Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin mieheni "äitinä olemisen"-ketju on hirveä

Vierailija
03.03.2018 |

Aloittaja siis vihaa miestään (valittaa miehen ominaisuudesta, teki pilkallisen aloituksen palstalle, otsikossa oikein nauruhymiö). Eikö ketään muuta inhota naisen suhtautuminen? Ei osaa erota vaan kiusaa miestään. Tuossa vaiheessa suhde on jo tuhoontuomittu.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja siis vihaa miestään (valittaa miehen ominaisuudesta, teki pilkallisen aloituksen palstalle, otsikossa oikein nauruhymiö). Eikö ketään muuta inhota naisen suhtautuminen? Ei osaa erota vaan kiusaa miestään. Tuossa vaiheessa suhde on jo tuhoontuomittu.

Pentti 50v lopettaa nyt sen trollailun ja hankkii vaikka oikeaa tekemistä.

Kauhean kapea maailmankatsomus joillakin. Luulaan että kaikki naiset häiriintyvät jos mies tekee asian x. Todellisuudessa aina on ihmisiä joita asia ei haittaa ollenkaan.  ap

Vierailija
42/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi jatkossakin saada olla sika ja naisen tehtävä olisi siivota hänen jälkeensä? Jossain vaiheessa meidän kaikkien on kasvattava aikuiseksi, tämän miehen kohdalla se tapahtuu nyt. Parempi myöhään kuin...

Kyllä hänellä on lupa olla tuollainen, ei se ihmisestä sikaa tee... Mutta vaihtoehtoja on A) Mies onnistuu naisen mieliksi muuttamaan tapoja TAI B) Nainen eroaa. Mikä tuossa on niin vaikeaa sinullekin ymmärtää? Kasva itse aikuiseksi, aikuisen pitää ymmärtää ihmisten erilaisuutta eikä haukkua kaikkia sioiksi.

Oma mieheni muutenon samanlainen kuin tuon ketjun aloittajalla ja rakastan sitä piirrettä. Tykkään kerätä likapyykkejä, pyykinpesu on harrastukseni samoin muut kotityöt. Kertaakaan en ole valittanut. Täydellinen mies minulle. Harmi etteivät ne naiset osaa erota joiden mies on vääränlainen. ap

Sopii toivoa, että ette hanki lapsia. Sitten se on tosi mukavaa, kun sä sekä hoidat lapset että keräät miehen kakkarantuiset kalsarit.

Olettepa te av-mammat ystävällisiä. Toivottavsti teillä ei ole lapsia. Olen muuten vela, samoin mieheni. Ja mies hoitaisi lasta jos sellainen olisi, on sanonut että ottaisi itseään niskasta kiinni ja osallistuisi kunnolla. Mutta eipä tuota tarvitse miettiä kun ei kumpaakaan mikään lapsi kiinnosta. ap

Ei teidän talouteen mitään lasta mahtuiskaan kun on jo yksi aikuinen ja yksi huollettava.

Ei ole ihmekään jos ei tee mieli lasta ton miehen kanssa.

Anteeksi kuinka? Minähän se huollettava olen. Tarvitsen paljon läheisyyttä (ja mies sitä ilomielin kyllä antaa), mies käy kaupassa, maksaa suurimman osan laskuista, huolehtii vakuutus yms jutuista, tekee ruokaa yhtä usein kuin minä, varaa yhteiset matkat, hoitaa homman jos jokin menee rikki jne. Minullahan on liiankin rentoa kun ei tarvitse noita tehdä vaan saan tehdä mistä tykkään. Nykyään nainen ei saisi rakastaa pyykinpesua (ah se täydellinen tunne kun saa ripustaa puhtaat vaatteet kuivumaan) luullaan heti että nainen on tossun alla jos väittää pitävänsä kotitöistä. ap

Oletko sinä se sama, joka joskus yhteen ketjuun kirjoitti, että mies hoitaa "vaikeat vakuutusasiat". Jos olit, niin kertoisitko, mitä ne sellaiset ovat? Kysyin siinäkin ketjussa, mutta vastausta en saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentti 50v lopettaa nyt sen trollailun ja hankkii vaikka oikeaa tekemistä.

Kauhean kapea maailmankatsomus joillakin. Luulaan että kaikki naiset häiriintyvät jos mies tekee asian x. Todellisuudessa aina on ihmisiä joita asia ei haittaa ollenkaan.  ap

No johonkinhan se naisen hoivavietti pitää purkaa, jos lapsiakaan ei ole tulossa. Toiset hurahtavat kissavideoihin, jotkut pukevat fifille villatöppösiä ja syöttävät luomuhärkää. Jotkut ottavat lapsimiehen paapottavakseen. Ihan hyvä diili, varmaan win-win tuollaisille ihmisille.

Vierailija
44/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vihamielinen" aloitus anonyymille trollauspalstalle tosiaan kertookin suhteesta KAIKEN. Hyi sitäkin naista joka tahallaan miestään kiusaa kun ei äiti suostu oleen..

Vierailija
45/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olenkin sitten todella uniikki nainen kun tykkään kotitöistä. Ei siinä mitään, tärkeintä että saan olla sellainen kuin haluan.

Tässä minun määritelmäni mieslapselle:

-Asioista ei voi keskustella vaan mies sanoo "ei nyt puhuta tuosta". Asiaa ei lopulta ikinä käsitellä

-Ei huolehdi minusta. Eli kun olen kipeä mies ei lohduta vaan jatkaa elämää normaaliin tapaan

-Mies ei mieti miten hänen tekonsa vaikuttavat minuun. Eli tähän kohtaan juttuja mitkä voivat aiheuttaa minulle negatiivisia seurauksia (sukat lattialla eivät sitä tee)

-Ei halua tehdä yhdessä asioita joista molemmat tykkäävät. On tärkeää ettei ole jatkuvasti sellaista, että tehdään jotain yhdessä mutta toinen inhoaa sitä tekemistä 

Muitakin määritelmiä on mutta en nyt enempää keksi. ap

Vierailija
46/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vihamielinen" aloitus anonyymille trollauspalstalle tosiaan kertookin suhteesta KAIKEN. Hyi sitäkin naista joka tahallaan miestään kiusaa kun ei äiti suostu oleen..

miksi sellainen aloitus ei saa yhtä suurta suosiota, jossa mies kritisoi vaikka naisensa huonoa pukeutumista? Kaikki vaan kuorossa toitottavat "pue itse mekko päälle jos naisellisista vaatteista noin paljon tykkäät". Moni nainen tuntuu valitsevan puolensa sukupuolen perusteella. ap

Vierailija
47/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi sellainen aloitus ei saa yhtä suurta suosiota, jossa mies kritisoi vaikka naisensa huonoa pukeutumista? Kaikki vaan kuorossa toitottavat "pue itse mekko päälle jos naisellisista vaatteista noin paljon tykkäät". Moni nainen tuntuu valitsevan puolensa sukupuolen perusteella. ap

Jokainen saa pukeutua miten itse haluaa, mutta kenenkään ei tarvitse kerätä lattialta toisten sukkia ja kalsareita.

Vierailija
48/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ajattelutapani on samanlainen kuin velojen oli joskus vuosia sitten, kukaan ei oikein ymmärtänyt. Ehkä joskus ihmiset havahtuvat "oho, tajusin että naiset ovat erilaisia. Jollekin kotityöt voivat merkitä samaa kuin matkustelu minulle". Vielä aihe on kuitenkin liian arka. Vain muutama vuosikymmen sitten naisten oli pakko tehdä kotityöt. Edelleen osa miehistä vaati sitä naiseltaan. Siksi onkin vaikea kuvitella, että joku tekee kotitöitä vapaaehtoisesti ja jopa nauttii siitä.

Enempää en tuon syyn vuoksi jaksa jankata näkemystäni. Kansakunnan hyväksynnän saaminen vie aikaa. Se pistää miettimään; mihin edes tarvitsee muiden hyväksyntää. Jokaisella ihmisellä on asioita, joita ei hyväksyttäisi jos he kertoisivat ne julkisesti. ap

Vierailija
49/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ajattelutapani on samanlainen kuin velojen oli joskus vuosia sitten, kukaan ei oikein ymmärtänyt. Ehkä joskus ihmiset havahtuvat "oho, tajusin että naiset ovat erilaisia. Jollekin kotityöt voivat merkitä samaa kuin matkustelu minulle". Vielä aihe on kuitenkin liian arka. Vain muutama vuosikymmen sitten naisten oli pakko tehdä kotityöt. Edelleen osa miehistä vaati sitä naiseltaan. Siksi onkin vaikea kuvitella, että joku tekee kotitöitä vapaaehtoisesti ja jopa nauttii siitä.

Enempää en tuon syyn vuoksi jaksa jankata näkemystäni. Kansakunnan hyväksynnän saaminen vie aikaa. Se pistää miettimään; mihin edes tarvitsee muiden hyväksyntää. Jokaisella ihmisellä on asioita, joita ei hyväksyttäisi jos he kertoisivat ne julkisesti. ap

Ketään ei ap haittaa se, että teet omassa kodissasi niin kuin parhaaksi näet. 

Ongelma on se, että yrität väittää kaikkien muiden naisten olevan kaltaisiasi. Eivät ole. Lopeta tuon oman elämäntapasi pakottaminen muille niin saat olla ihan rauhassa. (Itsekin kyllä epäilen et mies83 on tän takana, "naisena" kertomassa mitä naisten pitäis olla. Yhtä suosittu kuin miehen näkökulmasta kirjoitettu avaus :D)

Vierailija
50/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiis teidän mielestä nainen ei ole erikoinen kun vihaa miestään mutta silti pysyy suhteessa? Minä eroiasin heti jos jokin mieheni tapa ärsyttäisi noin paljon eikä mies aio tapaansa muuttaa. Vositteko selittää mikä tässä ajattelutavassa on muka väärin? ap

Mitä jos mies tekisi tänne ketjun/aloituksen, jossa kertoo että naisen tavat ärsyttää ja hän on lakannut yhtäkkiä tekemästä asioita joita on tähän asti tehnyt ja jos nainen ei itse saa autoonsa renkaita vaihdettua tai sitä tai tätä tehtyä, niin voi voi, siinähän sössii asiansa ja toteaisi vielä että "lakkasin olemasta vaimoni "isä"" ja hymiö perään, niin mieshän olisi kommentoijien mielestä edesvastuuton, narsisti, omahyväinen ääliö ja vaikka mitä. Sekä jeesusteltaisiin kuinka parisuhteessa täytyy myös toinen ottaa huomioon.

Joten juu, samaa mieltä.

Vierailija
51/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te ymmärrätte, että seksi ei onnistu tuollaisessa insestin kaltaisessa suhteessa? Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa äitinä oleminen ja mies muuttaa tapansa. En itse kykenisi harrastamaan seksiä "lapseni" kanssa.

Et pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa joka on alle 180cm (niin lyhyt on lapsi), ei omista autoa ja ei juo alkoholia? ap

Kyse on henkisesti lapsen tasolle jääneestä. Ei sellaisen kanssa voi seksiä harrastaa, sillä se on insestiä.

Vierailija
52/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku luulee, että ap on nainen, niin on uusi netissä.

Vierailija
53/60 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi jatkossakin saada olla sika ja naisen tehtävä olisi siivota hänen jälkeensä? Jossain vaiheessa meidän kaikkien on kasvattava aikuiseksi, tämän miehen kohdalla se tapahtuu nyt. Parempi myöhään kuin...

Kyllä hänellä on lupa olla tuollainen, ei se ihmisestä sikaa tee... Mutta vaihtoehtoja on A) Mies onnistuu naisen mieliksi muuttamaan tapoja TAI B) Nainen eroaa. Mikä tuossa on niin vaikeaa sinullekin ymmärtää? Kasva itse aikuiseksi, aikuisen pitää ymmärtää ihmisten erilaisuutta eikä haukkua kaikkia sioiksi.

Oma mieheni muutenon samanlainen kuin tuon ketjun aloittajalla ja rakastan sitä piirrettä. Tykkään kerätä likapyykkejä, pyykinpesu on harrastukseni samoin muut kotityöt. Kertaakaan en ole valittanut. Täydellinen mies minulle. Harmi etteivät ne naiset osaa erota joiden mies on vääränlainen. ap

Aina valitetaan, että naiset eroaa liian helposti. Nyt nainen ei halua erota helposti, vaan yrittää opettaa miestään käyttäytymään kuin vastuullinen aikuinen, miksi siitäkin valitetaan?

Vierailija
54/60 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla ap:llä moisen hoivavietin syvin olemus? Arvaan: läheisriippuvuus.

Vierailija
55/60 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te ymmärrätte, että seksi ei onnistu tuollaisessa insestin kaltaisessa suhteessa? Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa äitinä oleminen ja mies muuttaa tapansa. En itse kykenisi harrastamaan seksiä "lapseni" kanssa.

Et pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa joka on alle 180cm (niin lyhyt on lapsi), ei omista autoa ja ei juo alkoholia? ap

Kyse on henkisesti lapsen tasolle jääneestä. Ei sellaisen kanssa voi seksiä harrastaa, sillä se on insestiä.

Ohis mutta insesti on läheisen sukulaisen kanssa seksin harrastamista.. Tarkoittanet pefofiliaa.

Vierailija
56/60 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku luulee, että ap on nainen, niin on uusi netissä.

Noh, tunnustan että mulla on tylsää ja halusin vain louskuttaa. Tottakai tämä on provo.

t. 54

Vierailija
57/60 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla ap:llä moisen hoivavietin syvin olemus? Arvaan: läheisriippuvuus.

Toiset tykkäävät passaamisesta ja siivoilusta. Tarviiko siihenkin olla joku suurempi syy?

Vierailija
58/60 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kaikkihan tietää että suomalainen nainen on kitisevä harppu jolle kaikki on aina väärin? ÄRRRRsyttää kun mies laskee lavuaariin vettäkin väärin!

Vierailija
59/60 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkäävät passaamisesta ja siivoilusta. Tarviiko siihenkin olla joku suurempi syy?

usein siihen on, kannattaa vähän tutkailla itseään 😉

Vierailija
60/60 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkäävät passaamisesta ja siivoilusta. Tarviiko siihenkin olla joku suurempi syy?[/quote]

Kyllä minäkin tykkään passaamisesta ja siivoilusta. Sellainen on toimivassa parisuhteessa molemminpuolista ja normaalia toisen kunnioittamista. Ei niin, että tarkoituksella sotketaan/jätetään laskut maksamatta tms. sikailua.