Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pettymys:( Haiseva mies

Yit
03.03.2018 |

Tapasin netissä kivan miehen. Tavattiin pian. Juttu luisti ja huumorintaju meni yksiin. Kohtelias ja kivannäköinenkin oli.
Mutta, jo ensitreffeillä ihmettelin hetkittäin tunkkaista hajua,luulin sen tulevan naapuripöydästä tms... Mutta, toisen tapaamisen päätteeksi käväisin miehen kotona, ja meinasin oksentaa jo ovella.
Aivan järkyttävä , tunkkainen ja likainen, tuulettamaton haju, kuvottavaa:( ilmeisesti ei avaa ikkunoita , siivoa kämppää tai mitä tahansa. Yhtäkaikki halusin vain pois sieltä oksennusta pidätellen.
Harmittaa, mies varmaan olis ns " hyvä mies " monin tavoin, mutta sitten tuo....
Ehdin jo vähän ihastua ja vuosia sinkkuilleena todella jo toivoin löytäneeni helmen... 😣

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, aika yleistä jostain syystä ettei miehet kiinnitä huomiota tällaisiin "detaljeihin" vaikka olisivat ihan normaaleja. 

Vierailija
22/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka v ...u on panemisesta puhunut? Kämpillä ei sun mielestä voi tehdä muuta?

Mitä tämä asia edes liittyy aloitukseeni mitenkään mitä tehtiin missäkin tai aiottiin tehdä ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITTAJA kirjoitti:

Ilmeisesti on kerta kaikkiaan mahdotonta löytää yli 30 v miestä joka huolehtii itsestään ja on huomaavainen, työssäkäyvä ns kunnollinen mutta hauska eikä kuitenkaan mikään riihipiru 🙄

Ei kai sentään mahdotonta, mutta kuinka usein sinä käyt salilla? Onko kyykky ja lantionnosto tuttuja?

Pointti siis on, että haluamasi mies ei välttämättä arvosta samoja asioita sinussa, kun sinä hänessä. Ja hyvä niin.

Vierailija
24/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yit kirjoitti:

En yksinkertaisesti kehtaisi sanoa

Ja ajattelen niinkin että voiko sit kuitenkaan olla sopiva kun ei mun päähän mahdu miten voi olla noin epäsiisti😐

Kaikkeen kuule tottuu. Itse olen laiska ja epäsiisti. Teen mieluummin kaikkea muuta kuin kotihommia. Pikkuhiljaa asiat rupeaa kasaantumaan ja tekemättömät jutut haisemaan, mutta siihen tottuu. Olen kuitenkin pakkomielteisen hygieenikon kasvattama, joten silloin tällöin havahdun siivoamaan kaiken. Sitten taas voi huoletta löysällä. No biggie.

Vierailija
25/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on siis yleistäkin.. ? Oon mä ehtinyt treffaileen ja muutaman kotiinkin asti, missään ei liian siistiä ole ollut todellakaan mutta tuollaista löyhkää ei oo aiemmin tullut vastaan...

No tästäkin opin, nimittäin sen että kannattaa tsekata miehen asumus pian ennen romanttisia suuria kuvitelmia

Vierailija
26/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis rohkaise itsesi ja sano sille, jatkuipa juttunne tai. Ihan tyhmää jos mies on muuten mukava mutta ”sokeutunut” sille pinttyneelle hajulle että sen takia jää sitten yksin.

Vierailija
27/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vuokralainen on ollut nuori mies. Asunto oli todella siistissä kunnossa ja hän aina ilmoitti tärkeistä vioista tyyliin ammeen silikonit pitäisi uusia. Oli kyllä huolellinen ja tarkka asunnon suhteen, joten kyllä niitä siistejäkin miehiä löytyy. 

Ihan harmitti, kun hän muutti paikkakunnalta pois. 

Vierailija
28/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika reilua olis kertoa rehellisesti tuosta. 

Vierailija
29/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan haisee lialle/ pesemättömälle. Ja on siis täysin eri asia, kun hienhaju. Järkyttävä ominaisuus miehessä, eikä ihan hevin korjaannu. Ei jatkoon.

Vierailija
30/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 31v mies ja asunto ei haise; usein siivoilen ja olen myös työssäkäyvä, ikinä en ole ketään lyönyt, kannatan tasa-arvoa, laitan ruokaa, tykkään matkustella, en juopottelu enkä polta, mutta sinkkuna ollaan ja pysytään kun ei nämä asiat riitä kun pitäisi vielä olla lihaksikas, miehekäs ja itsevarma, ja sitä minä en ole...

Taitaa olla väärä ketju sinulle kun et kerran ole haiseva mies tai nainen. Mutta jos sulla on jokin hormonitasapainon häiriö niin ettei kehossa ole tarpeeksi testosteronia niin avaa google.

Vierailija
31/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vuokralainen on ollut nuori mies. Asunto oli todella siistissä kunnossa ja hän aina ilmoitti tärkeistä vioista tyyliin ammeen silikonit pitäisi uusia. Oli kyllä huolellinen ja tarkka asunnon suhteen, joten kyllä niitä siistejäkin miehiä löytyy. 

Niin enpä usko sen siisteyden mitenkään sukupuoleen sidotun ominaisuuden oleva. Riippuu pitkälti kotikasvatuksesta ja tottumuksesta. Itse olen nainen ja laiska kodinhoitaja. Mitä sitten? Joillekin on muut asiat tärkeämpiä.

Vierailija
32/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin tän krossin myötä että todella tärkeää on se mille tuoksuu... ihminen itsessään, sekä sen koti.

Munkin asuntoon tulee aika helposti vähän ikävä tuoksu jollen Tuuleta usein ja senpä takia aina ennen vieraita on ikkuna auki, pitkään.

Vierailija
33/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän keissin piti lukee. ..

Vierailija
34/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun asuin vuokralla ja muutaman mutkan jälkeen asunto sai uuden omistajan, tämä tykästyi asumismeininkiini ja oli ihan harmissaan kun muutin pois XD

Vierailija
35/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti. Miten tän asian ratkaisee? Sanomalla että ihan kiva muuten mut haiset järkyttävälle ? :(

Vierailija
36/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 31v mies ja asunto ei haise; usein siivoilen ja olen myös työssäkäyvä, ikinä en ole ketään lyönyt, kannatan tasa-arvoa, laitan ruokaa, tykkään matkustella, en juopottelu enkä polta, mutta sinkkuna ollaan ja pysytään kun ei nämä asiat riitä kun pitäisi vielä olla lihaksikas, miehekäs ja itsevarma, ja sitä minä en ole...

Taitaa olla väärä ketju sinulle kun et kerran ole haiseva mies tai nainen. Mutta jos sulla on jokin hormonitasapainon häiriö niin ettei kehossa ole tarpeeksi testosteronia niin avaa google.

Siis hetkinen, jos mies ei ole itsevarma lihaskimppu, niin ei sen tarvi olla heti merkki jostain hormonihäiriöstä. Miehiä on erilaisia, ihan niinkuin naisiakin ja se on ok. Mies on mies vaikkei olisikaan testotasot ihan ääritapissa, ei ne yksin miestä määritä ja siinä on aika paljon toleranssia mikä on vielä normaalia. Tuo on erittäin haitallinen ajattelutapa ja kuvaa valitettavasti nykyaikaa, että heti pitäisi olla googlettamassa jotain testovalmisteita, jos ei ole valtava lihaskimppu.

Vierailija
37/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, jos mies ei ole itsevarma lihaskimppu, niin ei sen tarvi olla heti merkki jostain hormonihäiriöstä. Miehiä on erilaisia, ihan niinkuin naisiakin ja se on ok. Mies on mies vaikkei olisikaan testotasot ihan ääritapissa, ei ne yksin miestä määritä ja siinä on aika paljon toleranssia mikä on vielä normaalia. Tuo on erittäin haitallinen ajattelutapa ja kuvaa valitettavasti nykyaikaa, että heti pitäisi olla googlettamassa jotain testovalmisteita, jos ei ole valtava lihaskimppu.

Valmisteillahan ne hormoniasiat ratkeaa, vai luitko vaan niin? Nykyaika sitä ja nykyaika tätä, oman kokemuksen pohjalta puhuin mutta ei anneta sen häiritä oman kurjuuden maksimointia.

Vierailija
38/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto... Minä tapasin miehen ensimmäisen kerran kahvilassa ja siellä hän vaikutti hyvin siistiltä eikä haissut, sekä oli hyvin mukava. Seuraaville treffeille kutsui kotiinsa ja hyi h*lvetti mikä läävä! Siis ihan saastainen lattiasta kattoon, sänky ihan mullin mallin, tiskipöytä täynnä likaisia astioita, vaikka astianpesukone löytyi... Lähdin saman tien ulos... Ehkä sinne meni "hyvä mies", mutta jos ei sen vertaa näe vaivaa edes vähän siivota, jos tulee vieraita, niin hyvästi!

Vierailija
39/40 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Jos mies muuten siisti, ja asuntokin yleissiisti eikä mikään kaatopaikka, epäilisin ihan suoraan talon sisäilma/homeongelmaa. Ei "tavanomaisen" epäsiistin asunnon haju tartu vaatteisiin, ellei nyt ihan jotain mätiä ruokia loju lattioilla.

Homeen haju sen sijaan tarttuu kyllä vaatteisiin, ja ongelmasta kärsivä ei sitä itse saata huomata.

Mielestäni olisi joka tapauksessa reilua kertoa asiallisesti miehelle, että hän haisee! Ei siitä vankilaan joudu. Ole rehellinen, kerran se vain kirpaisee mutta saattaa auttaa miestä jatkossa ja varsinkin selvittämään miksi hän haisee (jos ei sitä itse tiedä tai ei ole huomannut).  Reilu peli.

Vierailija
40/40 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä. Heivasin ukon. Viimeinen niitti oli ääliömäinen käytös ihan toisessa yhteydessä... siis kärjistetysti haiseva urpo. Eikä todella haissut homeelle vaan ihan sille ittelleen...