Lue keskustelun säännöt.
Oli melkolailla pysäyttävä tuo nelosen dokkari tänään.
18.04.2006 |
Niin söpö ja iloinen poika ja niin kauhea vaiva! En ihan alusta saakka katsonut, miten se tyndrooma saa alkunsa? Onko perinnöllistä?
Kommentit (4)
Oireilee liikakasvuna, jokaisella sairastuneella eri paikoissa. Paikantavat geeniä ja siinä ilmenevää virhettä. Poika oli todella mukava.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuinka vanhoiksi he yleensä elävät?
Minusta oli aivan järkyttävää katsoa ihanna pientä poikaa, jolla oli noin kauhea sairaus. Äiti kovasti pelkäsi. että sairaus etenee kasvoihinkin... Oli muuten suloisen näköinen pikkupoika.
Viitsiskö joku ystävällinen valaista...!?
Minäkään en nähnyt alusta.
Tuntui pahalle lapsen puolesta :(
Itsellä suht samanikäinen jalkapallosta tykkäävä poika..