Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pettymys:( Haiseva mies

Yit
03.03.2018 |

Tapasin netissä kivan miehen. Tavattiin pian. Juttu luisti ja huumorintaju meni yksiin. Kohtelias ja kivannäköinenkin oli.
Mutta, jo ensitreffeillä ihmettelin hetkittäin tunkkaista hajua,luulin sen tulevan naapuripöydästä tms... Mutta, toisen tapaamisen päätteeksi käväisin miehen kotona, ja meinasin oksentaa jo ovella.
Aivan järkyttävä , tunkkainen ja likainen, tuulettamaton haju, kuvottavaa:( ilmeisesti ei avaa ikkunoita , siivoa kämppää tai mitä tahansa. Yhtäkaikki halusin vain pois sieltä oksennusta pidätellen.
Harmittaa, mies varmaan olis ns " hyvä mies " monin tavoin, mutta sitten tuo....
Ehdin jo vähän ihastua ja vuosia sinkkuilleena todella jo toivoin löytäneeni helmen... 😣

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on kerta kaikkiaan mahdotonta löytää yli 30 v miestä joka huolehtii itsestään ja on huomaavainen, työssäkäyvä ns kunnollinen mutta hauska eikä kuitenkaan mikään riihipiru 🙄

Vierailija
2/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei vaan ole himosiivoajia tai koe sitä välttämättömäksi. Pikkuvikoja. Laita se siivoamaan- kaikki ei ole saaneet opetusta kotonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on hajunenä.

Vierailija
4/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih ... oikeasti ajatus esim sänkyyn menosta tuntui kuvottavalta kun jo sohvalla istuessa yökötti se haju...😑

Vierailija
5/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä? 49, mutta valehtelee ikänsä alemmas. Tumma tukka, vahva leuka. Jos yhtään lohduttaa, seksi on niin huonoa, että olet kateellinen niille naisille joiden miehet laukeavat parilla työnnöllä.

Vierailija
6/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nii vanha. Max 38 😁

Vierailija
7/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis kämppä likainen ja sotkuinen vai siis pelkästään kamala haju?

Vierailija
8/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä nyt nurkkia käynyt kyttäilemään mut luulen että molempia ...ainakin vessa oli lattialta likainen. Mutta en mä itsekään ole himosiivooja, vaan se haju. . Oikeasti yäk. Jo hänen autossa haisi ja nyt tajuan että se lähti miehestä. En tiedä eikö peseydy vaiko sitten vaatteista se tuli, sama kaamea löyhkä mikä kämpillä

Vierailija
9/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki ei vaan ole himosiivoajia tai koe sitä välttämättömäksi. Pikkuvikoja. Laita se siivoamaan- kaikki ei ole saaneet opetusta kotonaan.

Eli äidin paikka olisi auki?

Vierailija
10/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat on siivottu ja kiillotettu. Suihkun raikas poika täällä odottelisi Naista puuhailemaan kaikkea kivaa yhessä....

Vierailija
11/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitäkin, että miten joku ei siivoa jos on treffikaveri tulossa kylään 😑 ei tarttis mitää suursiivousta mut hyvänen aika. .. imurointi ja tuuletus ny ees

Vierailija
12/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sanoa hänelle? Et tietenkään ryhdy auttamaan kämpän uusimisessa tai mitään mutta jos muuten pidät miehestä niin miksi et sanoisi että olisi kiva tapailla mutta haju pitäisi hoitaa ensin pois ja samalla olisi tietysti hyvä kysyä että miten tuohon pisteeseen on päädytty.

Vierailija
13/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se mies sun luo harrastelee. Toi on sata kertaa pienempi vika kuin mihin mä törmäsin: aivan ihana mies, mut hirvee haju, joka lähti ihan tästä miehestä. Oikeesti henki haisi niin pahalle et jouduin keksii tekosyitä suutelemattomuudelle. Halatessakin teki pahaa kun iholtakin tuli kaamee pistävä haju. Muuten aivan ihana mies, ja niin hyvännäköinen et sukat pyöri jalassa. Mut ei tullu siitä sen kummempaa🙁

Vierailija
14/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taas on vaa todettava että sinkkuilu jatkuu.. kohti uusia pettymyksiä

Vierailija
15/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti kehtaisi sanoa

Ja ajattelen niinkin että voiko sit kuitenkaan olla sopiva kun ei mun päähän mahdu miten voi olla noin epäsiisti😐

Vierailija
16/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli äidin paikka olisi auki?

Sanoinko minä, että rupea itse passaamaan. Mä sanoin, että laita se siivoamaan- elikkä tekee selväksi että on kiinnostunut, muttei epäsiisteyden ja hajun vuoksi homma etenee ennenkuin kaikki on tiptop kunnossa. Onko se nyt niin vaikeaa sanoa suoraan ja rehellisesti mistä kiikastaa?

Vierailija
17/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 31v mies ja asunto ei haise; usein siivoilen ja olen myös työssäkäyvä, ikinä en ole ketään lyönyt, kannatan tasa-arvoa, laitan ruokaa, tykkään matkustella, en juopottelu enkä polta, mutta sinkkuna ollaan ja pysytään kun ei nämä asiat riitä kun pitäisi vielä olla lihaksikas, miehekäs ja itsevarma, ja sitä minä en ole...

Vierailija
18/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta puhtaus- ja siisteysintoilijana rakastan näitä ketjuja XD lisää tarinoita, kiitos!

Vierailija
19/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla treffeillä olit siis jo valmis panemaan?

Vierailija
20/40 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just suihkusta ja voitaisi mennä Naisen kanssa vaikka uudestaan jos tahtoo :)