Monta antibioottikuuria olet syönyt aikuisiällä?
Itse olen tainnut tässä 12 vuoden aikana syödä neljä tai viisi antibioottikuuria. Kolme niistä virtsatieinfektioon, yksi johonkin ylähengitysteiden infektioon (saattoi olla turha kuuri) ja yksi ehkä tulehtuneeseen hampaaseen, mutta tätä en muista varmaksi.
Onkohan tuo paljon vai vähän?
Kommentit (66)
Lukuisia. Eniten virtsatietulehdukseen, koska niitä minulla oli nuorempana usein. Kerran vai kaksi poskiontelontulehdukseen. Suoneen annettu antibioottia pari kertaa. Borrelioosiin pari kuuria. Infektoituneeseen haavaan pari kuuria. Muutama kuuri myös keuhkokuumeeseen. Juu, minua ei ole siunattu hyvällä vastustuskyvyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kymmeniä. Virtsatie-, korva-, keuhkotulehduksiin. Pariin borrelioosiin. Keuhkokuumeeseen, pahaan haavan tulehdukseen. Onneksi on antibiootit. Olisin kuollut muuten jo. N47
Oho, sulla on lähes sama lista kuin minulla.
2 20 vuoden aikana, molemmat hampaan takia. Lapsena söin yhden, koska en saanut sitä pinkkiä litkua alas edes mehun seassa.
Yhden, lapsenakin vain pari. Omat lapset myös säästyneet hyvin, toinen on syönyt yhden kuurin, toinen ei yhtäkään.
Olen 45 vuotias, joten ei mitään käsitystä. 27 vuoden aikana ehtii sattua ja tapahtua. Mutta on ollut poskiontelotulehduksia, jokunen pissatulehdus, jotain muita pöpöjä jne. Veikkaan 20 kuuria.