Mä menen naimisiin aasialaisen kaunottaren kanssa ja otan Suomeen Kelan tuille
Kerroin ettei täällä tarvitse mitään töitä tehrä, ja hänhän innostui. Kela maksaa!
Kommentit (31)
Ei ne tuet täällä riitä. Aasiassa ehkä riittää nippa nappa.
Ketään ei kiinnosta.
Paitsi ehkä jotain köyhää itämaista.
Niin. Oletko sama joka eilen kyseli tuista, vai saitko häneltä idean? Mikä laiskoissa naisissa viehättää?
Miksi aasialainen kaunotar tulisi vaimoksi idioottipersulle, joka ei pysty tarjoamaan elintasoa?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Oletko sama joka eilen kyseli tuista, vai saitko häneltä idean? Mikä laiskoissa naisissa viehättää?
Eivät nipota turhista ja ottavat lepsun laiskasti suíhin
Aattelitko ettei ne ole korkeakoulutettuja?
Aasialainen kaunotar 😂😂😂 vino silmät ei ole kaunista nähnytkään. 🤣🤣🤣
Teitä o jo monta, ei mitään uutta auringon alla. Toki olet aviossa siipastasi elatusvelvollinen, vaikka ap nyt tuskin töissä on itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nipota turhista ja ottavat lepsun laiskasti suíhin
Hyvä, kun eihän sulla muuta sen suuhun ole tarjota kuin lepsua.
Aina ku joku simputtaa, että pitäisi mennä oikeisiin töihin, minun kroppa hajoaa. Katsotaan nyt, tuleeko kirurgin operaatio. Yks kirurgin operaatio on jo rästissä odottelemassa. Kun joku persu tulee puhisemaan, että mee nyt oikeisiin töihin siitä, niin minä varaan ajan kirurgille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aasialainen kaunotar tulisi vaimoksi idioottipersulle, joka ei pysty tarjoamaan elintasoa?
Naapurin akka kääntyi Mekkaan päin ja otti 2015 valelastista ukon, ukko ei elätä persettään.
Vierailija kirjoitti:
Et pysty. Itte loisit tuilla.
No jos menevät naimisiin ennen Suomeen tuloa ja naisella oleskelulupa, niin on oikeutettu aika suureenkin toimeentulotukeen.
positiivisia uutisia. sieltä tarvitaan geenejä/sukusiteitä suomeen että saadaan sitä hienoo kansaa asuttaa tätä maata
Vierailija kirjoitti:
Teitä o jo monta, ei mitään uutta auringon alla. Toki olet aviossa siipastasi elatusvelvollinen, vaikka ap nyt tuskin töissä on itsekään.
No jos AP on työtön lusmu niin kyllä se kela maksaa sen elatuksen jos naimisissa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
positiivisia uutisia. sieltä tarvitaan geenejä/sukusiteitä suomeen että saadaan sitä hienoo kansaa asuttaa tätä maata
Tänne ei tarvita vino silmägeenejä pilaamaan tätä maata. 🤮
joka suuntaan vinoja silmiä tarvitaan omien downsankareitten lisäks. tiiä vaikka joku sustakin ottas taakan niillä on se kulttuurissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne ei tarvita vino silmägeenejä pilaamaan tätä maata. 🤮
Ei ne geenit sitä enää pilaa, suomalaiset on pilanneet maansa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tuet täällä riitä. Aasiassa ehkä riittää nippa nappa.
Ei riitä mihin? Suomessa on ihmisiä jotka ovat eläneet vuosikymmeniä Kelan tuilla. Että kyllä ne elämiseen näyttää riittävän.
Onnea matkaan.