Kumpi tapeteista keittiöön?
Appelsiini
https://www.tapettitehdas.fi/tapetti/69799/
Tintit
https://sandbergwallpaper.com/produkt/patterns/floral/waldemar/
Kommentit (47)
Tuo appelsiini on noissa huonekuvissa hurmaava! Ja tulee Italia ja hedelmätarhat mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tinttitapetti vaatii huoneeseen todella rauhallisen, pelkistetyn sisustuksen, ja paljon tilaa. Samalla lailla kuin siinä kuvassa, jossa valkoiset tuoli, pöytä ja lamppu. Harvempi keittiö taitaa olla tarpeeksi rauhallisesti sisustettu, tapetin vaatimalla tavalla?
No jaa, mulla on erilainen näkemys :) osa kuviosta jää kyllä kaapistojen ja muiden huonekalujen taakse ja yhdellä seinällä on lisäksi piipunmuuri. Todennäköisesti laitamme myös keittiöön rintapaneelin. Keittiö on n. 14 neliöinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Appelsiini on minusta raikkaamman värinen, Tintit taas jotenkin "vanhanaikainen" ja tunkkaisen sävyinen (en sitten tiedä miten hyvin noi värit välittyy kuvista). Itse neutraaliuden ystävänä pidän kyllä molempia aika räikeinä ja turhan silmiinpistävinä.
Eikö sinua huoleta, että jos koko keittiö on vuorattu noin erottuvalla kuvioinnilla, niin se alkaisi ajan myötä kyllästyttää tai ärsyttää?
Ei, tykkään väreistä 😊 ja saahan sen vaihdettua jos niin käy. Ap
Tintit ehdottomasti. Aika trendikkäät ja kivat. Vihreä on nyt tosi in! Appelsiini olo tylsä.
Kavereilla on Appelsiini puolipaneelin kanssa keittiössä, ja se on mun mielestä tosi nätti. Eli sitä suosittelen :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Appelsiini on minusta raikkaamman värinen, Tintit taas jotenkin "vanhanaikainen" ja tunkkaisen sävyinen (en sitten tiedä miten hyvin noi värit välittyy kuvista). Itse neutraaliuden ystävänä pidän kyllä molempia aika räikeinä ja turhan silmiinpistävinä.
Eikö sinua huoleta, että jos koko keittiö on vuorattu noin erottuvalla kuvioinnilla, niin se alkaisi ajan myötä kyllästyttää tai ärsyttää?
En ole ap, mutta tapetteja saa uusia, mielestäni parempi valita mieluinen kuin valmiiksi tylsä.
Tintti on liian kontrastikas ja monotoninen.
Voitko lopettaa nämä iänikuiset hirviötapetti-keskustelut?
Hii, toi tintti on tosi levoton jos sen meinaa laittaa tyyliin kaikille seinille, kuten ap ilmeisesti aikoo. Ja vaatisi rinnalle todella pelkistetyn ja rauhallisen kaapiston.
Appelsiini saa mun äänen, mutta senkin laittaisin vain yhdelle seinälle tehosteeksi ja muut maalaisin.
Tosin en laittaisi kumpaakaan keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appelsiini on tyylikäs, mutta vierastan harmaata.
Tintit-tapetista pidän värien ja aiheen vuoksi.
Harmaata? Missä siinä on harmaata😳 ap
Minustakin näyttää kuvissa kyllä harmaalta noi lehdet. Tai ehkä vihreän-harmaan sekoitukselta.
Tinteissä on rumaa vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta tapetteja saa uusia, mielestäni parempi valita mieluinen kuin valmiiksi tylsä.
Ja tapetointi on aika helvetillistä puuhaa. Varsinkin jossain keittiössä, jossa ap ilmeisesti meinaa laittaa nää silmissä vilisevät kuost kaapistojenkin taakse jne.
Appelsiini ehdottomasti. Toinen vaihtoehto oli jo valmiiksi tunkkaisen ja epäsiistin näköinen. Itse en keittiöön välttämättä laittaisi tapettia, vaan siistit maalatut seinät. Yhden seinän voi sitten maalata tehosteeksi esinm tuosta appelsiini vaihtoehdosta löytyvällä sävyllä.
Appelsiini. Rauhallisen neutraali ja ajaton, mutta keltainen piristää kivasti. Tintitkin on kiva, mutta luulen, että siihen kyllästyy nopeammin.
Appelsiini, koska se on väreiltään ja kuvioiltaan rauhallisempi ja pelkistetympi. Tinttejä katsellessa tulee rauhaton olo ainakin minulle :D
Appelsiini.
Minusta tuo tintti vaatisi puolipaneelin keittiössä, vaikka osan seinistä kuviot jää kalusteiden taakse niin silti tuo appelsiini voisi olla parempi ja ehkä rintapaneelikin sopii siihen ideaan silti. Paneeli varmaan samaa sävyä kalusteiden kanssa?
En pidä kummastakaan.
Perustelut :
Molemmat ovat mun makuun samaanaikaan sekä liian levottomia että murrettuja/vaisuja.
Onko noi jollain tasolla pyyhittäviä ?Keittiö on varsinainen rasvageneraattori vaikka olisi kuinka hyvä liesituuletin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tapetointi on aika helvetillistä puuhaa. Varsinkin jossain keittiössä, jossa ap ilmeisesti meinaa laittaa nää silmissä vilisevät kuost kaapistojenkin taakse jne.
Heh, musta tapetointi on tosi kivaa ja helppoa. Tulee valmista äkkiä ja halutessaan muutos vanhaan on tosi iso :)
ap
Molemmat mielestäni kauheita, mut jos pakko valita niin tintit.