Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa teet keskimäärin vähintään kerran parissa viikossa?

Vierailija
01.03.2018 |

Mitkä ovat siis teidän vakkariruokia jotka toistuu kuukaudesta toiseen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tällä hetkellä maailman mielikuvituksettomin kokki. Samat ruuat kiertää jatkuvasti.

- linssikeitto

- lohkoperunat ja höyrytetty parsakaali tai uunijuurekset tai peruna-porkkanamuusi ja se parsakaali jonkun kasvisproteiinijutun kanssa (kaupan valmiit, tofu, itse tehty, linssikastike), välillä myös kalavaihtoehto

- kookosmaitocurry (linssejä, perunaa, kukkakaalia, porkkanaa) ja riisi

- ahvenkeitto

- tomaattipohjainen pastakastike (joukossa härkistä, soijarouhetta, papuja, linssejä ja mitä milloinkin)

- munakokkeli ja kasvikset

- pitsa

Mulle ei tule edes mieleen muuta!

Hyvältä kuulostaa. Voisin myös elää vai noilla. Toson ahventa voisin välillä syödä voissa paistettuna :)

Vierailija
42/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tällä hetkellä maailman mielikuvituksettomin kokki. Samat ruuat kiertää jatkuvasti.

- linssikeitto

- lohkoperunat ja höyrytetty parsakaali tai uunijuurekset tai peruna-porkkanamuusi ja se parsakaali jonkun kasvisproteiinijutun kanssa (kaupan valmiit, tofu, itse tehty, linssikastike), välillä myös kalavaihtoehto

- kookosmaitocurry (linssejä, perunaa, kukkakaalia, porkkanaa) ja riisi

- ahvenkeitto

- tomaattipohjainen pastakastike (joukossa härkistä, soijarouhetta, papuja, linssejä ja mitä milloinkin)

- munakokkeli ja kasvikset

- pitsa

Mulle ei tule edes mieleen muuta!

Hyvältä kuulostaa. Voisin myös elää vai noilla. Toson ahventa voisin välillä syödä voissa paistettuna :)

Kyllä mä paistankin sitä välillä, joko ruisjauhossa leivitettynä tai ilman. Mutta en vain kovin usein. Teen mä muitakin ruokia (+ eineksiä), mutta ne ovat sellaista satunnaisempaa. Oon esim. aika hyvä tekemään ruokaa tähteistä ja jostain jämäaineksista. Huomenna teen itselleni caesar-salaatin (muut perheenjäsenet ei syö) alusta asti itse :3 Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankoipia meillä paistellaan vähintään kerran viikossa, koska se on ainoa takuuvarma ruoka, joka uppoaa tuohon nelivuotiaaseen.

Vierailija
44/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hummusta

Muttikanaa kikherneillä

Spaghetti bolognese

Näkeeks ettei mun tartte syödä lasten kanssa?

En ymmärrä, miten noista näkisi. Ihan perusruokia.

Vierailija
45/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kiitos kommentistasi, nro 41! Mulla meni viimeksi tänään hermo lasten ruokaronklaukseen, joten just nyt tuntuu, että meillä on aina pahaa tai samaa ruokaa. Esikoinen, joka on oikeasti ennakkoluuloton herkkusuu, on kehittänyt eskarin aikana tavan sanoa usein "yäk, en syö tuota" ennen kuin on maistanutkaan ja kuopuksella on angiina, jonka takia syöminen on myös vähintään hankalaa.

nro 36

Vierailija
46/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakeitto ja makaronilaatikko toistuu usein. Itseä kyllästyttää, mutta maistuu lapsille.

Vierailija
47/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastaa ja kanakastiketta (chili-curry) kanaa ja riisiä, kanapyöryköitä, kanamureketta, kanakeittoa... Aika paljon kanaa siis.

Vierailija
48/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko, pyttipannu, jauhelihakastike perunan tai makaronin kanssa, hernekeitto, lasagne ja omatekoinen pizza.

Vierailija
49/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan koivet uunissa. Salaatti ja riisiä.

Vierailija
50/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe, meillä lapset söis noita kanssa. Tai siis niitä tarjoilisin, koska on tarkoitus tarjota monipuolisia makukokemuksia.

Vierailija
51/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkoperunat, uuniperunat, biryani, tikka masala, kanapyörykät, 

Vierailija
52/52 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaatti-fetalasagne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä