Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ujolle sanotaan, että "olet tosi" ujo

Vierailija
15.12.2024 |

Isommat paineet tulee vain. Nyt kun tiedostaa asian, niin sitten pakko jotain puhua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä huomauttelijoita ärsyttää ujous, ja he ajattelevat, että ujo lakkaa olemasta ujo kun siitä muistutetaan koko ajan. 

Vierailija
2/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kära nån, du är väldigt blyg!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä aikuinen ihminen ymmärtää että huomauttamalla ei lähde ujous, lihavuus, alkoholismi jne jne.

Kunhan  kiusaaja toteuttaa kuvottavaa tarvettaan.

Vierailija
4/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerästi sanottu! Ujot ihmiset on rauhaa rakastavia, kilttejä ja söpöjä. Oli mies tai nainen.

Vierailija
5/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on semmoista alistamista, nauttivat siitä.

Vierailija
6/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet tosi"?

Vierailija
7/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajatypit huomauttelee tuollaisesta. Normaalilla empatiakyvyllä varustetut eivät kenenkään hiljaisuudesta huomauttele. Koulukiusaajat ovat alinta ihmisryhmää. 

Vierailija
8/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭

squeek, squeek, tämän keskustelun on vallannut hiiri 🧀🧀🧀🧀🧀🐁🐁🐁🐁🐁🐁

Vierailija
9/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persoonallisuudeltani INTP.

Kanssakäyminen ihmisten kanssa on yhtä tuskaa.

Koko elämä on mennyt teeskennellessä, aina kun olen ollut ihmisten parissa.

Minulla on kuitenkin aina ollut hyviä ystäviä joiden seurassa olen saanut olla oma itseni.

Paras ystäväni sanoo, että osasin vetää hyvin sosiaalisen roolini

Tuskin kukaan voi aavistaa miten arka ja introvertti olen.

Nyt joulu on taas pilalla. Muuan sukulainen ilmoitti, että aikoo tulla tänne joulukuun lopulla yhdeksi illaksi. 

Tuo oli aggressiivinen hyökkäys, koska hän on tahallaan loukannut minua useita kertoja erittäin syvästi 

Olen sopinut parhaan ystäväni kanssa, että pakenen heille.

Vierailija
10/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuitenkin aina ollut hyviä ystäviä joiden seurassa olen saanut olla oma itseni.

Nyt joulu on taas pilalla. Muuan sukulainen ilmoitti, että aikoo tulla tänne joulukuun lopulla yhdeksi illaksi. 

Tuo oli aggressiivinen hyökkäys, koska hän on tahallaan loukannut minua useita kertoja erittäin syvästi 

Minäkin olen INTP. Minulla ei oikeastaan edes ole ystäviä. Toisinaan olen valehdellut, että teen ystävien kanssa jotain.

Vierailija
11/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerästi sanottu! Ujot ihmiset on rauhaa rakastavia, kilttejä ja söpöjä. Oli mies tai n

////

Ei välttämättä. Ujo ei välttämättä ole kiva.

Hän voi olla INTP.

Ei kannatta v....lla sellaiselle. Ne tyypit nimittäin voivat kostaa lopulta erittäin keljusti.

Vierailija
12/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen INTP. Minulla ei oikeastaan edes ole ystäviä. Toisinaan olen valehdellut, että teen ystävien kan

////

Hanki niitä. Minun ei ole tarvinnut edes hankkia.

Ihmiset ovat vain tulleet luokseni.

Valitsin parhaat päältä.

Näinkin voi käydä. Muista että INTPeet ovat kaikkein terävimpiä ihmisiä.

- sama

Vierailija
13/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18-v ja yritin seurustella, minulle sanoi eräs miespuolinen tyyppi että olen ujo ja kun kysyin miksi hän niin päättelee, niin hän vastasi että siitä kun punastun koko ajan. Oli kamalaa kuulla tuollaista kun olin laittanut useamman meikkikerroksen ja kuvittelin ettei punastuminen näy, silloin en edes tuntenut punastuvani, yleensä tunnen sen. Että olipas inhottavasti sanottu, en tiedä mihin hän sillä pyrki.

Vierailija
14/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 18-v ja yritin seurustella, minulle sanoi eräs miespuolinen tyyppi että olen ujo ja kun kysyin miksi hän niin päättelee, niin hän vastasi että siitä kun punastun koko ajan. Oli kamalaa kuulla tuollaista kun olin laittanut useamman meikkikerroksen ja kuvittelin ettei punastuminen näy, silloin en edes tuntenut punastuvani, yleensä tunnen sen. Että olipas inhottavasti sanottu, en tiedä mihin hän sillä pyrki.

Luulen ettei sanojan tarkoitus ollut olla inhottava, vaikka täytyy myöntää että hieman tökerösti sanottu. Varsinkin jos deittailit tätä tyyppiä.

Vierailija
15/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niitä huomauttelijoita ärsyttää ujous, ja he ajattelevat, että ujo lakkaa olemasta ujo kun siitä muistutetaan koko ajan. 

Typerää tuollainen. Ei tarvitse muistuttaa siitä.

Ujous on osa persoonaa. Ei häviä kokonaan kun ikää tulee.

Vierailija
16/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sukulaiselle että ei sovi. Olet sopinut menoa jouluksi. Esim. matka jonnekin. Mä en päästä ketään mun luo jos se ei sovi mulle.

Vierailija
17/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerästi sanottu! Ujot ihmiset on rauhaa rakastavia, kilttejä ja söpöjä. Oli mies tai nainen.

Ja kyllä me ujotkin avaudutaan ja ollaan hyvinkin puheliaita oikeassa seurassa 😊

Miksi pitäisi kiinnostaa lörpötellä kaikkien kanssa?

Vierailija
18/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppöjä, moukkia ja möläyttelijöitä riittää. Jos itsessä on joku piirre mistä on saanut kuittailua, kannattaa miettiä mitä (ja miten) vastaat ja nolaat jatkossa mahdolliset möläyttelijät (eli siirrät häpeän sille jolle se kuuluu.)

Vierailija
19/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä me ujotkin avaudutaan ja ollaan hyvinkin puheliaita oikeassa seurassa 😊

Miksi pitäisi kiinnostaa lörpötellä kaikkien kanssa?

Niin, ujoushan on vaan hitaastilämpiävyyttä. Ujoudesta on paljon hyötyäkin, juuri esim. se että harkitsee tarkkaan minkälaisia ihmisiä haluaa lähelleen. Sosiaalisten tilanteiden pelko on eri asia, se sekoitetaan joskus ujouteen.

Vierailija
20/21 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaajatypit huomauttelee tuollaisesta. Normaalilla empatiakyvyllä varustetut eivät kenenkään hiljaisuudesta huomauttele. Koulukiusaajat ovat alinta ihmisryhmää. 

Samat huomauttelee punastelusta tai miksi olet ihan punainen. No vi ttu kun ahdistaa!!!!