Kumpi tapeteista keittiöön?
Appelsiini
https://www.tapettitehdas.fi/tapetti/69799/
Tintit
https://sandbergwallpaper.com/produkt/patterns/floral/waldemar/
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielipiteistä, lopullinen valintani on Appelsiini. Sopii paremmin keittiöön aihepiiriltään kuin linnut. Ap
Ja jatkossa voitkin tehdä nuo iänikuiset hirvitystapettivalintasi ihan itse aloittamatta aina uutta keskustelua.
Tintit ovat söpöimmät, mutta sitruunat ? ovat aurinkoisempia. Suntäytyy miettiä, miten valoisa eri vuorokaudenaikoina keittiö on. Jos silloin, kun siellä yleensä työskentelet on valoisaa, niin käy tintit. Mutta, jos aina hämärää, niin sitruunat tai ei kai sillä sitten ole väliä, kun on vsrmaan sähkölamput.
Tintit voittoon ☺🐦🐤🐥 on ne niin suloisia ja tammenlehdet tuovat Keski-Euroopan uskomusten mukaan suojaa ja turvaa.
Eka katsomalta tintti oli upea. Mutta kun ajattelin koko sisustusta, niin appelsiinin haaleus olisi sopivampi tapettina. Tintti on aika voimakas ja vaatisi tosiaan neutraalin sisustuksen. Mutta jos on minimalistinen keittiö, niin tintti.
Hirveitä molemmat, hyi. Tulis oksu aamulla kun menee keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielipiteistä, lopullinen valintani on Appelsiini. Sopii paremmin keittiöön aihepiiriltään kuin linnut. Ap
Ja jatkossa voitkin tehdä nuo iänikuiset hirvitystapettivalintasi ihan itse aloittamatta aina uutta keskustelua.
Jatkossa voit jättää lukematta jos noin ahdistaa😱😘
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa voit jättää lukematta jos noin ahdistaa😱😘
Ap
Onko sinulla jokin ongelma, kun teet jatkuvasti keskusteluja samasta aiheesta ja aina aiheena ovat nuo rumat 50-luvun tapetit? Miten joku jaksaa jauhaa vain tapeteista loputtomiin?