minulle tehokkaampi keino seuran löytämiseen.

ap