Muita joilla oli käsittämättömän helppo raskaus ja synnytys?
Itselläni on takana 3 raskautta ja kaikki älyttömän helppoja. Ei mitään muita oireita kuin vatsan kasvaminen ja sen aiheuttamat fyysiset rajoitteet. Mitään muita oireita ei missään näistä raskauksista ollut. Myös synnytykset sujuivat (kaikki 3) kuin suoraan oppikirjasta.
Muita?
Kommentit (6)
Oma synnytykseni oli helppo. Nopea ja helppo, vaikka oli ensisynnytys. Mitään kovia kipuja en tuntenut oikeastaan missään vaiheessa. Raskaus oli ihan OK. Ei ollut mitään pahoja oireita.
Mulla oli kyllä tän mun ainokaisen kanssa myös niin helppo raskaus ja synnytys. Vauvana sitten olikin refluksit ja muu, joten se aika oli raskasta. Lisäksi tuo pieni ihminen on luonteeltaan tulta ja tappuraa, joten haastetta riittää sit näissä kasvatushommissa että tuosta saa yhteiskuntakelpoisen ihmisen vielä joskus :D
Kolmas raskaus oli helppo, voin alun väsymystä lukuunottamatta hyvin loppuun asti ilman sen kummempia kipuja ja kremppoja. Ensimmäinen raskaus oli täynnä kipuja ja oireita, ja toinen raskaus 1.5v päästä taas oli täynnä väsymystä ja liitoskipuja. Kolmatta aloin odottaa 4.5 vuoden päästä toisesta synnytyksestä 32-vuotiaana.
Kaikki synnytykset on kestäneet sen kolmisen tuntia. En ole käyttänyt lääkkeellistä kivunlievitystä, olen selvinnyt ilman episiotomiaa joka kerta ja saanut jokaisella kerralla kaksi tikkiä. Muuten olen toipunut todella hyvin ja nopeasti joka kerta. Jokaista lasta olen ongelmitta (no alussa sattuu aina) imettänyt reilun vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas raskaus oli helppo, voin alun väsymystä lukuunottamatta hyvin loppuun asti ilman sen kummempia kipuja ja kremppoja. Ensimmäinen raskaus oli täynnä kipuja ja oireita, ja toinen raskaus 1.5v päästä taas oli täynnä väsymystä ja liitoskipuja. Kolmatta aloin odottaa 4.5 vuoden päästä toisesta synnytyksestä 32-vuotiaana.
Kaikki synnytykset on kestäneet sen kolmisen tuntia. En ole käyttänyt lääkkeellistä kivunlievitystä, olen selvinnyt ilman episiotomiaa joka kerta ja saanut jokaisella kerralla kaksi tikkiä. Muuten olen toipunut todella hyvin ja nopeasti joka kerta. Jokaista lasta olen ongelmitta (no alussa sattuu aina) imettänyt reilun vuoden.
Ja kaikki raskaudet on alkaneet muutaman yrityskerran aikana, enkä ole kokenut keskenmenoja. Joskus pelottaa, että kun kaikki on mennyt niin hyvin, että edessä on isoja huolia.
Raskaudet olleet muuten helppoja mutta supistuksia hyvin varhaisesta vaiheesta ja kaikki päätyneet ennenaikaisiin synnytyksiin.
Eka synnytys oli normaali - 10h ja siedettävät kivut
3 seuraavaa sitten kivuliaita mutta kesto vain 1h20min, 1h15min ja 42 minuuttia!
Ei ehtinyt edes hiki tulemaan tai saamaan mitään puudutuksia tms. Ilokaasulla mentiin kaikki 4
Ei nyt käsittämättömän helppoja mutta ei jäänyt traumojakaan
Mulla on ollut todella helpot ja ihan oikeasti ihanat synnytykset. Mutta raskauksista menen ihan romuksi. Siksi kai ne lapset niin helposti syntyvätkin, kun joka luu pehmenee.