Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Laajasalon raha-asiat ok. Onko siis normaalia sekä hyväksyttävää, että he ostelevat Flow-lippuja ja muuta kirkon piikkiin?

Vierailija
02.03.2018 |

Luulin, että auttavat vähävaraisia, mutta rahat menevätkin leveään elämään. Olen järkyttynyt ettei tuossa rahojen tuhlailussa nähty mitään väärää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on tutkittu ties kuinka monelta vuodelta. Antakaa jo olla.

Vierailija
2/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole oikein. Seuraavaksi tämä piispa varmaan hakee kokoomuksen listoille, sopii sinne hyvin. Törkeää maksattaa viina laskuja kirkollisveroa maksaville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no ainakin Flow tapahtumassa ne oli promotoimassa kirkonpiikkiin eli värväämässä nuoria kirkon riveihin.

Vierailija
4/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on tutkittu ties kuinka monelta vuodelta. Antakaa jo olla.

Niin on ja tiedetään varmasti maksattaneensa festarilipuista lähtien kaiken kirkon rahoilla ja silti ei ongelmaa nähdä. Taitaa olla niin yleistä tuo korruption ettei kukaan voi puuttua.

Vierailija
5/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no ainakin Flow tapahtumassa ne oli promotoimassa kirkonpiikkiin eli värväämässä nuoria kirkon riveihin.

Teko syitä keksitään. Tänään voi käydä alkossa värväämässä nuoria kirkon riveihin.

Vierailija
6/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajasalo on aktiivisesti kiertänyt tapaamassa kirkon edustajana ihmisiä paikoissa, joissa on muitakin kuin kirkon toimintaan aktiivisesti osallistuvia seurakuntalaisia, esim. juuri festareilla. Kyllä Kallion seurakunnan alueella järjestettäville Flow-festareille osallistumista voi pitää mitä suurimmassa määrin seurakunnan kirkkoherran työhön kuuluvana. Ja silloin on ihan selvää, että lippu ostetaan seurakunnan rahoilla. Joidenkin mielestä olisi ilmeisesti parempi, että kirkkoherra istuisi kirkossaan odottamassa, että ihmiset tulevat sinne.

Sen sijaan kuittiensa kanssa Laajasalon olisi pitänyt olla tarkempi.

Vierailija
7/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajasalo on aktiivisesti kiertänyt tapaamassa kirkon edustajana ihmisiä paikoissa, joissa on muitakin kuin kirkon toimintaan aktiivisesti osallistuvia seurakuntalaisia, esim. juuri festareilla. Kyllä Kallion seurakunnan alueella järjestettäville Flow-festareille osallistumista voi pitää mitä suurimmassa määrin seurakunnan kirkkoherran työhön kuuluvana. Ja silloin on ihan selvää, että lippu ostetaan seurakunnan rahoilla. Joidenkin mielestä olisi ilmeisesti parempi, että kirkkoherra istuisi kirkossaan odottamassa, että ihmiset tulevat sinne.

Sen sijaan kuittiensa kanssa Laajasalon olisi pitänyt olla tarkempi.

Aivan. Mihin niitä rahoja pitäisi käyttää? Ei kaikki ole budjetoitu esim. perhetyöhön. Ei kai piispan tarvitse ruveta miksikään kerjäläismunkiksi?

Vierailija
8/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua Flow-liput häiritse, ihan jees, että jalkautuu ja saa kosketusta nykynuoriin. Enemmän mua häiritsee ne risteilyt ja luxus-sviitit, onko ihan pakko? Maksais erotuksen normihuoneesta omasta pussistaan, lisäis uskottavuutta, mun silmissä. Ei kirkonmiehen tarvi pukeutua jouhipaitaan ja paastota, mutta jotain tolkkua.

Vierailija
9/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi jäädä Johanna Korhoselle luu käteen, kovasti yritti, mutta ei päässyt maaliin.

M35

Vierailija
10/10 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua Flow-liput häiritse, ihan jees, että jalkautuu ja saa kosketusta nykynuoriin. Enemmän mua häiritsee ne risteilyt ja luxus-sviitit, onko ihan pakko? Maksais erotuksen normihuoneesta omasta pussistaan, lisäis uskottavuutta, mun silmissä. Ei kirkonmiehen tarvi pukeutua jouhipaitaan ja paastota, mutta jotain tolkkua.

Tämä. Ylellisyys ja pröystäily ei pue pappia. Olisiko Jeesus valinnut luxus-sviitin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi