Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin mieheni "äitinä olemisen"-ketju on hirveä

Vierailija
03.03.2018 |

Aloittaja siis vihaa miestään (valittaa miehen ominaisuudesta, teki pilkallisen aloituksen palstalle, otsikossa oikein nauruhymiö). Eikö ketään muuta inhota naisen suhtautuminen? Ei osaa erota vaan kiusaa miestään. Tuossa vaiheessa suhde on jo tuhoontuomittu.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi jatkossakin saada olla sika ja naisen tehtävä olisi siivota hänen jälkeensä? Jossain vaiheessa meidän kaikkien on kasvattava aikuiseksi, tämän miehen kohdalla se tapahtuu nyt. Parempi myöhään kuin...

Kyllä hänellä on lupa olla tuollainen, ei se ihmisestä sikaa tee... Mutta vaihtoehtoja on A) Mies onnistuu naisen mieliksi muuttamaan tapoja TAI B) Nainen eroaa. Mikä tuossa on niin vaikeaa sinullekin ymmärtää? Kasva itse aikuiseksi, aikuisen pitää ymmärtää ihmisten erilaisuutta eikä haukkua kaikkia sioiksi.

Oma mieheni muutenon samanlainen kuin tuon ketjun aloittajalla ja rakastan sitä piirrettä. Tykkään kerätä likapyykkejä, pyykinpesu on harrastukseni samoin muut kotityöt. Kertaakaan en ole valittanut. Täydellinen mies minulle. Harmi etteivät ne naiset osaa erota joiden mies on vääränlainen. ap

Vau.

Kateellinenko olet? Kannattaa hankkia hyvä mies niin ei tarvitse pilata elämäänsä. ap

En ollenkaan. Minulla on oikein hyvä mies. Syvällinen keskustelija, hyvä rakastaja, hyvä isä, aikuinen mies joka osaa jopa laittaa likaiset vaatteensa pyykkikoriin ja astiat pesukoneeseen. Ihan itse.

Olitko iloinen puolestani kenties? Minulle on aikuinen mies joka tekee juuri ne asiat mitä haluankin hänen tekevän. Ei sekaannu minun harrastuksiini väkisin. Itsekin olen aikuinen vaikka inhoan kaikkia ns miesten töitä. Aikuinen suhde missä ei ole sääntöä "kotityöt pitäisi jakaa tasan koska kaikki sanoo niin" vaan teemme itse omat päätöksemme.  ap

Vierailija
22/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtihan siinä oli se, että mies kitisee naisen nalkuttamisesta, joka koskee miehen omien laskujen maksamista ja likavaatteiden pyykkikoriin siirtämistä. Nainen päätti lopettaa nalkuttamisen, eikä enää huomautellut miehelle maksamattomista laskuista ja tuolille kertyvästä likapyykistä, joka kasvoi ja kasvoi....

Luin vanhan keskustelun muutaman ekan sivun, enkä löytänyt ap:n lopullista selvitystä tilanteeseen. Keskustelu kyllä rönsyili laajasti.

Totta. Mutta toinen pointti on se että nainen tuntee tilanteesta mielihyvää. Teki aloituksen jossa ilkeilee miehelleen, ei tunne surua kun miehen aivot eivät pysty käsittämään vaatteiden olevan loppu... Itse en ainakaan kestäisi katsoa jos miehellä menee huonosti, vaikkakin tilanne olisi hänen itseaiheuttamansa.  ap

Onko miehesi ihan oikeustoimikelpoinen, täysikäinen ihminen? Miksi hänen aivonsa eivät pystyisi käsittämään syitä vaatteiden loppumiseen? Mitä miehellesi tapahtuisi, jos sinulle tapahtuisi jotain?

Ovatko sukupuolierot tuttuja sinulle? Osa miehistä jostain syystä eivät vain huomaa vaatteiden loppumista. Ehkä he keskittyvät niin täysille muiden asioiden tekemiseen, että yksityiskohdat jäävät huomioimatta. Samasta syystä miehet ovat hajamielisempiä. Naiset taas muistavat hyvin yksityiskohdat, ja muistuttavat jos mies jotain unohtaa. Naiset keskimäärin miettivät turhia asioita miehiä enemmän, mietitään olenko liian lihava jne. 

Outo kysymys. Mies masentuisi. Menettäisi elämänilonsa jos kuolisin. Talossa olisi enemmän sotkua, mutta yksinollessaan ottaisi siivoushommat rutiineiksi. Eli aika pian sopeutuu tekemään asiat yksin. Kuten tekee nytkin jos olen poissa muutaman päivän, tiskaa ja pesee pyykkinsä, imuroi. ap

Miksi se, että mies ei huomaa vaatteiden loppumista olisi naisen ongelma? Mies on aikuinen, joka osaa huolehtia itsestään.

Mun mies on samanlainen, vaatteet ei löydä pyykkikoriin ja välillä mies menee aamulla kaupan kautta töihin, koska yhtään puhdasta paitaa tai kalsareita ei ole. Siltikään ne vaatteet ei löydä pyykkikoriin ja minä en aio keräillä miehen vaatteita sängyn alta, johon hän niitä potkii.

Ei olekaan. Se on naisen ongelma jos on väkisin huonossa suhteessa. Nainen ei silloin osaa huolehtia itsestään vaan tuhlaa elämäänsä väärän miehen kanssa.

Ei sinun tarvitsekaan. Tuo tilanteesi on ok kun itse olet siihen tyytyväinen. Siinä kohdassa vasta on ongelmia jos miehesi tapa ärsyttäisi todella paljon eikä hän osaisi sitä muuttaa. Suhteita on erilaisia, eivät kaikki etsi samanlaista miestä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt saman. Sanoin asiasta aikanaan miehelleni monta monituista kertaa, eikä hän silti tajunnut. Sitten vain kyllästyin ja lopetin holhoamisen, kokkasin vain itselle, pesin vain omat pyykit, maksoin vain omat laskut, hain kaupasta vain omia suosikkejani, lakkasin imuroimasta, pyyhkimästä, luuttuamasta. Pari viikkoa miehellä kesti tajuta kun omat puhtaat vaatteet loppui, jääkaapissa ei koskaan ollut mitään kivaa ja laskut erääntyivät. Älysipäs pyytää anteeksi ja siitä lähtien on hommat sujuneet hienosti ja kotityöt jakautuneet reilusti.

Samainen mies sanoi myös äitiyslomani aikana et enhän mä tee muuta, kuin makaan kotona. Varasin itselleni viikonloppu loman ja mies sai jäädä kotiin keskenään 7kk kaksosten kanssa.

Ymmärsi taas pyytää anteeksi, ja rupesi osallistumaan lasten hoitoon reilusti.

En ole koskaan vihannut miestäni, vaan aina rakastanut tasavertaisena kumppanina. En ole koskaan pitänyt häntä niin yksinkertaisena ettei selviäisi normaalista arjesta aikuisena ihmisenä.

Vierailija
24/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi jatkossakin saada olla sika ja naisen tehtävä olisi siivota hänen jälkeensä? Jossain vaiheessa meidän kaikkien on kasvattava aikuiseksi, tämän miehen kohdalla se tapahtuu nyt. Parempi myöhään kuin...

Kyllä hänellä on lupa olla tuollainen, ei se ihmisestä sikaa tee... Mutta vaihtoehtoja on A) Mies onnistuu naisen mieliksi muuttamaan tapoja TAI B) Nainen eroaa. Mikä tuossa on niin vaikeaa sinullekin ymmärtää? Kasva itse aikuiseksi, aikuisen pitää ymmärtää ihmisten erilaisuutta eikä haukkua kaikkia sioiksi.

Oma mieheni muutenon samanlainen kuin tuon ketjun aloittajalla ja rakastan sitä piirrettä. Tykkään kerätä likapyykkejä, pyykinpesu on harrastukseni samoin muut kotityöt. Kertaakaan en ole valittanut. Täydellinen mies minulle. Harmi etteivät ne naiset osaa erota joiden mies on vääränlainen. ap

Sopii toivoa, että ette hanki lapsia. Sitten se on tosi mukavaa, kun sä sekä hoidat lapset että keräät miehen kakkarantuiset kalsarit.

Olettepa te av-mammat ystävällisiä. Toivottavsti teillä ei ole lapsia. Olen muuten vela, samoin mieheni. Ja mies hoitaisi lasta jos sellainen olisi, on sanonut että ottaisi itseään niskasta kiinni ja osallistuisi kunnolla. Mutta eipä tuota tarvitse miettiä kun ei kumpaakaan mikään lapsi kiinnosta. ap

Ei teidän talouteen mitään lasta mahtuiskaan kun on jo yksi aikuinen ja yksi huollettava.

Ei ole ihmekään jos ei tee mieli lasta ton miehen kanssa.

Vierailija
25/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau.

Kateellinenko olet? Kannattaa hankkia hyvä mies niin ei tarvitse pilata elämäänsä. ap

Ai että, kyllä tässä kateus nostaa päätään, kun en saa keräillä likapyykkiä ja roskia lattialta enkä säälien tuntea surua tyhjän vaatekaapin edessä seisovaa mieslasta kohtaan. Olisipa minullakin tuollainen aarre!

Hei hanki sitä elämänkokemusta niin ymmärtäisit, etteivät kaikki viehäty samanlaisista miehistä. Minulla on keräilijän luonne (samasta syystä osa keräilee tavaraa). Nyt tajusit? Ehkä minä sitten olen tunteellisempi kuin suurin osa naisista, kun haluan olla miehelleni kiltti. Voisin jopa vitsillä sanoa että säälin naista, jonka mies on sosiaalinen ja puhelias. Noista piirteistä en itse pidä joten ei kukaan muukaan saa pitää. ap

Vierailija
26/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Jos mun mies yhtäkkiä lopettais mun isänä olon, ni mä ajelisin varmaan vuosikausia katsastamattomalla autolla. Sais mies sit hykerrellä tääl av- mammojen kanssa kuin tyhmä oon.

Mut onneks puolison saa valita ite.

Vierailija
27/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ap:tä. Olen vastenmielisyyttä tuntien huomannut monella naisella jonkun lapsellisen tarpeen halventaa miehensä pieniä puutteita julkisesti. Otetaan kuvaa vaikka vessapaperin tyhjästä rullasta ja postataan päivittäin faceen kunnes mies pölvästi tajuaa sen vaihtaa. Ihan oikeasti, miltä se tuntuisi, kun mies postaisi kuvia sinun unohtamistasi likaisista alushousuista päivittäin julkisuuteen? Jos puolisossa on joku vika, siitä asiasta tulee keskustella puolison kanssa ja neuvotella asiaa molemmin puolin tyydyttäväksi. Jos yhteistä näkemystä ei synny, niin parempi erota kuin nöyryyttää toista.

Vierailija
28/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt saman. Sanoin asiasta aikanaan miehelleni monta monituista kertaa, eikä hän silti tajunnut. Sitten vain kyllästyin ja lopetin holhoamisen, kokkasin vain itselle, pesin vain omat pyykit, maksoin vain omat laskut, hain kaupasta vain omia suosikkejani, lakkasin imuroimasta, pyyhkimästä, luuttuamasta. Pari viikkoa miehellä kesti tajuta kun omat puhtaat vaatteet loppui, jääkaapissa ei koskaan ollut mitään kivaa ja laskut erääntyivät. Älysipäs pyytää anteeksi ja siitä lähtien on hommat sujuneet hienosti ja kotityöt jakautuneet reilusti.

Samainen mies sanoi myös äitiyslomani aikana et enhän mä tee muuta, kuin makaan kotona. Varasin itselleni viikonloppu loman ja mies sai jäädä kotiin keskenään 7kk kaksosten kanssa.

Ymmärsi taas pyytää anteeksi, ja rupesi osallistumaan lasten hoitoon reilusti.

En ole koskaan vihannut miestäni, vaan aina rakastanut tasavertaisena kumppanina. En ole koskaan pitänyt häntä niin yksinkertaisena ettei selviäisi normaalista arjesta aikuisena ihmisenä.

Hyvä että löysit tavan ratkaista ongelman. Eroa suosittelin niille jotka tekevät miehestään vihamielisiä asloituksia palstalle, ja joiden miehet eivät muuta tapojaan. ap

Vierailija
29/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtihan siinä oli se, että mies kitisee naisen nalkuttamisesta, joka koskee miehen omien laskujen maksamista ja likavaatteiden pyykkikoriin siirtämistä. Nainen päätti lopettaa nalkuttamisen, eikä enää huomautellut miehelle maksamattomista laskuista ja tuolille kertyvästä likapyykistä, joka kasvoi ja kasvoi....

Luin vanhan keskustelun muutaman ekan sivun, enkä löytänyt ap:n lopullista selvitystä tilanteeseen. Keskustelu kyllä rönsyili laajasti.

Totta. Mutta toinen pointti on se että nainen tuntee tilanteesta mielihyvää. Teki aloituksen jossa ilkeilee miehelleen, ei tunne surua kun miehen aivot eivät pysty käsittämään vaatteiden olevan loppu... Itse en ainakaan kestäisi katsoa jos miehellä menee huonosti, vaikkakin tilanne olisi hänen itseaiheuttamansa.  ap

Onko miehesi ihan oikeustoimikelpoinen, täysikäinen ihminen? Miksi hänen aivonsa eivät pystyisi käsittämään syitä vaatteiden loppumiseen? Mitä miehellesi tapahtuisi, jos sinulle tapahtuisi jotain?

Ovatko sukupuolierot tuttuja sinulle? Osa miehistä jostain syystä eivät vain huomaa vaatteiden loppumista. Ehkä he keskittyvät niin täysille muiden asioiden tekemiseen, että yksityiskohdat jäävät huomioimatta. Samasta syystä miehet ovat hajamielisempiä. Naiset taas muistavat hyvin yksityiskohdat, ja muistuttavat jos mies jotain unohtaa. Naiset keskimäärin miettivät turhia asioita miehiä enemmän, mietitään olenko liian lihava jne. 

Outo kysymys. Mies masentuisi. Menettäisi elämänilonsa jos kuolisin. Talossa olisi enemmän sotkua, mutta yksinollessaan ottaisi siivoushommat rutiineiksi. Eli aika pian sopeutuu tekemään asiat yksin. Kuten tekee nytkin jos olen poissa muutaman päivän, tiskaa ja pesee pyykkinsä, imuroi. ap

Ahaa, olen siis mies ap:n määritelmän mukaan. Olen joutunut ihan opettelemaan asioista huolehtimisen, vaikka hajamielisenä onkin vaikeaa. Ap on kyllä hyvä rölli. Kyllä, KAIKKI naiset ja KAIKKI miehet ovat keskenään samanlaisia! IHAN KAIKKI! Todiste: ap:n ja miehensä parisuhde ja etenkin ap:n käsitykset. :,D 

Vierailija
30/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh. Sulla on ap liikaa aikaa, kun tulet av:lle väittelemään tällaisesta asiasta. Joko pyykit loppuivat kesken?

Vierailija
31/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan ap:tä. Olen vastenmielisyyttä tuntien huomannut monella naisella jonkun lapsellisen tarpeen halventaa miehensä pieniä puutteita julkisesti. Otetaan kuvaa vaikka vessapaperin tyhjästä rullasta ja postataan päivittäin faceen kunnes mies pölvästi tajuaa sen vaihtaa. Ihan oikeasti, miltä se tuntuisi, kun mies postaisi kuvia sinun unohtamistasi likaisista alushousuista päivittäin julkisuuteen? Jos puolisossa on joku vika, siitä asiasta tulee keskustella puolison kanssa ja neuvotella asiaa molemmin puolin tyydyttäväksi. Jos yhteistä näkemystä ei synny, niin parempi erota kuin nöyryyttää toista.

Tuollaista en kyllä ymmärrä. Sama kuin mies postaisi nettiin kuvia vaimon vaatteiden kokolapuista ja päivittelisi kuinka vaimo vaan lihoo (yleensä miehet eivät tykkää siitä että heidän käytöstään moititaan, naiset inhoavat sitä jos ulkonäköä arvostellaan). Ei noin tehdä omalle puolisolle, eikä tietysti muillekaan. ap

Vierailija
32/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein nuorena ja rakastuneena sen virheen, että aloin aloin olla miehelle "äiti". Oltiin juuri muutettu yhteen ja oli voimakas pesäntekovietti päällä. Sitten kun heräsin siitä unesta, miehestä oli tullut saamaton ja avuton, vaikka hän oli ennen yhteenmuuttoa hoitanut oman kotinsa moitteettomasti. Ei meillä pelkkä keskustelu auttanut, mies lupasi ja unohti saman tien. Vasta kun todella lopetin pyykkien, tiskien ja tavaroiden keräämisen, mies alkoi taas tehdä niitä itse. Ei olisi tullut mieleenkään jättää, vaikka meni aikaa ja kiristi hermoja.

Vierailija
33/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja siis vihaa miestään (valittaa miehen ominaisuudesta, teki pilkallisen aloituksen palstalle, otsikossa oikein nauruhymiö). Eikö ketään muuta inhota naisen suhtautuminen? Ei osaa erota vaan kiusaa miestään. Tuossa vaiheessa suhde on jo tuhoontuomittu.

Pentti 50v lopettaa nyt sen trollailun ja hankkii vaikka oikeaa tekemistä.

Vierailija
34/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau.

Ai että, kyllä tässä kateus nostaa päätään, kun en saa keräillä likapyykkiä ja roskia lattialta enkä säälien tuntea surua tyhjän vaatekaapin edessä seisovaa mieslasta kohtaan. Olisipa minullakin tuollainen aarre!

Hei hanki sitä elämänkokemusta niin ymmärtäisit, etteivät kaikki viehäty samanlaisista miehistä. Minulla on keräilijän luonne (samasta syystä osa keräilee tavaraa). Nyt tajusit? Ehkä minä sitten olen tunteellisempi kuin suurin osa naisista, kun haluan olla miehelleni kiltti. Voisin jopa vitsillä sanoa että säälin naista, jonka mies on sosiaalinen ja puhelias. Noista piirteistä en itse pidä joten ei kukaan muukaan saa pitää. ap

Lue ap tästä kommentistasi ensimmäinen lause, mutta hitaasti. -ohis

Vierailija
35/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte, että seksi ei onnistu tuollaisessa insestin kaltaisessa suhteessa? Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa äitinä oleminen ja mies muuttaa tapansa. En itse kykenisi harrastamaan seksiä "lapseni" kanssa.

Vierailija
36/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perkule. Nyt se Mies-83 on tehnyt uuden ketjun ja leikkii kodinhengetärtä.. 🙈 Mä en kestä...

Vierailija
37/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii toivoa, että ette hanki lapsia. Sitten se on tosi mukavaa, kun sä sekä hoidat lapset että keräät miehen kakkarantuiset kalsarit.

Olettepa te av-mammat ystävällisiä. Toivottavsti teillä ei ole lapsia. Olen muuten vela, samoin mieheni. Ja mies hoitaisi lasta jos sellainen olisi, on sanonut että ottaisi itseään niskasta kiinni ja osallistuisi kunnolla. Mutta eipä tuota tarvitse miettiä kun ei kumpaakaan mikään lapsi kiinnosta. ap

Ei teidän talouteen mitään lasta mahtuiskaan kun on jo yksi aikuinen ja yksi huollettava.

Anteeksi kuinka? Minähän se huollettava olen. Tarvitsen paljon läheisyyttä (ja mies sitä ilomielin kyllä antaa), mies käy kaupassa, maksaa suurimman osan laskuista, huolehtii vakuutus yms jutuista, tekee ruokaa yhtä usein kuin minä, varaa yhteiset matkat, hoitaa homman jos jokin menee rikki jne. Minullahan on liiankin rentoa kun ei tarvitse noita tehdä vaan saan tehdä mistä tykkään. Nykyään nainen ei saisi rakastaa pyykinpesua (ah se täydellinen tunne kun saa ripustaa puhtaat vaatteet kuivumaan) luullaan heti että nainen on tossun alla jos väittää pitävänsä kotitöistä. ap

Vierailija
38/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kuinka? Minähän se huollettava olen. Tarvitsen paljon läheisyyttä (ja mies sitä ilomielin kyllä antaa), mies käy kaupassa, maksaa suurimman osan laskuista, huolehtii vakuutus yms jutuista, tekee ruokaa yhtä usein kuin minä, varaa yhteiset matkat, hoitaa homman jos jokin menee rikki jne. Minullahan on liiankin rentoa kun ei tarvitse noita tehdä vaan saan tehdä mistä tykkään. Nykyään nainen ei saisi rakastaa pyykinpesua (ah se täydellinen tunne kun saa ripustaa puhtaat vaatteet kuivumaan) luullaan heti että nainen on tossun alla jos väittää pitävänsä kotitöistä. ap

Jos te kerran pystytte jakamaan hommat molempia miellyttävällä tavalla, niin hyvä. Tuo niin sanottu perinteinen työnjako vaan ei ole kaikkien juttu.

Vierailija
39/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te ymmärrätte, että seksi ei onnistu tuollaisessa insestin kaltaisessa suhteessa? Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa äitinä oleminen ja mies muuttaa tapansa. En itse kykenisi harrastamaan seksiä "lapseni" kanssa.

Et pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa joka on alle 180cm (niin lyhyt on lapsi), ei omista autoa ja ei juo alkoholia? ap

Vierailija
40/60 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau.

Lue ap tästä kommentistasi ensimmäinen lause, mutta hitaasti. -ohis

Niin minä olen asian jo sisäistänyt. En hauku jos joku pitää miehistä joilla on ominaisuus x. vaan osaa hyväksyä ette jokaisella saa olla omanlaisensa vaatimukset. Niin minullakin (vaikka kommentien perusteella kukaan ei hyväksy mielipidettäni). ap