Voi teitä, miehet. Miksi valehtelette pituutenne.
Ihan kuin se ei tuli ilmi sitten tavatessa. Tulee heti ajatus, että mitä kaikkea muuta on tullut sepitettyä ennen näkemistä. Hommahan kaatuu sitten eka treffeillä. Ei pituuden takia, vaan muunnellun totuuden.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ajatus lyhyemmästä miehestä tuntui sopimattomalta. olen 174 cm pitkä nainen. mutta nykyään ajatus tuntuu jo ihan mahdolliselta. tai saman pituinenkin käy. ei tarvitse enää olla "pitkä tumma ja komea" kuten ajattelin 18-vuotiaana :)
Tässäpä hieno esimerkki naisen tason laskusta vanhetessa. 5-10 vuoden päästä sinulle käy jo itseäsikin lyhyempi.
Monille tosin käy näin: "Jos en saa sitä mitä haluan, olen mielummin yksin."
Muistan aina, kun kaksi kollia kertoi eri paikoissa olevansa samanpituisia. Toinen oli selvästi lyhempi, ja kun he olivat sitten samassa paikassa yhtaikaa, tämä tuli ilmi. Toinen oli valehdellut.
Harvoinhan ne totta puhuu, miksi siis pituudestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ajatus lyhyemmästä miehestä tuntui sopimattomalta. olen 174 cm pitkä nainen. mutta nykyään ajatus tuntuu jo ihan mahdolliselta. tai saman pituinenkin käy. ei tarvitse enää olla "pitkä tumma ja komea" kuten ajattelin 18-vuotiaana :)
Tässäpä hieno esimerkki naisen tason laskusta vanhetessa. 5-10 vuoden päästä sinulle käy jo itseäsikin lyhyempi.
HAh! :.)
Itse asiassahan taso on noussut koska olen alkanut kiinnittää huomiota vihdoin oleelliseen! ehkä olen 5-10 vuoden päästä oikeasti jo valmis parisuhteeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAh! :.)
Itse asiassahan taso on noussut koska olen alkanut kiinnittää huomiota vihdoin oleelliseen! ehkä olen 5-10 vuoden päästä oikeasti jo valmis parisuhteeseen :D
Se mitä nainen kuvittelee oleelliseksi ei ole miehen mielestä oleellista :) Hyvää yötä, sweetheart.
Jos mies ilmoittaa 180 niin hän on sen alle. Aika harva kun on tasan 180 cm. Yli 180 ilmoittaa lisäsentit, esim. 183.
Minä naisena ilmoitan aina varsin tarkkaan jos joku kysyy "pituuttani": metri viiskytseittämän JA PUOLI :D
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ilmoittaa 180 niin hän on sen alle. Aika harva kun on tasan 180 cm. Yli 180 ilmoittaa lisäsentit, esim. 183.
Jos nainen ilmoittaa 70kg, hän on se päälle. Alle 70kg ilmoittaa aina tarkan painonsa.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin naiset painonsa. Se on tärkein yksittäinen tekijä parisuhdemarkkinoilla.
Mies < 175cm = big no-no
Nainen >70kg = big no-no
Kyllä se on 180 cm ja 50 kg!
Pakko vähän vetää totuudesta alakanttiin, jos kerron oikein että 201cm, niin se on monelle naiselle liikaa, siksi sanon 197cm, ei ne naiset sitä koskaan ole tarkistaneet :)
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin naiset painonsa. Se on tärkein yksittäinen tekijä parisuhdemarkkinoilla.
Mies < 175cm = big no-no
Nainen >70kg = big no-no
Aika naurettavaa tuokin. Nimittäin läskiyden vaikutelmaan vaikuttaa myös pituus ja lihakset. Joku 180 cm fitnesskissa näyttää ihan erilaiselta tuolla painolla kuin minä 160 cm sohvaperuna. :D Toivon todella, että monikaan mies tai kukaan muukaan ei ole ihan noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tasan 180cm ja sen myös ilmoittanut aina. Eipä ole kyllä menestystä ollut deittisivuilla pahemmin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa mitata itseään? Kuulemma (jostain luin) että mittaavat väärin sen vehkeensäkin, eli huijaavat siinäkin.
Aika moni kuitenkin käy armeijan. Eikö edes siellä mitata? Toki joku saattaa senkin jälkeen hiukan kasvaa muutenkin kuin leveyssuunnassa, mutta tuskin mitään 165 cm - - > 180 cm. :D
Olen nyt lomalla katsellut tuota Sinkkuillallinen sarjaa, ja aivan uskomatonta on nuo kriteerit, joita siihen kumppaniin asetetaan. Miehen pitäisi olla pitkä ja lihaksikas ja monille vielä tummakin. Jotenkin luulisi menevän hukkaan suuri osa mahdollisista hyvistä elämän kumppaneista, kun ei hän ei ole "minun tyyppiäni". Kun kuitenkin ikää tulee, ja ihan muut asiat suhteessa ovat lopulta tärkeitä kuin se ulkonäkö ja sekin rapistuu vuosien mittaan.
Sama juttu miesten haluamista tyypeistä kanssa. luettelevat jopa perseen ja tissit, millaiset ne pitäisi olla. Ja tietysti se pituus muistetaan aina mainita, eli nainen ei saa olla pitempi kuin herra kumppanin etsijä-
Nuorempana seurustelin muutaman miehen kanssa ennen sen oikean löytämistä, ja heissä oli kyllä monen pituisia. Jotkut asiat sujuvat paremmin, kun kumppani on lähellä omaa pituutta, kuten pussaaminen ja tanssiminen esimerkiksi.
Todella monella naisella on deittiprofiileissa miehelle pituusraja "olethan minua pidempi" tai ihan vähimmäispituus. Itseä tuo ei ole haitannut, mutta olenpa vain pannut merkille asian.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tasan 180cm ja sen myös ilmoittanut aina. Eipä ole kyllä menestystä ollut deittisivuilla pahemmin.
M35
181cm ja sama vika.
Hyvän yön toivotus suukkoineen, haleineen naiselle mieheltä. Samaetukirjaimiset etunimiltään, ei sukunimiltään. Ikävä.
172cm mies eli lyhyt. Vastasinkin lyhyt potter taikasauvatestissä.
Sitten joku tommonen pottertähti mies a 167cm vastasi olevansa pitkä ja sai paremman taikasauvan... vittu...
Siksi sitä valehdellaan.
Eli oikeasti mulla kai kuuluisi olla 14 tuumanen pihlajapuinen feenixytimellä mutta nyt onkin vain 8,5 tuumanen... vittu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa mitata itseään? Kuulemma (jostain luin) että mittaavat väärin sen vehkeensäkin, eli huijaavat siinäkin.
Aika moni kuitenkin käy armeijan. Eikö edes siellä mitata? Toki joku saattaa senkin jälkeen hiukan kasvaa muutenkin kuin leveyssuunnassa, mutta tuskin mitään 165 cm - - > 180 cm. :D
Armeijassa komppanian vääpeli mitta jokaisen kalun pituuden ja kaikkien pituudet luetaan iltatarkastuksessa. Isoaseisin saa ylimääräisen kuntoisuusloman.