Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi teitä, miehet. Miksi valehtelette pituutenne.

Vierailija
02.03.2018 |

Ihan kuin se ei tuli ilmi sitten tavatessa. Tulee heti ajatus, että mitä kaikkea muuta on tullut sepitettyä ennen näkemistä. Hommahan kaatuu sitten eka treffeillä. Ei pituuden takia, vaan muunnellun totuuden.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otse ihmettelen miehi jotka napsii Instagramiin kuvia yläältä näyttäen vain entisä lyhemmiltä.

Vierailija
2/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla miestä pitempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme valehtele.

t. miehet

Vierailija
4/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kyky hahmottaa pituuksia on usein melko huono. Pitää kuitenkin olla yli 180 cm. 170 cm pitkä mies voi väittää olevansa 180 cm eikä nainen välttämättä tajua epäillä mitään. Sattumalta pituutta vaativat naiset ovat melko huonoja arvioimaan pituuksia. 

Vierailija
5/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Ei ollakaan pii-t-kä-än aikaan puhuttu pituudesta tai sen puutteesta. Vai pitäiskö tässä nyt yleisemmin alkaa keskustelemaan siitä, miten on tylsää ja ikävää kun miehet valehtelee.... Naisethan eivät ikinä tee niin.

Vierailija
6/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet SAASTA.

Vierailija
7/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ilmoittavat painonsa alakanttiin.

Vierailija
8/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt ihastunut lyhyempään mieheen. hän on todella miehekäs ja komea minusta. ja luulen että myös hyvä sängyssä. <3

Vierailija
9/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ilmoittavat painonsa alakanttiin.

Totta

Vierailija
10/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla miestä pitempi.

Tämähän riippuu paljon naisen omasta pituudestakin. Naisen pituuden mennessä selvästi 180 cm yläpuolelle, alkaa samanpituisten tai pidempien miesten määrä pudota jyrkästi. Näin siis länsimaissa, joissa on maailman pisimmät miehet. Monissa muissa maissa se putoaa jyrkästi jo alemmilla pituuksillakin.

Vierailija
11/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin naiset painonsa. Se on tärkein yksittäinen tekijä parisuhdemarkkinoilla.

Mies < 175cm = big no-no

Nainen >70kg = big no-no

Vierailija
12/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ajatus lyhyemmästä miehestä tuntui sopimattomalta. olen 174 cm pitkä nainen. mutta nykyään ajatus tuntuu jo ihan mahdolliselta. tai saman pituinenkin käy. ei tarvitse enää olla "pitkä tumma ja komea" kuten ajattelin 18-vuotiaana :)

Vierailija
13/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tuttavuuteni toivotti hyvää yötä toteamalla että: Nyt tämä tanhupallo kömpii peiton alle, hyvää yötä. Mulle tuli heti mieleen että kyseessä on varmasti aika lyhkänen mies. Mitäs mieltä ootte?

Vierailija
14/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kyky hahmottaa pituuksia on usein melko huono. Pitää kuitenkin olla yli 180 cm. 170 cm pitkä mies voi väittää olevansa 180 cm eikä nainen välttämättä tajua epäillä mitään. Sattumalta pituutta vaativat naiset ovat melko huonoja arvioimaan pituuksia. 

Luulisi että nainen huomaisi jos mies olisi suunnilleen tämän mittainen? Itse ainakin huomaisin. Tosin olen seurustellun itseäni lyhyemmänkin miehen kanssa. Mies oli kuitenkin täysi kusipää ja suhde kaatui siihen eikä miehen pituuteen. 

Vierailija
15/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin naiset painonsa. Se on tärkein yksittäinen tekijä parisuhdemarkkinoilla.

Mies < 175cm = big no-no

Nainen >70kg = big no-no

mulle 170cm pituinen mies on ihan hyvänpituinen. ja toki lyhyemmätkin miehet on hyviä. 

älkää aina olko niin pinnallisia, ei kukan pituuden kanssa seurustele tai mene naimisiin. vaan IHMISEN

Vierailija
16/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder tuttavuuteni toivotti hyvää yötä toteamalla että: Nyt tämä tanhupallo kömpii peiton alle, hyvää yötä. Mulle tuli heti mieleen että kyseessä on varmasti aika lyhkänen mies. Mitäs mieltä ootte?

Voi olla. ihan söpöltä kuulostaa hän

Vierailija
17/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putous-viittauksia. Ei jatkoon.

Vierailija
18/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin ajatus lyhyemmästä miehestä tuntui sopimattomalta. olen 174 cm pitkä nainen. mutta nykyään ajatus tuntuu jo ihan mahdolliselta. tai saman pituinenkin käy. ei tarvitse enää olla "pitkä tumma ja komea" kuten ajattelin 18-vuotiaana :)

Tässäpä hieno esimerkki naisen tason laskusta vanhetessa. 5-10 vuoden päästä sinulle käy jo itseäsikin lyhyempi.

Vierailija
19/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä nykyajan tasa-arvoa nainen odottaa edelleen miehen olevan häntä kookkaampi tai ainakin pidempi. Ja mies odottanee vastaavasti naisen olevan häntä pienempi ja kenties heikompi. Ehkä tämän vuosituhansia vallallla olleen parisuhteen rakenteen ymmärtäsi paremmin jos eläisimme vielä keräilijä-metsästäjä aikaa, mutta että edelleen niin voinee vain kysyä miksi. - Mitä väöjä sillä on mies on muutaman senti lyhyempi tai nainen muutaman kilon painavampi, kuin mitä on tullut kertoneeksi. Toki voi heittäytyä vainoharhaiseksi ja aloittaa pohdinnat, että mitähän muuta on saanut valheena kuulla. en nyt  näin sanoessani valehtelua puollustaa. 

Vierailija
20/54 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä hieno esimerkki naisen tason laskusta vanhetessa. 5-10 vuoden päästä sinulle käy jo itseäsikin lyhyempi.[/quote  

Eihän tässä taso laske vaan pituus. Lyhytkin mies voi olla tasokas.