Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-90 syntyneet, mikä elämäntilanne teillä?

Vierailija
01.03.2018 |

Itse naimisissa ja kaksi lasta, vakkarityö löytyy molemmilta minulta ja mieheltä, elämä on ihan perushyvää. Aloin vaan miettiä kun tuli kommenttia tuossa joku aika sitten, että kamalan nuorena on tässä tilanteessa. En ihan ymmärrä missä tilanteessa tässä vajaa 30-vuotiaana sitten "pitäisi" olla?

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakityö meillä molemmilla, itse olen esimiesasemassa. Omakotitaloa maksellaan. Naimisissa vuodesta 2010. Lapset 8 ja 6. Miehellä koulutuskin, minulla ei. Tällä hetkellä nautin työnteosta, ehkä joskus vielä innostun opiskelemaan. Onhan tämä välillä melkoista hullunmyllyä, mutta on ihanaa, kun talous vaurastuu ja lapset kasvaa, mikäpä tässä on ollessa. :)

Vierailija
202/204 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm-87 mies, mutta laitan silti omani. Lapsuudesta hämärästi muistan, että isä oli 90luvun alussa kotona hetken aikaa työtön. Ikisinkku, kaksi ammattia takana ja vuokralla asustelen. Ennen toisen ammatin koulun alkua  hanttihommissa vakkarityössä muutaman vuoden kunnes kuppi tuli täyteen. Siinä työn ohessa kerkesi myös viina maistua, kun kävi kierroksilla, kun ei tiennyt mitä haluaisi elämältä. Korkin kiinni laittamisesta onnelliset 3vuotta "auttavan käden" avustuksella. Nyt hakemassa eri alan töihin kuin mihin olen valmistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakouluopinnot loppusuoralla, sinkkuna asun vuokralla. Uusi (ja ensimmäinen) parisuhde, ja suunnitelmissa on muuttaa yhteen alkukesästä. -93

Vierailija
204/204 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin syksyllä yliopistosta, mutta en ole vielä saanut töitä, mikä on tosi stressaavaa. En olisi halunnut opiskella näin pitkään, mutta niin vain kävi, koska jätin ensimmäisen alan kesken ja tältä toiseltakaan alalta en halunnut valmistua ennen kuin olin saanut jonkinlaista oman alan työkokemusta. Mitään kovin hyvää kokemusta en valitettavasti onnistunut saamaan, mutta sentään yhden harjoittelupaikan joka näyttää CV:ssä paremmalta kuin pelkkä tehdastyö tai siivous. 

Olen ollut muutaman vuoden parisuhteessa. Haluaisimme kyllä muuttaa yhteen, mutta se kuitenkin vähän jännittää, koska kumpikin on asunut yksin koko aikuisikänsä. Enkä nyt työttömänä oikein voisikaan vielä muuttaa. 

Omassa elämässäni valmistuminen ja sen ensimmäisen työpaikan saaminen on ollut jo todella pitkään jonkinlainen "tulppa", jota pidemmälle en ole osannut suunnitella asioita.