Pääseekö Saara finaaliin?
Monsters varmaan valitaan edustusbiisiksi, koska se on melkein joka äänestyksessä saanut noin 70% äänistä. Päästäänkö sillä finaaliin ja kuinka korkealle?
Kommentit (55)
Show uusiksi, vai menikö kaikki rahat jo Yle? Suuri suuri pettymys. Ensin tehdään hieno video ja esitys on tasoa tämä! Biisikin toimi paremmin ilman taustalaulajia. Toivottavasti tätä esitystä muutetaan vielä, sillä tällä ei menestystä tule.
Ei pääse finaaliin. Ja toivon totta totisesti että Saaralle iskee 50 asteen kuume ja keuhkonpaloja irottava yskä ettei se pääsisi koko viisuihin nolaamaan Suomea.
Eipä silti, onhan sielä nyt ennenkin nolattu ja mua ei turhanpäiväiset Euroviisut edes kiinnosta joten ihan sama siinä mielessä kuka siä vinkuu ja köhisee. Nykyään sielä ei voiteta musiikillisilla saavutuksilla vaan voiton vie se joka on sukupuoleltaan ja/tai olemukseltaan erikoisin. Mukamas.
No esityksessä paljon petrattavaa. Kamera- ja äänityöskentely taas oli perus YLE tasoa. Itse viisuissa niistä vastaa sentään joku muu. Toivottavasti taitavampi tiimi.
Katsoin jäkeenpäin voittokappaleen ja esityksen ja sanon että ei pääse.
Pääsee, ekassa semissä ei ole kovin korkea taso (mitä näitä biisejä nyt julkaistu). Finaalisijoitus 5.-15.
Vierailija kirjoitti:
Show uusiksi, vai menikö kaikki rahat jo Yle? Suuri suuri pettymys. Ensin tehdään hieno video ja esitys on tasoa tämä! Biisikin toimi paremmin ilman taustalaulajia. Toivottavasti tätä esitystä muutetaan vielä, sillä tällä ei menestystä tule.
Jäitkö kaipaamaan kymmentä homoa, joilla oli kultahileitä parrassa?
Siinä Aalto itse oli pahimman monsterin näköinen.
Kuten on tuossa lavashowssakin. Pelottava.
Monstersin show oli oikeasti vanhanaikainen. Ja nuo nostot on niin nähty. Hirveä pettymys koko UMK finaali. Ihme kyllä Dominossa laulu oli parasta Saaraa ja Queens iässä taas Saaran ääni pilasi biisin. Lavashow oli keskinkertaisia. Turhaan hehkutettuja. Oikeasti verratkaa esim. Heroesiin.. Se tuntui silloin niin uudelta kovalta jutulta. Miltä tuntuu Monsters?
Järkyttävin oli kyllä Siegfriedsin juonto.
Sitä kuunteli ja katsoi punaisena myötähäpeästä.
Pääsee finaaliin mutta ei voita Euroviisuja, Saaran kohtalo on tulla toiseksi :)
Jos ei pääse niin sitten ei pääse enää koskaan.
Itse tykkään Saarasta kovasti ja olen aina ihan myyty.
Euroviisuja en ole katsonut moneen vuoteen joten en tiedä muiden tasosta.
Yleensä en ole jaksanut kuunnella.
Riippuu siitä, mitä muita biisejä Saaran semifinaalissa on. Toivon, että lavashow paranee ja hioutuu vielä, minkä se lähes varmasti tekeekin. Näiltä näkymin en kuitenkaan usko, että esim. on mahdollisuudet päästä kymmenen parhaan joukkoon. Heti kun kuulin Monstersin, pidin sen ongelmana kertosäkeen heikkoa instrumentaaliosuutta, joka kyllä toimii radiossa, mutta ei viisulavalla. Verratkaapa esim Barein Say Yay!:hin, joka edusti Espanjaa vuonna 2016. Biisi on tarttuva ja kesäinen ja musiikkivideo vaikuttaa hyvin lupaavalta: https://www.youtube.com/watch?v=jBmkNzFZUW4 Mutta sitten livenä ei oikein toimikaan: https://www.youtube.com/watch?v=EgbjNsxehrY
Ja on tosiaan instrumentaalisesti samaa tyyliä Monstersin kanssa.
Monsters on ruotsalaisten tekemä biisi. Ruotsalaiset tekisivät tälle semmoisen esityksen, millä voitettaisiin viisut. Pitäisikö apua kysyä ruotsalaisilta. Nyt show on sekava ja mauton ja pilaa koko biisin.