Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIIRE. Mistä Helsingin keskustan Nordean konttorista voin hakea tunnuslukusovellukseen aktivointikoodin?

ooea
02.03.2018 |

Tunnuslukusovellus hajosi ja yritän ottaa yhteyttä Nordeaan chatin ja puhelimen kautta. Olen odottanut yli tunnin.

Nordean sivuilta ei saa mitään tolkkua siitä, mikä konttoreista palvelee missäkin asiassa.
Mun pitäisi siis päästä konttoriin, jonne voi mennä ilman ajanvarausta, käydä henkilökortin kanssa pyytämässä uusi aktivointitunnus ja se siitä.

Mikä konttori on oikea? Ei huvita tuolla pakkasessa seikkailla väärässä osoitteessa. Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verkkopankin kautta saa uutta aktivointikoodia. Minä jouduin poistamaan sovelluksen puhelimesta, koska se jumittui täysin eikä toiminut millään tasolla. Latasin sovelluksen uudestaan, mutta verkkopankki ilmoittaa että sovellus on käytössä ja kyseiseen laitteeseen ei uutta koodia saa.

Pitää siis mennä konttorille? Pitääkö oikeasti tunnuslukukortti olla mukana?????

Vierailija
22/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt jo sinne Makkartalon konttoriin ja lopeta täällä mesominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei verkkopankin kautta saa uutta aktivointikoodia. Minä jouduin poistamaan sovelluksen puhelimesta, koska se jumittui täysin eikä toiminut millään tasolla. Latasin sovelluksen uudestaan, mutta verkkopankki ilmoittaa että sovellus on käytössä ja kyseiseen laitteeseen ei uutta koodia saa.

Pitää siis mennä konttorille? Pitääkö oikeasti tunnuslukukortti olla mukana?????

Mulle kävi tismalleen samalla tavalla. 

Ei sulla vanhaa tunnuslukukorttia tarvitse olla mukana. Jos sulla ei ole voimassa olevia verkkopankkitunnuksia, sovellusta tai -laitetta, sun pitää mennä konttoriin henkilöllisyystodistuksen kanssa hakemaan uusi väliaikainen pin-koodi, jolla saat tunnuslukusovelluksen 

Vastauskin selvisi sitten pakkasessa kiertelemällä, Kaivokadun/Mannerheimintein risteyksen ja Senaatintorin konttoreissa pystyy hoitamaan nämä asiat. 

Ap

Vierailija
24/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt jo sinne Makkartalon konttoriin ja lopeta täällä mesominen.

Mesoaminen? :D Haha, hyvä sanavalinta, kun ihminen kysyy, missä voi hoitaa pankkiasioita. 

Ja Makkaratalo oli muuten väärä vastaus. Sain sen juuri selville.

Ap

Vierailija
25/25 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin amatöörit, selvästi pitäisi olla joku äo testi tms ennenkuin saa käyttää pankkipalveluja tai edes käteistä rahaa. Ja jos ei ole tarpeeksi fiksu käyttämään edes yksinkertaisia softia niin tälläinen henkilö pitäisi pistää heti edunvalvontaan. 

Jos softa jumittuu / poistetaan puhelimesta tai asennetaan uuteen puhelimeen pitää verkkopankista poistaa vanha puhelin / sovelluksen paritus. Vasta tämän jälkeen voit aloittaa alusta ja luoda tuon parituksen uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme