Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä löi ja kuristi

Vierailija
02.03.2018 |

Oltiin eilen vähän juotu, minä en kuitenkaan ollut pahasti humalassa. Mies huusi minulle yli kolme tuntia, löi ja läpsi käsivarteen, kylkeen ja pakaroille. Lisäksi hän kursti minua pariin kertaan, heitti kenkäni pihalle, uhkasi seuraavan kerran ampua mut. Repi sängyltä ranteista lattialle. Ollaan oltu nyt kolme kuukautta yhdessä. On todella mustasukkainen minusta. Lukee viestejäni.

Tämä kaikki alkoi siitä, että humalassa petin miestä. Ei tiedä, että harrastin seksiä, luulee, että otin vain suihin.

Ollaan molemmat nelkytvuotiaita. Mies sanoi, että ei enää tee niin. On kerran aikaisemmin läpsässyt humalassa, nyt väkivalta oli pahempaa. En usko miestä. En olisi ikinä uskonut, että olen parisuhteessa, jossa hakataan. Se väkivalta lamauttaa. Häpeän mustelmia, en voi pariin viikkoon käydä nyt jumpassa, kun mustelmat.

Haluausin uskoa mieheen, että ei enää, mutta en usko. Pitäisi kai mennä lääkärille ja tehdä rikosilmoitus. Sanoin miehelle, että toi on rikos. Kysyin, onko hakannut muitakin naisia. Ei tullut vastausta. Varmaan on. Kaikki paikat kipeinä nyt.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuristaminen on tapon yritys

Onko? Sittenhän kyseessä on tapon yritys, huh. Luulin, että törkeä pahoinpitely. Löi myös tv-kaukosäätimellä päähän, että huimaa.

Ap

Vierailija
22/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu pitävän aloitusta trollina, mutta samanlaista sivusta seuranneena totean että voisi hyvinkin olla kaverini kirjoittama. Hän jäi väkivaltaiseen suhteeseen ja väkivalta paheni joka kerta, lopulta oli hengenlähtö lähellä (mies kuristi, hakkasi päätä lattiaan). Syynä oli juurikin sairaalloinen mustasukkaisuus. He erosivat ja rikosilmoitus tehtiin, todisteet oli koska vammoja paikattiin päivystyksessä. Mies sai silti ylipuhuttua kaverin palaamaan yhteen! Ei tule päättymään hyvin.

Joka viikko lehdissä on juttua naisista, jotka menettävät henkensä kotiväkivallan uhreina.  Juokse!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa silmäsi.

Vierailija
24/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran jälkeen voit olla kuollut tai aivovammainen. Älä odota siihen.

Vierailija
25/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en mielestäni ole valkoroskaa. Yliopistotutkinto löytyy, kaiken lisäksi vielä sosiaalialalla.

Mies on luonteeltaan nopeasti kiivastuva. Ekan läpsäsyn jälkeen syytin itseäni pettämisestä.

Mutta nyt väkivalta oli niin rakaa, että en voi uskoa todeksi. Mies vaan, että ei muru riidellä. Ihan kuin minä olisin tässä ollut aktiivinen osapuoli, se oli yksipuolista mun hakkaamista. Ei antanut nukkua, veti peitot pois. Jouduin värjöttelemään. Kävi aamulla kaikki mun viestit läpi. Huutaa entisistä miehistä. Kiivasluontoinen.

Mies sanoi, että ei enää tee noin. Seuraavan kerran jälkeen jätän miehen. Jos vielä lyö.

Olen ollut monissa suhteissa, ekaa kertaa koen fyysistä väkivaltaa. En olisi uskonut, että olen tässä tilanteessa.

Ap

Miksi ihmeessä haluat jäädä odottamaan kolmatta pahoinpitelyä? Etkö arvosta itseäsi lainkaan? Miksi haluat jäädä suhteeseen, jossa sinua kohdellaan kuin paskaa? Kuka uskotteli sinulle, että olet viheliäinen ja arvoton sontaläjä vailla itsetuntoa?

Vierailija
26/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerää porvoilla tällaisella asialla. Ensinnäkään ei kukaan petä jo alle 3 kk:n jälkeen. Muutenkin tuossa on kaikki perinteinen wt-touhu liioiteltuna.

Vierailija
27/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en mielestäni ole valkoroskaa. Yliopistotutkinto löytyy, kaiken lisäksi vielä sosiaalialalla.

Mies on luonteeltaan nopeasti kiivastuva. Ekan läpsäsyn jälkeen syytin itseäni pettämisestä.

Mutta nyt väkivalta oli niin rakaa, että en voi uskoa todeksi. Mies vaan, että ei muru riidellä. Ihan kuin minä olisin tässä ollut aktiivinen osapuoli, se oli yksipuolista mun hakkaamista. Ei antanut nukkua, veti peitot pois. Jouduin värjöttelemään. Kävi aamulla kaikki mun viestit läpi. Huutaa entisistä miehistä. Kiivasluontoinen.

Mies sanoi, että ei enää tee noin. Seuraavan kerran jälkeen jätän miehen. Jos vielä lyö.

Olen ollut monissa suhteissa, ekaa kertaa koen fyysistä väkivaltaa. En olisi uskonut, että olen tässä tilanteessa.

Ap

Ja sit sä heräsit unestasi kaupungin omistamasta asunnostasi Keravalta. Hämmästyttävästi kaikki muu unessasi vastasi todellisuutta, paitsi se, että sinulla ei ole oikeasti yliopistotutkintoa, vaan kesken jääneet parturi-kampaajaopinnot.

Vierailija
28/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huomioithan, että koska tuo miehesi väkivalta näyttää kerta kerralta eskaloituvan, voi olla ettei sinusta ole enää jättäjäksi seuraavan kerran jälkeen (koska se tappaa sinut)? Olen itse elänyt lapsuuteni väkivallan hallitessa sitä, mutsin miesystävä pieksi sitä joka vkl ja joka kerta se mies vannoi ettei enää ikinä. Ja joka kerta mun mutsi uskoi sitä, kunnes viimeisellä kerralla meinasi lähteä henki (pahoinpiteli sairaalakuntoon). 

Heti lääkäriin, rikosilmoitus tapon yrityksestä ja mies pihalle. 

Tsemppiä. 

Vierailija
29/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkkasin aloituksen poliisille, poliisi selvittää aloittajan IP-osoitteen ja näin ollen aloittajan tarina tullaan tutkimaan.

Näinköhän poliisi alkaisi tutkimaan, voisi olla trolli. Oikeestihan toi tapahtui. No, poliisin yhteydenottoa odotellessa. Toivotaan, että asia etenisi, koska musta ei ole poliisille menemään. Kai poliisi alkaa tutkimaan, jos on tarpeeksi vakava rikosepäily. Eiköhän tapon yritys ole sitä. Ei taida enää olla edes asianomistajarikos.

Ap

Vierailija
30/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on , että kenen tahansa muun kohdalla asia olisi selvä. Jos pomo töissä/ kadulla tuntematon/ kaupan kassamyyjä / naapuri löisi ja kuristaisi, niin rajat olisi selvät, ettei näin toimita ja tapahtunut olisi väärin ja rikos. Miksi ihmeessä kumppanin kohdalla löytyy näitä lieventäviä asianhaaroja ja uskoa paremmasta?? En ole kuullut koskaan, että suhteen alkuaikoina tapahtunut väkivalta olisi loppunut kuin taikanapista (ilman ammattiapua) myöhemmin! Ja miksi sitä jäisi odottamaan, varsinkin kun on kyse tuoreesta suhteesta??

Vierailija
31/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Nico?

Vierailija
32/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jatkaa suhdetta, jos koet sen kaiken tämän arvoiseksi, mutta tee kuitenkin ilmoitus poliisille. Väkivalta ei ole vain teidän kahden välinen asia.

Vierailija
33/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anders kirjoitti:

Kuulostat aika roskaväeltä, jos suoraan saa sanoa.

Miten liittyy asiaan, vaikka kuulostaisikin? Saako "roskaväkeä" pahoinpidellä?

No ei tietenkään saa!

Mutta tällä ns. "roskaväellä" (ruma termi) monesti vaan on puutteita elämänhallinnassa; on köyhyyttä, huonoja lähtökohtia, kesken jääneitä peruskouluja, huonoja lähtökohtia ym. joten niissä piireissä tällaista tapahtuu. Tyypillistä wt-käytöstä.

Vierailija
34/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuntuu pitävän aloitusta trollina, mutta samanlaista sivusta seuranneena totean että voisi hyvinkin olla kaverini kirjoittama. Hän jäi väkivaltaiseen suhteeseen ja väkivalta paheni joka kerta, lopulta oli hengenlähtö lähellä (mies kuristi, hakkasi päätä lattiaan). Syynä oli juurikin sairaalloinen mustasukkaisuus. He erosivat ja rikosilmoitus tehtiin, todisteet oli koska vammoja paikattiin päivystyksessä. Mies sai silti ylipuhuttua kaverin palaamaan yhteen! Ei tule päättymään hyvin.

Joka viikko lehdissä on juttua naisista, jotka menettävät henkensä kotiväkivallan uhreina.  Juokse!!

Tämä on totta, en uskoisi itse todeksi, jos en olisi itse sitä kokenut. Itkin pahoinpitelyn aikana ja mies ei mitenkään reagoinut siihen. Pelottaa, että mitä seuraavaksi. Kun mies nostaa kätensä, pelkään että se lyö. Jotenkin arvaamatonta.

Soitin äsken miehelle, että kuristaminen on tapon yritys ja ehkä tästä nyt poliisijuttu tulee. Oli vähän pelokkaan ja hämillisen oloinen. Syytäkin.

Ap

Vierailija
35/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anders kirjoitti:

No ei tietenkään saa!

Mutta tällä ns. "roskaväellä" (ruma termi) monesti vaan on puutteita elämänhallinnassa; on köyhyyttä, huonoja lähtökohtia, kesken jääneitä peruskouluja, huonoja lähtökohtia ym. joten niissä piireissä tällaista tapahtuu. Tyypillistä wt-käytöstä.

Tässä on kyseessä nyt akateeminen, ns. Paremman väen väkivalta. Että vielä vaikeampaa hakea nyt sitä apua, kun kaikki on muuten ns. Hyvin.

Ap

Vierailija
36/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo pettäminen ja väkivalta on kaikki tapahtunut 3kk aikana niin erotkaa. Ei muutu, pahenee vaan.

Vierailija
37/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, en uskoisi itse todeksi, jos en olisi itse sitä kokenut. Itkin pahoinpitelyn aikana ja mies ei mitenkään reagoinut siihen. Pelottaa, että mitä seuraavaksi. Kun mies nostaa kätensä, pelkään että se lyö. Jotenkin arvaamatonta.

Soitin äsken miehelle, että kuristaminen on tapon yritys ja ehkä tästä nyt poliisijuttu tulee. Oli vähän pelokkaan ja hämillisen oloinen. Syytäkin.

Ap

Ihan oikeasti, katkaise nyt kaikki välit! Väkivallalla on tapana eskaloitua mutta tässä tapauksessa se on eskaloitunut ihan hiton jyrkällä käyrällä. Eihän tuossa ole enää muuta jäljellä kuin että hakkaa sinut kuoliaaksi tai vihannekseksi. LÄHDE! Ja tee tosiaan se rikosilmoitus, palveluksena muita naisia kohtaan, ellei muuten.

Vierailija
38/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran jälkeen voit olla kuollut tai aivovammainen. Älä odota siihen.

Joo, kiitos. Laitoin miehelle viestin, että tämä oli tässä. Jotenkin yksin veloo ajateksissaan, mutta en voi hyväksyä hakkaamista. Kerron, mitä mies vastaa. Varmasti yrittää hyvitellä, tulee kesken työpäivän mua hakemaan. Antoi mulle aamulla rahaa, jotta voin mennä hyvin syömään.

Ap

Vierailija
39/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anders kirjoitti:

No ei tietenkään saa!

Tässä on kyseessä nyt akateeminen, ns. Paremman väen väkivalta. Että vielä vaikeampaa hakea nyt sitä apua, kun kaikki on muuten ns. Hyvin.

Ap

Ajattelit, että kun menee taloudellisesti hyvin niin voi sietää silloin tällöin pieksämistä? Ovatko sinun elämänarvosi todella sellaiset? Sitäkö onnellisuus ja hyvä elämä sinulle tarkoittavat? "paremman väen"? Ihan totta, määrittelet väkivaltaisen ihmisen "paremmaksi väeksi"? Väkivaltaa tapahtuu kaikissa yhteiskuntaluokissa ja mitä rikkaampi ja tunnetumpi joku on niin sen pidempään pystyy puolisoaan kaltoinkohtelemaan. Etenkin jos näyttelee tuttavapiirille yhtä hurmuria. Odota kun oppii lyömään niin, ettei jää jälkiä niin kylläpä elämä on ihkua kun vaan pätäkkää piisaa. Pääasia on, että kulissit ovat pystyssä ja muut kadehtivat kun olet "parempaa väkeä", eikö? Eihän sillä väliä jos todellisuudessa päiväsi ovat itkuisia.

Vierailija
40/96 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun naiset kuvittelee että vierasta kalua imeskelemällä suhde pysyy tasapainossa. Se myös huvittaa, että sen tehtyään kuvittelevat olevansa täysin turvassa.. miehen ilmeisesti oletetaan nielevän kaiken mahdollisen. Naiset kyllä spermaa nielee, kunhan ei ole oma mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi