Saara Aallon levy julkaistaan ennen euroviisuja.
Oi ihana uutinen. Tuskin maltan odottaa. Kiitos sille joka äsken jo poistetussa ketjussa kysyi mikä oli Saaran iso uutinen radio Novassa. Ja kesällä on kiertue steps-bändin mukana Briteissä. Siihen osallistuu mm Blur ja Aqua ja myöhemmin konserttikiertue Suomessa. Mutta siis tuota levyä olen odottanut ;)
Kommentit (142)
Mikään työ- tai harjoittelumäärä ei pelasta tätä katastrofia.
Vierailija kirjoitti:
Mikään työ- tai harjoittelumäärä ei pelasta tätä katastrofia.
Apua. :D
Vierailija kirjoitti:
Saara väittää Ylen haastattelussa osaavansa hoitaa haastattelun ranskaksi. X Factorin insertissä sanoi, ettei enää osaa puhua ranskaa, koska on unohtanut.
Ihan sairasta, miten tarkasti Saaraa syynätään. Siis te vihaatte ko. artistia sydänjuurianne myöten, mutta jokainen haastattelu, jokainen liveveto, jopa dokumentti täytyy katsoa ja kytätä tarkasti läpi. Ja muistaa yksityiskohtaisesti puolentoista vuoden takaisia kommentteja JA ajatella, että ne on hyviä argumentteja Saaraa vastaan. Ei. Ne kertoo ainoastaan teidän negatiivisesti poikkeavasta käytöksestä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara väittää Ylen haastattelussa osaavansa hoitaa haastattelun ranskaksi. X Factorin insertissä sanoi, ettei enää osaa puhua ranskaa, koska on unohtanut.
Ihan sairasta, miten tarkasti Saaraa syynätään. Siis te vihaatte ko. artistia sydänjuurianne myöten, mutta jokainen haastattelu, jokainen liveveto, jopa dokumentti täytyy katsoa ja kytätä tarkasti läpi. Ja muistaa yksityiskohtaisesti puolentoista vuoden takaisia kommentteja JA ajatella, että ne on hyviä argumentteja Saaraa vastaan. Ei. Ne kertoo ainoastaan teidän negatiivisesti poikkeavasta käytöksestä :D
Niin se julkisuus toimii. Pitäisi muistaa että jokainen vale jonka pullauttaa julkisuuteen myös elää siellä.
Saaralle on moni ehdottanut median käsittelykoulutusta. Syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu ei ole muiden vika. Siitä on vastuussa ainostaan kyseinen henkilö itse.
Toivottavasti hänellä on tukea sitten jos mikään näistä yrityksistä ei onnistu. Ettei ota mielenterveyden päälle, tarkoitan. Toivotaan kuitenkin menestystä kaikin tavoin!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hänellä on tukea sitten jos mikään näistä yrityksistä ei onnistu. Ettei ota mielenterveyden päälle, tarkoitan. Toivotaan kuitenkin menestystä kaikin tavoin!
Toivottavasti myös mammapalstan 24/7 päivystävät saara-heitterit saavat mielenterveydellistä apua.
Pitkä Suomenturnee tulee keskeytymään jonkun skaban vuoksi. Pitäähän Saaran päästä kiekauttamaan muiden ylitse huikealla äänellään. Ei tule pääsemään irti kilpailemisaddiktiostaan. Tähän viittaa nähty "urakehitys". Ilman kristallipalloja. Saara on kyllä sen luokan sillisalaatti, ettei siitä ota mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä Suomenturnee tulee keskeytymään jonkun skaban vuoksi. Pitäähän Saaran päästä kiekauttamaan muiden ylitse huikealla äänellään. Ei tule pääsemään irti kilpailemisaddiktiostaan. Tähän viittaa nähty "urakehitys". Ilman kristallipalloja. Saara on kyllä sen luokan sillisalaatti, ettei siitä ota mitään selvää.
Mä teen tätä kv uraa... eiku mä teenkin Suomen x factoria... eiku mä meenkin viisuihin... eiku mä laulankin Englannissa... eiku mä teenkin kiertueen Suomen maaseudulla... eiku...
Vierailija kirjoitti:
Ei keskeydy, se hoidettaisiin tuossa tapauksessa skypen välityksellä.
Onks tää yks ja sama hömpsähtänyt tyyppi joka tekee näitä älyttömiä Saara aloituksia päivittäin?
Jos, niin tiedoksi vaan ap. hae pikaisesti apua! Toimintasi ei ole ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää yks ja sama hömpsähtänyt tyyppi joka tekee näitä älyttömiä Saara aloituksia päivittäin?
Jos, niin tiedoksi vaan ap. hae pikaisesti apua! Toimintasi ei ole ihan tervettä.
Ei ole yks ja sama. Meitä on useita tätä mieltä, valitettavasti!
Hyvä Saara!
Varatkaa jo popparit valmiiksi, koska Saaran esitykset tulevat olemaan psykedeelisen upeita. Varsinkin sinä jankka.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Saara!
Varatkaa jo popparit valmiiksi, koska Saaran esitykset tulevat olemaan psykedeelisen upeita. Varsinkin sinä jankka.
On niihin verovaroja palanutkin!
Se onkin fiksua, koska saa nyt euroviisuhuomiota joka lisää kiinnostusta.
Toivottavasti jaksaa jättää nyt hörhöilyt ja keskittyy asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että seuraavaksi päättikin tehdä maaseutukiertueen Suomessa. Just kun kaikki luuli että nyt se viimein pysyy siellä Lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän levy-yhtiö rajoita hörhöilyjä jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jaksaa jättää nyt hörhöilyt ja keskittyy asiaan.Eiköhän levy-yhtiö rajoita hörhöilyjä jonkin verran.
Ai ne levy-yhtiön pahat sedät, jotka yrittää saada Saaran mahtumaan muottiin, johon hän ei halua, koska hän itse tietää mitä haluaa tehdä ja esittää eli eeppistä rakkauspoppia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jaksaa jättää nyt hörhöilyt ja keskittyy asiaan.Eiköhän levy-yhtiö rajoita hörhöilyjä jonkin verran.
Ai ne levy-yhtiön pahat sedät, jotka yrittää saada Saaran mahtumaan muottiin, johon hän ei halua, koska hän itse tietää mitä haluaa tehdä ja esittää eli eeppistä rakkauspoppia?
Ne jotka pakottaa puupökkelön uimapukuun ja huorasaappaisiin.
Tulemmeko näkemään tätä myös Euroviisuissa ja siihen kuuluvissa tiedotustilaisuuksissa?