Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä minusta?
18.04.2006 |
164cm/50kg, 30 v., vaaleanruskeat lapaan asti ulottuvat suorat hiukset, luonnonvaaleilla raidoilla. Harmaat silmät, pisamia kasvoilla, pyöreät kasvot. Meikkaan päivittäin, joko silmät tai huulet voimakkaammin. Lainaan teini-ikäiseltä siskolta vaatteita, mutta vain osaa niistä. " Vanhennan" yleisilmeen asusteilla. Millainen vaikutelma minusta tulee? :)
Kommentit (2)
Varmaan kaikki miehet kuolaa sun perään ja sä tunnet aina olevasi kaunein nainen joka paikassa (töissä, kaupassa ja ravintolassa).
Mä olen ihan mielettömän kateellinen, koska mä olen 164 cm ja 150 kg. Mulla on lyhyet hiukset, joita imetys on harventanut ja mä pukeudun yleensä säkkiin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuvauksesi sopii useampaankin tuttavaani, kaikki tosin erinäköisiä (kasvonpiirteiltään yms) ja -luonteisia, eli eipä noista voi mitään stereotypiaa luoda.