Mitä mieltä tällasesta..? Huutis-asiaa...
Mulla oli myynnissä eräs tuote johon tuli yksi huutaja.. kohteessa luki että postitus tai nouto. tämä huutaja ei kysellyt aikasemmin mitään toimitustavoista tai mistään muustakaan asiasta, mutta sitten kun huuto sulkeutui hän laittoin viestin että olisi hullua maksaa postikuluja (3,90¿) koska asumme melkeinpä vierekkäisissä kunnissa.. (me maalla, hän lähikaupungissa) eli voisinko minä viedä tuotteen hänelle koska heillä ei ole autoakaan... =/
noh, laitoin sitten viestiä että seuraavana päivänä mulla olisi kaupungissa käynti, että voin tuoda vaikka samalla kun on matkan varrella... ei mitään kuulunut, enkä ole vieläkään saanut häneltä mitään vastausta asiasta! ärsyttää tälläset, kun mun pitää nyt kytätä että milloin sille sopis viedä tuote ja milloin mulla olisi kaupungissa seuraavan kerran käyntiä... huoh! vai laitanko suoraan viestin että maksaa postikulut myös ja laitan postissa?? =/
Kommentit (4)
kotiinkuljetuspalvelua ei ollut vaihtoehtona, ilmaista sellaista varsinkaan. Mutta voithan tosiaan pyytää maksun tilille ja viet tavaran perille sitten, kun on muutakin asiaa sinnepäin.
luulevat ettei siitä ole vaivaa, mutta kyllä siitä on! Aina eutkäteen pitää tälläiset sopia! Älä vie! Tai jos viet niin aina 10e maksu
sitten sillä ei ole väliä sinulle koska toimitus sopii