Uusi miesystävä löi ja kuristi
Oltiin eilen vähän juotu, minä en kuitenkaan ollut pahasti humalassa. Mies huusi minulle yli kolme tuntia, löi ja läpsi käsivarteen, kylkeen ja pakaroille. Lisäksi hän kursti minua pariin kertaan, heitti kenkäni pihalle, uhkasi seuraavan kerran ampua mut. Repi sängyltä ranteista lattialle. Ollaan oltu nyt kolme kuukautta yhdessä. On todella mustasukkainen minusta. Lukee viestejäni.
Tämä kaikki alkoi siitä, että humalassa petin miestä. Ei tiedä, että harrastin seksiä, luulee, että otin vain suihin.
Ollaan molemmat nelkytvuotiaita. Mies sanoi, että ei enää tee niin. On kerran aikaisemmin läpsässyt humalassa, nyt väkivalta oli pahempaa. En usko miestä. En olisi ikinä uskonut, että olen parisuhteessa, jossa hakataan. Se väkivalta lamauttaa. Häpeän mustelmia, en voi pariin viikkoon käydä nyt jumpassa, kun mustelmat.
Haluausin uskoa mieheen, että ei enää, mutta en usko. Pitäisi kai mennä lääkärille ja tehdä rikosilmoitus. Sanoin miehelle, että toi on rikos. Kysyin, onko hakannut muitakin naisia. Ei tullut vastausta. Varmaan on. Kaikki paikat kipeinä nyt.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Opin seuraavaa tästä ketjusta:
Naiselle kuuluu oikeus jakaa persettään kylillä ja kujilla, miehellä taas on velvollisuus tukea ja lohduttaa sekä silittää päästä perseenjakamisen tunnustanutta naista, eikä mies saa missään tapauksessa hermostua tapahtuneesta.
Tuliko kellekään muulle selväksi naisten perusluonteen olevan kaikki perversiot ylittävä opportunismi?
Millään muulla diagnoosilla tällainen perseenjaon puolustelu ei ole selitettävissä eikä ymmärrettävissä.
Tämän lisäksi naiset ihmettelevät miksi miehet eivät halua vakiintua?
Alkaa kuullostaa jo kaikki absurdiuden rajat ylittävälle komiikalle.
Aloitus nyt on läpinäkyvän huono provo, muttei muuta sitä että kuljet aika syvällä. Kannattaisi hakea apua tohon pahaan oloon ja katkeruusfantasioihin, loppupeleissä kaikki kärsivät sairaudestasi.
Okei, aika huonot ennusmerkit suhteelle. Sinä petät ja hän hakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin seuraavaa tästä ketjusta:
Naiselle kuuluu oikeus jakaa persettään kylillä ja kujilla, miehellä taas on velvollisuus tukea ja lohduttaa sekä silittää päästä perseenjakamisen tunnustanutta naista, eikä mies saa missään tapauksessa hermostua tapahtuneesta.
Tuliko kellekään muulle selväksi naisten perusluonteen olevan kaikki perversiot ylittävä opportunismi?
Millään muulla diagnoosilla tällainen perseenjaon puolustelu ei ole selitettävissä eikä ymmärrettävissä.
Tämän lisäksi naiset ihmettelevät miksi miehet eivät halua vakiintua?
Alkaa kuullostaa jo kaikki absurdiuden rajat ylittävälle komiikalle.Ai jos mun mies pettäisi, niin se olisi ihan ok, että mä "hermostun" eli sen nukkuessa kuristaisin, hakkaisin pesäpallomailalla ja vääntäisin kalun irti?
Nyt en oikein tajua tätä sun "perseenjaosta hermostumisen" logiikkaasi. Se on kuitenkin aika eri asia verbaalisesti hermostua ja suuttua ja ottaa vaikka ero, kuin ruveta fyysisesti väkivaltaiseksi. Kato kun jälkimmäisestä voi lähteä henki.
Miten musta tuntuu että täällä on jo kymmeniä aivan samalla kirjoitustyylillä tehtyjä aloituksia. Sama jankkaava trolli taas tarinatuokiollaan?
Joo. Kannattaisi opetella erilaisia kirjoitustyylejä niin olisi uskottavampaa. Ihan ystävällisenä vinkkinä.
Väkivaltaprovoilu on kuvottavan alhaista.
Tämä on totisinta totta. Eilen tulimme kivan illan jälkeen miehen kodille. Mies yritti vetää mut rantaan jäille, halusi hukuttaa mut mereen. Töni lumihankeen. Ei enää lyö, mutta tajusin, että en voi hyväksyä tappoyrityksiä. Kaikki tämä sen takia, kun naureskelin seurueen miesten kanssa.
Olen itse alalla ja tajua, että tänä suhde ei päädy hyvin.
Jos pääkaupunkiseudulla tapetaan joku nainen lähiaikoina lähisuhdeväkivallan seurauksena, se olen minä.
Ap
Apua, nyt se paiskas mua mignon-munalla! Korva vuotaa suklaata! Ap
Minkä takia tänä on provo? Tämä on totisinta totta ja mä elän sitä. Varmaan moni muukin. Haluan pois tosta suhteesta. Toivoisin apua. Mies pommittaa, että ei enää ikinä.
Väkivaltaan turtuu, se ei tunnu enää niin pahalta, kun vähän vaan kuristetaan. Onneksi ei potkinut päähän, kun anelin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seurusteletkohan mun exän kanssa, kuulostaa niin kovin tutulta..
6 vuotta annoin sen paskan hakata, voin luvata että ei se tuosta ainakaan tule helpottamaan oli kyseessä sama ihminen tai ei.
Itsellä oli hengenlähtö hiuskarvan varassa, ole varovainen..
No miks helvetissä kuusi vuotta?
Pari kyssäriä:
Hyvittikö tekonsa jollain kivalla lahjalla tai yllätyksellä?
Muuttuiko mies? Muuttuiko käytös?
Epäilen, et joo, ei ja ei.
Joo nyt laitoin viestin, mä en jatka enää.
Miksi kukaan ei usko, että tämä on totta. Tämä on totta, mä tajusin kun mua vedettiin merelle jäille ns. Hukutettavaksi, että tämä tapahtuu nyt mulle. Juoksin kauhuissani lumikinoksien läpi pois. Onneksi mulla on hyvä peruskunto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oltiin eilen vähän juotu, minä en kuitenkaan ollut pahasti humalassa. Mies huusi minulle yli kolme tuntia, löi ja läpsi käsivarteen, kylkeen ja pakaroille. Lisäksi hän kursti minua pariin kertaan, heitti kenkäni pihalle, uhkasi seuraavan kerran ampua mut. Repi sängyltä ranteista lattialle. Ollaan oltu nyt kolme kuukautta yhdessä. On todella mustasukkainen minusta. Lukee viestejäni.
Tämä kaikki alkoi siitä, että humalassa petin miestä. Ei tiedä, että harrastin seksiä, luulee, että otin vain suihin.
Ollaan molemmat nelkytvuotiaita. Mies sanoi, että ei enää tee niin. On kerran aikaisemmin läpsässyt humalassa, nyt väkivalta oli pahempaa. En usko miestä. En olisi ikinä uskonut, että olen parisuhteessa, jossa hakataan. Se väkivalta lamauttaa. Häpeän mustelmia, en voi pariin viikkoon käydä nyt jumpassa, kun mustelmat.
Haluausin uskoa mieheen, että ei enää, mutta en usko. Pitäisi kai mennä lääkärille ja tehdä rikosilmoitus. Sanoin miehelle, että toi on rikos. Kysyin, onko hakannut muitakin naisia. Ei tullut vastausta. Varmaan on. Kaikki paikat kipeinä nyt.
Ansaitset kyllä kaiken tuon kun petit. Toivottavasti se ampuukin sut :D
Varaudu, että hän laittaa vuorostaan kuvauksen siitä mikä sinä olet. Vinkki: alkaa h:lla ja rimmaa sanaan "nuora"...