Uusi miesystävä löi ja kuristi
Oltiin eilen vähän juotu, minä en kuitenkaan ollut pahasti humalassa. Mies huusi minulle yli kolme tuntia, löi ja läpsi käsivarteen, kylkeen ja pakaroille. Lisäksi hän kursti minua pariin kertaan, heitti kenkäni pihalle, uhkasi seuraavan kerran ampua mut. Repi sängyltä ranteista lattialle. Ollaan oltu nyt kolme kuukautta yhdessä. On todella mustasukkainen minusta. Lukee viestejäni.
Tämä kaikki alkoi siitä, että humalassa petin miestä. Ei tiedä, että harrastin seksiä, luulee, että otin vain suihin.
Ollaan molemmat nelkytvuotiaita. Mies sanoi, että ei enää tee niin. On kerran aikaisemmin läpsässyt humalassa, nyt väkivalta oli pahempaa. En usko miestä. En olisi ikinä uskonut, että olen parisuhteessa, jossa hakataan. Se väkivalta lamauttaa. Häpeän mustelmia, en voi pariin viikkoon käydä nyt jumpassa, kun mustelmat.
Haluausin uskoa mieheen, että ei enää, mutta en usko. Pitäisi kai mennä lääkärille ja tehdä rikosilmoitus. Sanoin miehelle, että toi on rikos. Kysyin, onko hakannut muitakin naisia. Ei tullut vastausta. Varmaan on. Kaikki paikat kipeinä nyt.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alussa ollut kaikki sympatiat sun puolella, ap. Tuntunut tosi pahalta. Mutta nyt sä vaan jauhat ja jauhat etkä tee sitä, mitä sun pitäis. Niin alkaa tuntua, että tiedetään miten tää päättyy. Tänään mies sua lepyttelee ja sitten sä nnat anteekssi ja sitten te jatkatte. Aina joskus jotain tapahtuu, mutta kun se mies on niin ihana ja siinä on niin paljon hyvää. Kunnes joku päivä sä et enää olekaan täällä kertomassa. Olet joko kuollut tai makaat pahoinpitelyn seurauksena toimintakyvyttömänä jossain laitoksessa.
Oikeasti: varaat sen lääkärin ja ilmoitat poliisille. Nyt.
Hyi, yritin soittaa miehelle, mutta hänellä on kiire. Kai hänkin ymmärtää, että nyt on tosi kyseessä. Ketään kuristeta.
Ap
Älä petä niin et saa turpiisi.Yksinkertaista.Itse asiassa se oli sinulle ihan oikein. Old school puree paremmin kuin nyky nössöjen valivali.Olisit jo eronnut kun petät toista.En kehtaisi edes tulla tänne itkemään tyhmyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Että mies on jo muuttamassa tunnin sisällä jättämisestä?
Niin provo kuin provo voi olla
Siis, emme asu yhdessä. Hän on muuttamassa uuteen kämppään. Olen häntä tässäkin tukenut, siksi lyöminen tuntuu vielä pahemmalta.
Äitini ja kaikki läheiset pitävät häntä niin ihanana. En voi kertoa, mikä on totuus. Kukaan uskous, että Tammisaaren rikkaat pojat hakkaavat puolisoudaan. Kyllä tekevät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, emme asu yhdessä. Hän on muuttamassa uuteen kämppään. Olen häntä tässäkin tukenut, siksi lyöminen tuntuu vielä pahemmalta.
Äitini ja kaikki läheiset pitävät häntä niin ihanana. En voi kertoa, mikä on totuus. Kukaan uskous, että Tammisaaren rikkaat pojat hakkaavat puolisoudaan. Kyllä tekevät.
Ap
Ei sun tarvitse puolustella kusip..tä, voit näyttää mustelmas jos joku epäilee. Parempi jos vaan teet sen rikosilmoituksen ja menet lääkäriin niin loppuu rikkaiden hyysäys ja pokkurointi. Aivovammaisia löytyy kaikista yhteiskuntaluokista.
Miksi enää edes yritit soittaa kyseiselle henkilölle???
Älä nyt vaan jätä sitä. Vaikuttaa kehityskelpoiselta ja pystyt varmaan muuttamaan hänet rakkautesi voimalla.
Jos em. ei kelpaa, on toinenkin vaihtoehto: Rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
No, en mielestäni ole valkoroskaa. Yliopistotutkinto löytyy, kaiken lisäksi vielä sosiaalialalla.
Mies on luonteeltaan nopeasti kiivastuva. Ekan läpsäsyn jälkeen syytin itseäni pettämisestä.
Mutta nyt väkivalta oli niin rakaa, että en voi uskoa todeksi. Mies vaan, että ei muru riidellä. Ihan kuin minä olisin tässä ollut aktiivinen osapuoli, se oli yksipuolista mun hakkaamista. Ei antanut nukkua, veti peitot pois. Jouduin värjöttelemään. Kävi aamulla kaikki mun viestit läpi. Huutaa entisistä miehistä. Kiivasluontoinen.
Mies sanoi, että ei enää tee noin. Seuraavan kerran jälkeen jätän miehen. Jos vielä lyö.
Olen ollut monissa suhteissa, ekaa kertaa koen fyysistä väkivaltaa. En olisi uskonut, että olen tässä tilanteessa.
Ap
Väittäisin, että olet ottanut minun ex:n. Meidän erosta ei kuitenkaan ole kolmea kuukautta.
Valkoroskalla ei paljon järki päässä paina.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu pitävän aloitusta trollina, mutta samanlaista sivusta seuranneena totean että voisi hyvinkin olla kaverini kirjoittama. Hän jäi väkivaltaiseen suhteeseen ja väkivalta paheni joka kerta, lopulta oli hengenlähtö lähellä (mies kuristi, hakkasi päätä lattiaan). Syynä oli juurikin sairaalloinen mustasukkaisuus. He erosivat ja rikosilmoitus tehtiin, todisteet oli koska vammoja paikattiin päivystyksessä. Mies sai silti ylipuhuttua kaverin palaamaan yhteen! Ei tule päättymään hyvin.
Joka viikko lehdissä on juttua naisista, jotka menettävät henkensä kotiväkivallan uhreina. Juokse!!
Voiko joku selittää miksi naiset jäävät väkivaltaiseen suhteeseen? En tajua.
Mitäsaissia kirjoitti:
Älä petä niin et saa turpiisi.Yksinkertaista.Itse asiassa se oli sinulle ihan oikein. Old school puree paremmin kuin nyky nössöjen valivali.Olisit jo eronnut kun petät toista.En kehtaisi edes tulla tänne itkemään tyhmyyttäni.
No nyt voisit miettiä sitä olisiko esim. arabimaa sinulle oikea asuinpaikka. Siellä se on oikein, mutta Suomessa lain vastaista. Suomessa ei ole säädetty rangaistusta pettäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siksi hankit lääkärintodistuksen.
Jos ette asu yhdessä, niin suhde on helppo lopettaa. Et soita enää, et vastaa puheluihin etkä suostu tapaamisiin. Jos et halua mennä poliisille, niin ei ole mikään pakko, voit antaa asian olla ja Tammisaaren pojan päästä pahoinpitelysyytteestä. Ymmärrän, että rikosilmon teko voi tuntua liian rankalta ja kynnys on korkea. Yksi asia on kuitenkin pakko: nimittäin lopettaa suhde NYT HETI, jos arvostat henkeäsi ja elämääsi.
Kertokaa naiset, miksi te olette jääneet väkivallan jälkeen suhteeseen? Oletteko uskoneet, että jää ainoaksi kerraksi tms? Eikö siinä mene kertalaakista luottamus toiseen niin pahasti, ettei enää edes halua tai uskalla jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette asu yhdessä, niin suhde on helppo lopettaa. Et soita enää, et vastaa puheluihin etkä suostu tapaamisiin. Jos et halua mennä poliisille, niin ei ole mikään pakko, voit antaa asian olla ja Tammisaaren pojan päästä pahoinpitelysyytteestä. Ymmärrän, että rikosilmon teko voi tuntua liian rankalta ja kynnys on korkea. Yksi asia on kuitenkin pakko: nimittäin lopettaa suhde NYT HETI, jos arvostat henkeäsi ja elämääsi.
Kertokaa naiset, miksi te olette jääneet väkivallan jälkeen suhteeseen? Oletteko uskoneet, että jää ainoaksi kerraksi tms? Eikö siinä mene kertalaakista luottamus toiseen niin pahasti, ettei enää edes halua tai uskalla jatkaa.
Ei ole sattunut omalle kohdalle, mutta luulisin, että läheisriippuvuus, huono itsetunto ja pelko yksin jäämisestä. Se, ettei löydy sellaista joka rakastaa ilman väkivaltaa niin roikkuu sen väkivaltaisen lahkeessa hädissään kuin pieni lapsi. Se kuuluu myös traumaoireistoon toistaa sitä trauman kaavaa, koska se "tuntematon" (vapaus) pelottaa.
Soita turvakotien, jos sinulla ei ole paikaa minne mennä. Älä ole enää hetkeäkään tuon miehen seurassa.
Tee siitä tyypistä netissä rikosilmoitus. Kestää kuitenkin kuukausia ennen kuin asia etenee yhtään mihinkään. Vaikka et halua miehelle rangaistusta tai korvauksia itsellesi, niin tuollainen tyyppi käy tulevaisuudessakin käsiksi johonkin. On sitten aikaisempi merkintä poliisilla jo tiedossa.
Ja älä hyvänen aika provosoi tuollaista ihmistä puheluilla! Poistu hänen elämästä nyt heti.
Opin seuraavaa tästä ketjusta:
Naiselle kuuluu oikeus jakaa persettään kylillä ja kujilla, miehellä taas on velvollisuus tukea ja lohduttaa sekä silittää päästä perseenjakamisen tunnustanutta naista, eikä mies saa missään tapauksessa hermostua tapahtuneesta.
Tuliko kellekään muulle selväksi naisten perusluonteen olevan kaikki perversiot ylittävä opportunismi?
Millään muulla diagnoosilla tällainen perseenjaon puolustelu ei ole selitettävissä eikä ymmärrettävissä.
Tämän lisäksi naiset ihmettelevät miksi miehet eivät halua vakiintua?
Alkaa kuullostaa jo kaikki absurdiuden rajat ylittävälle komiikalle.
Vierailija kirjoitti:
Opin seuraavaa tästä ketjusta:
Naiselle kuuluu oikeus jakaa persettään kylillä ja kujilla, miehellä taas on velvollisuus tukea ja lohduttaa sekä silittää päästä perseenjakamisen tunnustanutta naista, eikä mies saa missään tapauksessa hermostua tapahtuneesta.
Tuliko kellekään muulle selväksi naisten perusluonteen olevan kaikki perversiot ylittävä opportunismi?
Millään muulla diagnoosilla tällainen perseenjaon puolustelu ei ole selitettävissä eikä ymmärrettävissä.
Tämän lisäksi naiset ihmettelevät miksi miehet eivät halua vakiintua?
Alkaa kuullostaa jo kaikki absurdiuden rajat ylittävälle komiikalle.
Kuka on muka puolustanut pettämistä? Pettäjä on arvotonta ihmisroskaa, mutta ei, myöskään heitä ei saa lain mukaan pahoinpidellä. Jättää saa, ja niinhän jokainen normaali ihminen tekeekin. Tuossa on vaan kaksi häiriintynyttä läheisriippuvaista lyöttäytynyt yhteen. Mies, joka ei älyä jättää horoilevaa eukkoa ja nainen joka ei älyä jättää hakkaavaa ukkoa.
Rakkaus parantaa, paapo omaa ihhanaa mies-vauvaasi. Aina ne vähän kiukuttelee...
Kipua kuuluu rakkauteen...